Journal archive for Google Scholar Robot!

Organizational Resources Management Researches

پژوهش‌های مدیریت منابع سازمانی



Volume 4, Number 3 (2014-12)


Simulated Rank Model of Intellectual Capital with Organizational Ambidextrous Learning: Case of Pharmaceutical Industry
الگوی توسعه یادگیری دوجانبه‌گرایانه در سرمایه فکری: مورد مطالعه صنعت دارویی کشور
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |

Investigation of Relationship between Succession Planning, Organizational Maturity of Employees and Managers Leadership Style in Family Businesses
رابطه بین بلوغ سازمانی و سبک رهبری با جانشین پروری و کسب و کارهای خانوادگی
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |

Surveying Impact of Impression Management Tactics on Career: Case of Bonyad Shahid
بررسی آثار تاکتیک‌‌‌های مدیریت تأثیر روی موفقیت در مسیر حرفه‌ای
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |

Iran’s transition to learning economy: Organizational implications
ملاحظات سازمانی گذار به اقتصاد یادگیرنده در ایران
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |

Internal service quality measurement and improvement: integrated approach Performance Control Matrix (PCM) and Rough Set Theory
سنجش و بهبود کیفیت خدمات داخلی سازمان: روش‌شناسی تلفیقی ماتریس کنترل عملکرد و نظریه مجموعه‌های راف
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |

Customization of services in the banking industry on loyalty, trust and satisfaction of customers by using of ECSI model
تأثیر سفارشی‌سازی خدمات در صنایع بانکداری بر وفاداری، اعتماد و رضایت‌مندی مشتری با استفاده از مدل ECSI
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |

Using interpretive structural modeling (ISM) to develop a customer knowledge management model in banking industry
طراحی مدل ساختاری مدیریت دانش مشتری بانک با استفاده از مدل‌سازی ساختاری تفسیری
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |


Home | All volumes | All issues | All articles