Journal archive for Google Scholar Robot!
Organizational Resources Management Researches
پژوهشهای مدیریت منابع سازمانی
Home
|
All volumes
|
All issues
|
All articles
Volume 4, Number 2 (2014-9)
Analyzing the Affecting Factors on Achieving Green Marketing: Case of Automotive Industry of Iran
تحلیلی بر عوامل مؤثر بر تحقق بازاریابی سبز (مورد مطالعه صنعت خودروی ایران)
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
Application of Theory of Planned Behavior on E-Marketing Adoption by Agricultural Experts
کاربرد نظریه رفتار برنامه ریزی شده بر پذیرش بازاریابی الکترونیک از سوی کارشناسان کشاورزی
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
Rotation of Herzberg Two-factory theory: fact or accident
جابجایی عوامل انگیزاننده و نگهدارنده هرزبرگ: واقعیت یا تصادف
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
A Model for Knowledge Worker Competencies Design and Assessment: Case Study of Jobs
مدلی برای طراحی و ارزیابی شایستگیهای شغلی دانشکارآن: موردکاوی مشاغل
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
Evaluating and Rating the Relationship Among e-Banking Services and Financing Capacity of Bank
ارزیابی و رتبهبندی رابطه سامانههای بانکداری الکترونیکی و ظرفیت جذب منابع مالی بانک
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
the Relationship between Ethics Institutionalization with Quality of Work Life, Organizational Commitment, and Job Satisfaction
ارتباط نهادینهسازی اخلاق با کیفیت زندگی کاری، رضایت شغلی و تعهد سازمانی
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
Commitment to Change: the Roles of Support, Trust, Justice, and Affection
تعهد به تغییر: نقش حمایت، اعتماد، عدالت و عاطفه
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
Home
|
All volumes
|
All issues
|
All articles