Journal archive for Google Scholar Robot!

Organizational Resources Management Researches

پژوهش‌های مدیریت منابع سازمانی



Volume 8, Number 1 (2018-6)


تأثیر خشونت مشتری بر فرسودگی شغلی: تعدیل‌گری حمایت سازمانی ادراک شده
تأثیر خشونت مشتری بر فرسودگی شغلی: تعدیل‌گری حمایت سازمانی ادراک شده
| [Abstract-FA] | [PDF-FA] | [XML] |

عوامل مؤثر بر توزیع قدرت در شبکه سازمانی با تأکید بر رویکرد تحلیل شبکه
عوامل مؤثر بر توزیع قدرت در شبکه سازمانی با تأکید بر رویکرد تحلیل شبکه
| [Abstract-FA] | [PDF-FA] | [XML] |

Determine the most important features of successful knowledge-based companies in Iran
تعیین مهمترین ویژگی‌های شرکت‌های دانش‌محور موفق ایرانی
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |

Design of customer club business model With an emphasis on innovation and customer blocks
طراحی مدل کسب‌وکار باشگاه مشتریان در صنعت بیمه با تأکید بر نوآوری و بلوک مشتریان
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |

Development of a model for Project-Based Learning Organization: Grounded Theory Approach
توسعه مدل نظری سازمان‌های یادگیرنده پروژه محور: رویکرد نظریه داده‌بنیاد
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |

Role of Knowledge integration capability on product co-development with mediating open innovation
بررسی نقش قابلیت یکپارچگی دانش بر توسعه مشترک محصول با میانجی‌گری نوآوری باز
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |

Presentation of the Professional Competency Model of Research managers in Research-Based Organizations
ارائه مدل شایستگی حرفه ای مدیران پژوهشی در سازمان های پژوهش محور
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |

Brand Satisfaction and Repurchase Intention: The Role of Lifestyle and Hedonic Valve
رضایتمندی از برند و قصد خرید مجدد مصرف‌کننده: تبیین نقش سبک زندگی و ارزش لذت‌جویانه
| [Abstract-FA] | [Abstract-EN] | [PDF-FA] | [XML] |


Home | All volumes | All issues | All articles