دوره 10، شماره 4 - ( 1399 )                   جلد 10 شماره 4 صفحات 191-177 | برگشت به فهرست نسخه ها

XML English Abstract Print


Download citation:
BibTeX | RIS | EndNote | Medlars | ProCite | Reference Manager | RefWorks
Send citation to:

amiri M, Hassangholipoor T, Rahmanseresht H, nasiri M. Developing a New Product Development Model Emphasizing on Environmental Considerations and Consumer Participation. ORMR 2021; 10 (4) :177-191
URL: http://ormr.modares.ac.ir/article-28-32641-fa.html
امیری مجتبی، حسن پور طهمورث، رحمان سرشت حسین، نصیری میثم. Developing a New Product Development Model Emphasizing on Environmental Considerations and Consumer Participation. پژوهش های مدیریت منابع سازمانی. 1399; 10 (4) :177-191

URL: http://ormr.modares.ac.ir/article-28-32641-fa.html


1- دانشیار، گروه مدیریت دولتی، دانشکده مدیریت، دانشگاه تهران، تهران، ایران.
2- استاد، گروه بازرگانی، دانشکده مدیریت، دانشگاه تهران، تهران، ایران.
3- استاد گروه بازرگانی، دانشکده مدیریت و حسابداری، دانشگاه علامه طباطبایی، تهران، ایران.
4- دانشجوی دکتری، گروه مدیریت بازرگانی، دانشکده مدیریت، دانشگاه تهران، تهران، ایران. ، meisam.nasiri@ut.ac.ir
چکیده:   (1945 مشاهده)
#کل مقاله؛ لاتین می باشد.#
 
متن کامل [PDF 246 kb]   (1493 دریافت)    
نوع مقاله: پژوهشی کیفی | موضوع مقاله: استراتژی و مدیریت
دریافت: 1398/2/15 | پذیرش: 1398/11/13 | انتشار: 1399/12/27

ارسال نظر درباره این مقاله : نام کاربری یا پست الکترونیک شما:
CAPTCHA

ارسال پیام به نویسنده مسئول


بازنشر اطلاعات
Creative Commons License این مقاله تحت شرایط Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License قابل بازنشر است.