Journal archive for Google Scholar Robot!
Organizational Resources Management Researches
پژوهشهای مدیریت منابع سازمانی
Home
|
All volumes
|
All issues
|
All articles
Volume 9, Number 4 (2020-3)
The Paradigm Model of Employer Brand from High-Educated Emloyees Perspective
الگوی پارادایمی برند کارفرما از منظر نیروی انسانی دارای تحصیلات تکمیلی
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
Assessing E-learning Readiness of Human Resources in Iranian Universities
ارزیابی میزان آمادگی منابع انسانی برای تحقق نظام یادگیری الکترونیکی در دانشگاههای ایران
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
Reflecting on the Organizational Barriers to Strategy Implementation in Iranian State Universities: A Multi-Study Approach
تأملی بر موانع سازمانی اجرای استراتژی در دانشگاههای بزرگ دولتی ایران؛ رویکرد چندمطالعه ای
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
Presenting a Predictive Model of Employees' Behavior based on Leader-Follower Perceptual Interactions in the ThreatenedSocial Support: Applying Conservation of Resources Approach
ارائه مدل پیشبینی کننده رفتارِ کارکنان، مبتنی بر تعاملات ادراکی رهبر – پیرو در موقعیت تهدیدِ حمایت اجتماعی (با رویکرد حفاظت از منابع)
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
Designing Social Innovation Success Modelin Imam Khomeini Relief Foundation: Grounded Theory Approach
طراحی الگوی موفقیت نوآوری اجتماعی در کمیته امداد امام خمینی (ره) با رویکرد نظریه دادهبنیاد
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
Presenting the Tax Officers’ Competency Model in Iranian Tax Administration: A Qualitative Research Based on Grounded Theory
ارائه الگوی شایستگیهای کارشناسان مالیاتی در سازمان امور مالیاتی ایران: پژوهشی کیفی مبتنی بر نظریه دادهبنیاد
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
Identifying the Success Factors of Alibaba Internet Company
شناسایی عوامل موفقیت شرکت اینترنتی علیبابا
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
Innovation Strategies, Entrepreneurial Success and the Role of Knowledge Absorption Capacity
استراتژیهای نوآوری، موفقیت کارآفرینانه و نقش میانجی ظرفیت جذب دانش
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
Home
|
All volumes
|
All issues
|
All articles