1- - استادیار، دانشکده اقتصاد، مدیریت و حسابداری، دانشگاه یزد، یزد، ایران
2- کارشناسی ارشد، دانشکده اقتصاد، مدیریت و حسابداری، دانشگاه یزد، یزد، ایران
چکیده: (10788 مشاهده)
چکیده
مفهوم کیفیت خدمات داخلی، موضوعی است که در دهههای اخیر با در نظر گرفتن اهمیت و نقش آن در توسعه و کارآیی نیروی انسانی، توجه بسیاری از مدیران سازمانها را به خود جلب کرده است. از این رو پژوهش حاضر به دنبال بررسی سطح کیفیت خدمات داخلی سازمان و انتخاب راهبرد مناسب به منظور بهبود آن میباشد. پژوهش حاضر از نظر هدف کاربردی و از نظر روش اجرا پیمایشی است. به منظور جمعآوری دادهها از ابزار پرسشنامه استفاده شده است. جامعه آماری، کارمندان سازمان برق منطقهای یزد میباشد به منظور تصمیمگیری در رابطه با اولویتبندی اقدامهای بهبود، از نظریه مجموعههای راف بهره گرفته شده است. نتایج تحلیل دادهها نشان میدهد از بین بیستوشش مؤلفه کیفیت خدمات داخلی شش مؤلفه جزء عوامل نیازمند به بهبود در سازمان مورد مطالعه هستند.
نوع مقاله:
علمی پژوهشی |
موضوع مقاله:
پژوهش های مدیریت منابع سازمانی دریافت: 1392/12/18 | پذیرش: 1393/7/14 | انتشار: 1393/12/1