Journal archive for Google Scholar Robot!
Organizational Resources Management Researches
پژوهشهای مدیریت منابع سازمانی
Home
|
All volumes
|
All issues
|
All articles
Volume 11, Number 2 (2021-9)
استثنایی در کشورداری که نبایستی به قاعده تبدیل شود
استثنایی در کشورداری که نبایستی به قاعده تبدیل شود
|
[Abstract-FA]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
Providing A Model For the Key Success Factor in LARG Supply Chain Using Meta-synthesis.
ارائه مدلی از عوامل کلیدی موفقیت در پیاده سازی زنجیره تأمین لارج با استفاده از رویکرد فراترکیب
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
The relationship between human resource management functions and organizational outputs: meta-analysis research
ارتباط کارکردهای مدیریت منابع انسانی و ستادههای سازمانی: پژوهش فراتحلیل
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
Identify, rank and model the factors affecting the non-implementation of social responsibility
شناسایی، رتبهبندی و مدلسازی عوامل موثر بر عدم اجرای مسئولیت اجتماعی
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
The Effect of changing the personality characters of organizational manager on organizational climate
تاثیر تغییر ویژگیهای شخصیتی مدیران عالی سازمان بر جو سازمانی
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
The Effect of Blood Type on Social Loafing by Mediation DISC Personality Type (Case of Study: Staff of Shuttle Company in Tehran)
تأثیر گروه خونی بر بطالت اجتماعی با نقش میانجی تیپ شخصیتی دیسک (موردمطالعه: کارکنان شرکت شاتل تهران)
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
Identification and Prioritization of the Methodological Problems in the Study of the Relationship Between HRM and Performance Outcomes
شناسایی و اولویتبندی مشکلات روششناختی در مطالعه رابطه شیوههای مدیریت منابع انسانی با پیامدهای عملکردی
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
Analysis futures of Global Monetary Order and its effects on the international banking system of Iran
واکاوی آینده نظم پولی جهانی و تأثیرات آن بر نظام بانکداری بینالملل ایران
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
Analysis of the effect of customer relationship management dimensions on its success in service organizations with a meta-analysis approach
تحلیل اثر ابعاد مدیریت ارتباط با مشتری بر موفقیت آن در سازمانهای خدماتی با رویکرد فراتحلیل
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
Home
|
All volumes
|
All issues
|
All articles