Journal archive for Google Scholar Robot!
Organizational Resources Management Researches
پژوهشهای مدیریت منابع سازمانی
Home
|
All volumes
|
All issues
|
All articles
Volume 8, Number 1 (2018-6)
تأثیر خشونت مشتری بر فرسودگی شغلی: تعدیلگری حمایت سازمانی ادراک شده
تأثیر خشونت مشتری بر فرسودگی شغلی: تعدیلگری حمایت سازمانی ادراک شده
|
[Abstract-FA]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
عوامل مؤثر بر توزیع قدرت در شبکه سازمانی با تأکید بر رویکرد تحلیل شبکه
عوامل مؤثر بر توزیع قدرت در شبکه سازمانی با تأکید بر رویکرد تحلیل شبکه
|
[Abstract-FA]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
Determine the most important features of successful knowledge-based companies in Iran
تعیین مهمترین ویژگیهای شرکتهای دانشمحور موفق ایرانی
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
Design of customer club business model With an emphasis on innovation and customer blocks
طراحی مدل کسبوکار باشگاه مشتریان در صنعت بیمه با تأکید بر نوآوری و بلوک مشتریان
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
Development of a model for Project-Based Learning Organization: Grounded Theory Approach
توسعه مدل نظری سازمانهای یادگیرنده پروژه محور: رویکرد نظریه دادهبنیاد
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
Role of Knowledge integration capability on product co-development with mediating open innovation
بررسی نقش قابلیت یکپارچگی دانش بر توسعه مشترک محصول با میانجیگری نوآوری باز
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
Presentation of the Professional Competency Model of Research managers in Research-Based Organizations
ارائه مدل شایستگی حرفه ای مدیران پژوهشی در سازمان های پژوهش محور
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
Brand Satisfaction and Repurchase Intention: The Role of Lifestyle and Hedonic Valve
رضایتمندی از برند و قصد خرید مجدد مصرفکننده: تبیین نقش سبک زندگی و ارزش لذتجویانه
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
Home
|
All volumes
|
All issues
|
All articles