دوره و شماره: دوره 10، شماره 4، اسفند 1399 
تعداد مقالات: 9

Developing a New Product Development Model Emphasizing on Environmental Considerations and Consumer Participation

صفحه 177-191

مجتبی امیری؛ طهمورث حسن پور؛ حسین رحمان سرشت؛ میثم نصیری

پژوهشی اصیل

الگو بازاریابی دیجیتالی پویا برای توسعه صادرات فناوری برتر

صفحه 53-79

محسن پاک پرور؛ محمد محمودی میمند؛ علی رجب زاده؛ میرزا حسن حسینی

پژوهشی کیفی

ارائه الگوی محیط‌های تسهیل‌کننده انتقال یادگیری در آموزش‌ عالی با رویکرد نظریه‌پردازی داده‌بنیاد

صفحه 103-125

الهام سادات سلیمانی؛ علی اکبر امین بیدختی؛ محمود نجفی؛ مرتضی کرمی

پژوهشی اصیل

پیشایندهای اصالت برند و نقش آن در شکل‌گیری تبلیغات توصیه‌ای (موردمطالعه: آجیل تواضع)

صفحه 147-175

اسداله کردناییج؛ میثم شیرخدایی؛ فاطمه اصغری گودرزی؛ سهیل نجات