توسعه مدل نظری سازمانهای یادگیرنده پروژه محور: رویکرد نظریه دادهبنیاد
حمید حکمیان, محمد حسین صبحیه, محمد اقدسی, مهدی َشامی زنجانی
بررسی نقش قابلیت یکپارچگی دانش بر توسعه مشترک محصول با میانجیگری نوآوری باز
ندا جعفری پستکی,دکتر مصطفی ابراهیم پور ازبری,دکتر محسن اکبری
بررسی و اولویتبندی عوامل موثر بر قیمتگذاری انرژیهای نو در ایران با استفاده از روش فرآیند تحلیل شبکهای
فیروزه عزیزی, حسین صادقی سقدل, نرگس پیکانی گل
طراحی مدل نقش سرمایه اجتماعی بیرونی در کسب مزیت رقابتی؛ مورد مطالعه صنعت رنگ و رزین
اسماعیل شاه طهماسبی, سیدحمید خداداد حسینی, اسدالله کردنائیچ, محمدتقی زاد ارمکی
تاثیر راهبرد بازاریابی ارتباطی بر افزایش رضایت، اعتماد و وفاداری الکترونیکی مشتریان بانک سامان در فرایند ارائه خدمات اینترنتی
علی کنعانی کاشانی, حمیدرضا بهرامی, غلامرضا طهماسبی
الگوی مبنایی تصمیمگیری مدیریت ورزش ایران: گفتمانکاوی استراتژی با استفاده از تحلیل دادهبنیاد
شهرام خلیل نژاد, حسن دانایی فرد, حسین رحمان سرشت, نادر مظلومی
ارائه چارچوبی برای ارزیابی نظام مدیریت ایده و پیشنهادات کارکنان، بر اساس کاربرد پذیری آنها، (مطالعه موردی: شرکت گاز استان لرستان)
مسلم حقی کرم الله, حسین سبزیان, سعید صفری
طراحی مدل تطبیقی فرهنگ سازمانی در تعالی بهره وری فردی کارکنان (مطالعه موردی : بانک سپه)
مریم فهیما, سیدعلامرضا جلالی نائینی, علی بنیادی نائینی
ارتباط کارکردهای مدیریت منابع انسانی و ستاده های سازمانی: پژوهش فراتحلیل
زینب کرامتی یزدی, محسن علیزاده, ابوالحسن حسینی
ارائه چهارچوبی برای مدیریت منابع انسانی گیگ در کسبوکارهای پلتفرمی
محمد سعید الماس پور, حمزه خواستار, سعید جعفری نیا, بیژن عبدالهی
شناسایی چالش های طراحی بازی پردازی در آموزش های سازمانی
سارا نظیفی فرد, حسن زارعی متین, حمید رضا یزدانی, سید محمدباقر جعفری
طراحی الگوی رهبری پایدار در مواجهه با بحران حاصل از کووید 19 به جهت تاب-آوری در مشاغل صنایع غذایی (مورد مطالعه: شرکتها و کارخانجات تولید مواد غذایی استان گیلان)
محمد صادق حسن زاده پسیخانی, میر هادی موذن جمشیدی, راضیه باقرزاده خداشهری
طراحی مدل احتمالاتی زنجیره تامین پایدار در صنعت برق با نفوذ تولیدات تجدیدپذیر
احمد قربانخانی, علی مروتی شریفآبادی, سید حبیبالله میرغفوری, سید حیدر میرفخرالدینی
قابلیتهای سازمانی برای ارتقاء توسعه پایدار در سازمانهای پروژهمحور صنعت نفت و گاز ایران
هانی اربابی, سیده فاطمه اظهری لمراسکی, مجتبی عزیزی, فرهاد نصراله پور
ارائه مدل ارزیابی یادگیریزدایی سازمانی
محمدحسین رونقی
بهبود پیشبینی در برنامهریزی منابع انسانی با ارائه مدل زنجیره مارکوف فازی
سجاد رمضانی, علی اکبر امیری, منصور مومنی
تحلیل اثر ابعاد مدیریت ارتباط با مشتری بر موفقیت آن در سازمانهای خدماتی با رویکرد فراتحلیل
سجاد پاشایی, فاطمه عبدوی, یعقوب بدری آذرین, سالواتور سین سیمنیو, مجاهد فیشنه
بررسی تأثیر بازاریابی داخلی بر عملکرد شرکتهای دانشبنیان مستقر در پارک علم و فناوری همدان با نقش واسط بازارگرایی
علی اصغری صارم, مصطفی رضایی راد, داود ترکمنی, مهدی سعیدی
پیشایندهای اصالت برند و نقش آن در شکل گیری تبلیغات توصیه ای (مورد مطالعه: آجیل تواضع)
اسداله کردناییج, میثم شیرخدایی, فاطمه اصغری گودرزی, سهیل نجات
شناسایی و اولویت بندی عوامل حیاتی موفقیت پیاده سازی هوش تجاری مرتبط با عوامل انسانی با استفاده از تکنیک DEMATEL
سمیه بخشنده, حیدر احمدی, اسماعیل شعبانی
مدل بازارایابی دبجیتال پویا برای صادرات فنآوری برتر
محسن پاک پرور, محمد محمودی میمند, علی رجب زاده, میرزا حسن حسینی
چارچوب مدیریتارتباط با کارکنان در سازمان های دولتی مطالعه موردی: شرکت پالایش نفت شهید تندگویان
نرجس سادات لاجوردی, جبار باباشاهی, رضا طهماسبی
ارائه مدل بهینه قیمت گذاری محصولات فاسدشدنی (مورد مطالعه فروشگاه زنجیره ای افق کوروش)
محمود دهقان نیری, عادل آذر, رقیه حداد
ارائه الگوی محیطهای تسهیل کننده انتقال یادگیری درآموزش عالی با رویکرد نظریه-پردازی داده بنیاد
الهام سادات سلیمانی, علی اکبر بیدختی, محمود نجفی, مرتضی کرمی
Providing a new product development model with emphasis on environmental considerations and consumer
میثم نصیری