1- دانشیار، گروه مدیریت دولتی، دانشکده مدیریت، دانشگاه تهران، تهران، ایران.
2- استاد، گروه بازرگانی، دانشکده مدیریت، دانشگاه تهران، تهران، ایران.
3- استاد گروه بازرگانی، دانشکده مدیریت و حسابداری، دانشگاه علامه طباطبایی، تهران، ایران.
4- دانشجوی دکتری، گروه مدیریت بازرگانی، دانشکده مدیریت، دانشگاه تهران، تهران، ایران. ، meisam.nasiri@ut.ac.ir
چکیده: (2227 مشاهده)
#کل مقاله؛ لاتین می باشد.#
نوع مقاله:
پژوهشی کیفی |
موضوع مقاله:
استراتژی و مدیریت دریافت: 1398/2/15 | پذیرش: 1398/11/13 | انتشار: 1399/12/27