Journal archive for Google Scholar Robot!
Organizational Resources Management Researches
پژوهشهای مدیریت منابع سازمانی
Home
|
All volumes
|
All issues
|
All articles
Volume 10, Number 4 (2021-3)
سخن سردبیر: به سوی "نظریه سازمانداری": پیوند حکمرانی، مدیریت و عملیات
سخن سردبیر: به سوی "نظریه سازمانداری": پیوند حکمرانی، مدیریت و عملیات
|
[Abstract-FA]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
Developing a New Product Development Model Emphasizing on Environmental Considerations and Consumer Participation
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
Antecedents of brand authenticity and its role in the formation of word of mouth (Case study: Tavazo nuts)
پیشایندهای اصالت برند و نقش آن در شکلگیری تبلیغات توصیهای (موردمطالعه: آجیل تواضع)
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
A framework for Employee Relationship Management in public organizations Case Study: Tondgooyan Oil Refining Company
چهارچوب مدیریت ارتباط با کارکنان در سازمانهای دولتی مطالعه موردی: شرکت پالایش نفت شهید تندگویان
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
Designing a facilitating environment for transferring learning to higher education
ارائه الگوی محیطهای تسهیلکننده انتقال یادگیری در آموزش عالی با رویکرد نظریهپردازی دادهبنیاد
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
An Optimization Model for Perishable Products Pricing (Case of OK chain store)
ارائه مدل بهینه قیمتگذاری محصولات فاسدشدنی (موردمطالعه فروشگاه زنجیرهای افق کوروش)
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
Dynamic Digital Marketing Model for High-Tech export
الگو بازاریابی دیجیتالی پویا برای توسعه صادرات فناوری برتر
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
Identifying and prioritizing critical success factors in implementing business intelligence related to human factors; using the DEMATEL technique
شناسایی و اولویتبندی عوامل حیاتی موفقیت پیادهسازی هوش تجاری مرتبط با عوامل انسانی با استفاده از فن DEMATEL
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
Investigating the Effect of Internal Marketing on the Performance of Knowledge-Based Companies Located in Hamedan Science and Technology Park: The Mediating Role of Market Orientation
بررسی تأثیر بازاریابی داخلی بر عملکرد شرکتهای دانشبنیان مستقر در پارک علم و فناوری همدان با نقش واسط بازارگرایی
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
Home
|
All volumes
|
All issues
|
All articles