Journal archive for Google Scholar Robot!

Organizational Resources Management Researches

پژوهش‌های مدیریت منابع سازمانی



Volume 3, Number 1 (2013-6)


Investigatingand prioritizingThe factorsAffecting Renewable Energies Pricing in Iran using Analytic Network Process (ANP)
اولویت‌بندی عوامل مؤثر بر قیمت‌گذاری انرژی‌های نو در ایران با استفاده از روش فرآیند تحلیل شبکه‌ای
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |

Proposing a Framework for Assessing Personnel’s Idea and Suggestion Management System based on Their Usability (Case study: Lorestan Gas Company)
ارائه چارچوبی برای ارزیابی نظام مدیریت ایده و پیشنهادهای کارکنان بر‌اساس کاربرد‌پذیری آن‌ها: مورد مطالعه شرکت گاز استان لرستان
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |

Identifying and Ranking the Effective Factors of Employees Transfer in Bandar Imam Basparan Petrochemical During
شناسایی و رتبه‌بندی عوامل مؤثر بر انتقال کارکنان در پتروشیمی بسپاران بندرامام (ره)
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |

Designing a Model for the Role of External Social Capital in Competitive Advantage Acquisition (Case Study: Color and Resin Industry)
طراحی مدل نقش سرمایه اجتماعی بیرونی در کسب مزیت رقابتی؛ مورد مطالعه صنعت رنگ و رزین
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |

Relationship between Investors in people model (iip) and quality of empower employees Case study headquarters of the Ministry of Economy and Finance
رابطه مدل استاندارد سرمایه‌گذاری در افراد و کیفیت توانمند‌سازی کارکنان: ستاد مرکزی وزارت امور اقتصاد و دارایی
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |

Basic Decision-making Pattern of Iranian Sport Management: Strategy Discourse Exploration using Grounded Analysis
الگوی مبنایی تصمیم‌گیری مدیریت ورزش ایران: گفتمان‌کاوی استراتژی با استفاده از تحلیل داده‌بنیاد
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |

The Effect of Relationship Marketing Strategies on Increased Satisfaction, Trust and Electronic Loyalty of Saman Bank’s Customers in the Process of Internet Services
تأثیر راهبردهای بازاریابی ارتباطی بر افزایش رضایت، اعتماد و وفاداری الکترونیکی مشتریان بانک سامان در فرآیند ارائه خدمات اینترنتی
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |


Home | All volumes | All issues | All articles