1. احدی, پری, صابریان, فاطمه. (1400). مطالعه تطبیقی تأثیر استفاده از بازاریابی محتوایی در شبکه های اجتماعی و بازاریابی سنتی بر رفتار مصرف کننده (مورد مطالعه: بیمه های زندگی). مطالعات رفتار مصرفکننده، 8 (2)، 10-3.
2. اسفیدانی محمدرحیم، دقیقی اصلی علیرضا، اسماعیلی آهنگرکلایی الهه (1390). اثر اینترنت بر عملکرد بازاریابی بیمه عمر. پژوهشنامه بیمه (صنعت بیمه). 2 (102)، صص 113-83.
3. حسین پناهی, هادی, سلطان پناه, هیرش. (1400). بررسی تاثیر بازاریابی در شبکههای اجتماعی با تصویر ذهنی مشتریان شرکت های بیمه در استان کردستان. مدیریت نوآوری و راهبردهای عملیاتی، 10 (2)، 65-52.
4. خیراندیش، مهدی؛ شوشتری، مرید؛ ادروان، غلامعلی (1395). آسیب شناسی پیاده سازی سیستم بیمه الکترونیک در بیمه ایران، کنفرانس جهانی مدیریت، واحد پژوهش شرکت دانش پژوهان، دوره 2.
5. رحمنی منفرد، زهرا (1394). شناسایی و رتبه بندی موانع موثر بر بیمه گذاری الکترونیک شرکت بیمه ایران، کنفرانس بین المللی مدیریت و مهندسی صنایع ، دوره 2.
6. فرج پور, مقداد, صالح اردستانی, عباس. (1399). شناسایی عوامل تاثیرگذاربربازارگرایی براساس تکنولوژیهای نوین درصنعت بیمه به منظورارائه الگو. اقتصاد مالی، 14 (53)، 192-173.
7. نورایی محمود، عسگری فرید، معصومی فاطمه. بررسی رابطه بین استفاده از اینترنت با بازاریابی بیمه عمر (مورد مطالعه: نمایندگی های بیمه ایران در استان زنجان). مطالعات کمی در مدیریت، 4 (3)، 100-89.
8. ولی پور م., قربانی م. (1400). بررسی تأثیر بازاریابی چریکی بر پایداری شرکت های بیمه با تأکید بر نقش متغیرهای وفاداری مشتری و ارزش ویژه برند. فصلنامه علمی تخصصی رویکردهای پژوهشی نوین در مدیریت و حسابداری، 5 (67)، 64-45.
9. شیخ، محمدجواد،مسگری مشهدی، حجت(1394). تکنیک های بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو. کنفرانس بین المللی حسابداری و مدیریت،3، 7-4
10. ترابی،حسن،مرادی م.(1401). بررسی عوامل تاثیرگذار بر بازاریابی درونگرا: مطالعه موردی یک شرکت تولیدی. همایش ملی پژوهش های نوین در مدیریت، اقتصاد و حسابداری ایران. (7)
11. Hussain, A., 2020. How To Create An Ebook From Start To Finish [Free Ebook Templates]. Blog.hubspot.com. Available at: <https://blog.hubspot.com/marketing/how-to-create-anebook- free-templates,2020.35(3):p420
B) Articles
12. Leong, EKF, Ewing, MT & Pitt, LF 2013, 'Australian marketing managers’ perceptions of the internet: a quasi-longitudinal perspective', European Journal of Marketing, vol. 2013.29(6):p3
13. Boblcheff, C., Chaney, T., & Gollier, C. (2016). Analysis of Systemic Risk In the Insurance Industry. The Geneva Risk and Insurance Review. 2016.106(1):p31
14. Busca, L., & Bertrandias, L. (2020). A Framework for Digital Marketing Research: Investigating the Four Cultural Eras of Digital Marketing. Journal of Interactive Marketing, 2020.49(1):p19
15. Chen, Y.T., Chou, T.Y., (2012), “Exploring the continuance intentions of consumers for B2C online shopping: Perspectives of fairness and trust”, Online Information Review, Vol2012.8(6):p104-112
16. Karaoglan, S., & Durukan, T. (2020). Dijital Pazarlama Çağında Çevrimiçi Alışverişin Fayda ve Risk Algısı (Benefit and Risk Perception of Online Shopping at Digital Marketing Era). Journal of Business Research-Turk, 2020,12(8)102-107
17. Verhoef, P. C., Broekhuizen, T. L. J., Bart, Y., Bhattarcharya, A., Dong, J. Q., Fabian, N. E., & Haenlein, M. (2019). Digital transformation: a multidisciplinary reflection and research agenda. J. Bus. Res. (in press).209.9(11):p301
18. Piljan, T., Piljan I., & Cogoljević, D. (2019). Application of information and communication technologies and the Internet in the distribution of insurance services, , Belgrade: Vojno delo.2019.36(6):p309-373
. YalçÕna, Nursel , Utku Köseb. What is search engine optimization: SEO?. Procedia Social and Behavioral Sciences 9 (2010) 487–493
20. Gregori,Nicolas , Daniele ,Roberto. Affiliate Marketing in Tourism . Journal of Travel Research (2014) 53-196 .