[1] حسینزاده ا ع. (1387) «رویکرد مدیریت کیفیت جامع»، مجله مدیریت، سال نوزدهم، شماره 133 – 134.
[2] آذر ع.، زنگویینژاد ا. (1388) «ارزیابی کیفیت خدمات و رضایتمندی ارباب رجوع با استفاده از الگوی سروکوال»، فصلنامه نظارت و بازرسی، سال 3، شماره 7.
[3] میرغفوری ح ا .، طاریدمنه م.، زارع احمدآبادی ح.، (1388) «ارزیابی روش های سنجش کیفیت خدمات بهوسیله شبکههای عصبی مصنوعی»، چشمانداز مدیریت، شماره 31.
[4] Herington C., Weaven S. (2009) "E-retailing by banks: E-service qualityand its importance to customer satisfaction", European Journal of Marketing,43(9/10).
[5] والمحمدی چ. (1390) مدیریت کیفیت و بهرهوری، دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران جنوب.
[6] Roses L. K., Hoppen N., Henrique J. L. (2009) Management of perceptions of information technology service quality, Journal of Business Research, 62(9).
[7] شباک ا.، (1392) «نظام مدیریت کیفیت آمارهای رسمی از دیدگاه سازمانهای مهم بین المللی آماری، مبانی و مقایسه»، مجله بررسیهای آمار رسمی ایران، سال 24 ، شماره 1.
[10] Eboli L., Mazzulla G. (2007) "Service quality attributes affecting customer satisfaction for bus transit", Journal of Public Transportation, 10(3).
[11] Sadiq Sohail M., Shaikh N. M. (2008) "Internet banking andquality ofservice", Online Information Review ,32.
[12] Bruce Ho C. T., Lin, W.-C. (2010) Measuring the servicequality of nternet banking: Scale development andvalidation", European Business Review , 22.
[13] Robledo M. A. (2001)"Measuring and managing service quality: Integrating customer expectations", Managing Service Quality, 11(1).
[14] آذر ع.، خدیور آ. (1393) کاربرد تحلیل آماری چند منظوره در مدیریت، انتشارات نگاه دانش.
[15] آذر ع.، غلامزاده ر.، قنواتی م. (1391) مدلسازی مسیری – ساختاری در مدیریت، انتشارات نگاه دانش.
[16] Lauria E. J. M., Duchessi P. J. (2007) A methodology fordeveloping Bayesian networks:An application to information technology(IT) implementation. European Journal of Operational Research, 179(1).
[17] Liljander V., Polsa P., Van Riel A. (2009) "Modelling consumerresponses to an apparel store brand: Store image as a risk reducer", Journal of Retailing and Consumer Services, 16.
[18] Wen W. S. (2010) "Linking bayesian networks and PLS pathmodeling for causal analysis", Expert Systems with Applications, 37.
[19] Hair J. F., Ringle C. M., Sarstedt M. (2013) "A primer on partial least squares structural equationmodeling (PLS-SEM)", Thousand Oaks: SAGE13.
[20] Tenenhaus M., Vinzi VE, Chatalin YM, Lauro C. (2005) "PLS pathmodeling", Computational Statistics & Data Analysis, 48(1).
[21] Hair J. F., Ringle C. M., Sarstedt M. (2011) "PLS-SEM: Indeed a silver bullet", Journal of Marketing Theory and Practice, 19(2).
[22] Werner R.,Haenlein M., Henseler J. (2009) An empirical comparison of the efficacy of covariance-based and variance-based SEM",
International Journal of Research in Marketing, 26(4).