Journal archive for Google Scholar Robot!
Organizational Resources Management Researches
پژوهشهای مدیریت منابع سازمانی
Home
|
All volumes
|
All issues
|
All articles
Volume 7, Number 1 (2017-5)
Evaluating and clustering the Iranian banks and financial institutions based on website traffic indicators
ارزیابی و خوشه بندی بانکها و مؤسسات مالی و اعتباری ایران بر اساس شاخصهای ترافیکی وب سایت
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
Corporate Social Responsibility as an Antecedent of Job Commitment: A Utilization of Prediction Oriented Segmentation (POS) Algorithm
پیشبینی تعهد شغلی برپایه مسئولیتپذیری اجتماعی سازمان با الگوریتم تقطیع پیشبینیگرا
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
Comparison between assessment center(AC) with the evaluation by complete model and computer model
مقایسه کانون ارزیابی با ارزیابی در الگوی کامل و الگوی رایانه ای
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
Strategic Planning of Entrepreneurship Research in Iran
برنامهریزی راهبردی تحقیقات کارآفرینی در ایران
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
Designing Mathematical Model for Development the Product Portfolio make-or-buy Decisions
طراحی مدل ریاضی تصمیم گیری ساخت یا خرید به منظور توسعه سبد محصولات
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
Modeling relationship between job stress and turnover intention to Moderating role of Manager decisiveness (Case Study: City Fareeman's banks
مدلیابی رابطه استرس شغلی و قصد ترکشغل کارکنان با نقش تعدیلگر قاطعیت مدیر
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
Application of Soft Systems Methodology in Structuring Financing through Iran Capital Market, Case Study: Tehran Stock Exchange
کاربرد روششناسی سیستمهای نرم در ساختاردهی به مسأله تأمین مالی از طریق بازار سرمایه ایران، مورد مطالعه: بورس اوراق بهادار تهران
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
Analysis of the concept of corporate citizenship and it’s role in the development of customer loyalty
واکاوی مفهوم شهروندی شرکتی و بررسی نقش آن در توسعه وفاداری مشتریان
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
Shopping Mall Success in Terms of Factors Affecting on Customers' Shopping Welfare
موفقیت مجتمع های تجاری از منظر عوامل موثر بر رفاه خرید مشتریان
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
Explanation the relationship between total quality management system barriers using fuzzy combination approach (Gas Industry)
تبیین روابط میان موانع بکارگیری مدیریت کیفیت جامع با استفاده از رویکرد ترکیبی فازی (صنعت گاز)
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
Home
|
All volumes
|
All issues
|
All articles