دوره و شماره: دوره 11، شماره 2، شهریور 1400 
تعداد مقالات: 9
پژوهشی اصیل

تحلیل اثر ابعاد مدیریت ارتباط با مشتری بر موفقیت آن در سازمان‌های خدماتی با رویکرد فراتحلیل

صفحه 1-19

سجاد پاشایی؛ فاطمه عبدوی؛ یعقوب بدری آذرین؛ سالواتور سین سیمنیو؛ مجاهد فیشنه

پژوهشی کیفی

واکاوی آینده نظم پولی جهانی و تأثیرات آن بر نظام بانکداری بین‌الملل ایران

صفحه 21-40

وحید خاشعی ورنامخواستی؛ مصطفی گوهری فر؛ زهره دهدشتی شاهرخ؛ ولی اله سیف

پژوهشی کوتاه

تاثیر تغییر ویژگیهای شخصیتی مدیران عالی سازمان بر جو سازمانی

صفحه 91-113

محسن صرامی؛ احمدعلی خائف الهی؛ پرویز آزاد فلاح؛ علی رجب زاده قطری