Journal archive for Google Scholar Robot!

Organizational Resources Management Researches

پژوهش‌های مدیریت منابع سازمانی



Volume 4, Number 2 (2014-9)


Analyzing the Affecting Factors on Achieving Green Marketing: Case of Automotive Industry of Iran
تحلیلی بر عوامل مؤثر بر تحقق بازاریابی سبز (مورد مطالعه صنعت خودروی ایران)
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |

Application of Theory of Planned Behavior on E-Marketing Adoption by Agricultural Experts
کاربرد نظریه رفتار برنامه ریزی شده بر پذیرش بازاریابی الکترونیک از سوی کارشناسان کشاورزی
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |

Rotation of Herzberg Two-factory theory: fact or accident
جابجایی عوامل انگیزاننده و نگهدارنده هرزبرگ: واقعیت یا تصادف
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |

A Model for Knowledge Worker Competencies Design and Assessment: Case Study of Jobs
مدلی برای طراحی و ارزیابی شایستگی‌های شغلی دانش‌کارآن: مورد‌کاوی مشاغل
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |

Evaluating and Rating the Relationship Among e-Banking Services and Financing Capacity of Bank
ارزیابی و رتبه‌بندی رابطه سامانه‌های بانکداری الکترونیکی و ظرفیت جذب منابع مالی بانک
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |

the Relationship between Ethics Institutionalization with Quality of Work Life, Organizational Commitment, and Job Satisfaction
ارتباط نهادینه‌سازی اخلاق با کیفیت زندگی کاری، رضایت شغلی و تعهد سازمانی
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |

Commitment to Change: the Roles of Support, Trust, Justice, and Affection
تعهد به تغییر: نقش حمایت، اعتماد، عدالت و عاطفه
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |


Home | All volumes | All issues | All articles