دوره و شماره: دوره 7، شماره 3، آذر 1396 
تعداد مقالات: 10

تبیین چارچوب مدیریت مخارج عمومی در ایران

صفحه 1-18

علی ابدالی؛ عادل آذر؛ مجتبی امیری؛ علی اصغر پور عزت

الگوی مبنایی تخصیص بهینه منابع بازاریابی: رویکرد داده‌بنیاد

صفحه 59-74

بهمن حاجی پور؛ بهمن حاجی پور؛ شهریار عزیزی؛ شهریار عزیزی؛ منیژه قره چه؛ مصطفی محمدی

نقش حاکمیت فناوری اطلاعات در موفقیت سیستم برنامه‌ریزی منابع سازمان

صفحه 117-134

آمنه خدیور؛ آمنه خدیور؛ محمد علی بابایی زکلیکی؛ زهرا موسوی کیاسری

تبیین سطح اهمیت- عملکرد مؤلفه‌های زنجیره تأمین بشردوستانه‌ در بَعد از فاجعه

صفحه 157-176

محمد رضا صادقی مقدم؛ حسین صفری؛ جابر نوروزیان ریکنده؛ روح اله قاسمی

ارائه مدل معماری سازمان استعداد محور با رویکرد پژوهش ترکیبی

صفحه 177-202

سید محسن علامه؛ سید محسن علامه؛ حسین سماواتیان؛ پریسا رفعتی