[1]Clark, D.M., K. Silvester, and S. Knowles, Lean management systems: creating a culture of continuous quality improvement. Journal of clinical pathology, 2013
[2] جعفری. پ، یزدانی س، رویکردهای مدیریتی شش سیگما و ناب در آموزش و پرورش، مجله علوم تربیتی، سال اول، شماره سوم، 1387، ص40-7
[3] Dieste, M., Panizzolo, R., Garza-Reyes, J. A., & Anosike, A.. The relationship between lean and environmental performance: Practices and measures. Journal of Cleaner Production, 224, (2019) 120-131.
[4] معمارزاده، غ.، فرهادی محلی، ع.، و سرفرازی، م. رویکرد تلفیقی مهندسـی ارزش و اصول نـاب در خـلق ارزش. خطمشیگذاری عمومی در مدیریت، دوره1، شماره3، 1389، ص 25-59.
[5] موسوی. س م، شبگو منصف. س م، بررسی تاثیر کایزن در ارتقای بهره وری شرکت های صنعتی، مجله رویکردهای پژوهشی نوین در مدیریت و حسابداری، شماره 3، 1395، ص89-85
[6] Bamber, G. J., Stanton, P., Bartram, T., & Ballardie, R. Human resource management, Lean processes and outcomes for employees: towards a research agenda. The International Journal of Human Resource Management, 25(21) (2014)., 2881-2891.
[7] صالحی.ا ،طالب قصابی.م ،مالچی. ف ،تولید ناب الگویی از مدیریت نوین در ژاپن (پایان مادیگرایی و شروع معنویت)،ماهنامه پژوهش های مدیریت و حسابداری، شماره28، 1395، ص74-58
[8] گیلانی نیا، ش، تاثیر تفکر ناب در بهبود مهندسی مجدد فرآیندها،فصلنامة دانش مدیریت، سال 19، شماره 74 ،1385، ص91-110
[9] یونسی. ر، فکری. ر. و بابائیان پور. م ،بررسی تأثیر ناب بودن بر بهره وری فناوری اطلاعات در صنعت بانکداری ایران،مدیریت بهره وری، سال دهم _ شماره 38، 1395، ص 115-91
[10] اعتمادی.ا، و کسرایی.ا، چارچوب زنجیره تأمین ناب در بخش فراساحل صنعت نفت و گاز با رویکرد توسعه پایدار. فصلنامه علوم و تکنولوژی محیط زیست. دوره 22 شماره 5، 1399، ص313-326
[11] Dibia, I. K., & Onuh, S. Lean revolution and the human resource aspects. In Proceedings of the World Congress on Engineering . (2010, June) .
[12] استراس، انسلم و کوربین جولیت، اصول روش تحقیق کیفی نظریه مبنایی، رویه ها و شیوه ها. ترجمه بیوک محمدی، تهران: انتشارات پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی،1390، ص72
[13] Sandelowski, M., & Barroso, J. (2006). Handbook for synthesizing qualitative research. springer publishing company(2006).108.
[14]جعفری نژاد. ن، مقبل با عرض، ع و آذر. ع. شناسایی و استخراج مولفه های اصلی مدیریت ریسک سازمان با استفاده از روش فراترکیب، چشم انداز مدیریت صنعتی، 1393، ص 79-57
[15] Finfgeld, D. L. Meta synthesis: the state of the art–so far. qualitative Health Research, 33(7).(2003), 333-444.
[16] Walters, L. M., Nickerson, M. A., & Hall, L. A. Improving the 1040 process by applying lean principles: a case study. The TQM Journal, 32(2),(2020), 249-267.
[17] Dibia, I. K., Dhakal, H. N., & Onuh, S. Lean: a continuous improvement philosophy in agile systems based on quality management principles. International Journal of Agile Systems and Management, 5(4),(2012) 370-389.
[18] Chalice, R. Improving healthcare using Toyota lean production methods. Quality press (2006).117.
[19] Bicheno, J. (2004). The new lean toolbox: towards fast, flexible flow. Production and Inventory Control, Systems and Industrial Books (PICSIE Books).
[20] Jadhav, J. R., Mantha, S. S., & Rane, S. B. Barriers for successful implementation of JIT: a manufacturer perspective. International Journal of Procurement Management, 7(3),(2014) 316-342.
[21] Timans, W., Antony, J., Ahaus, K. and van Solingen, R, “Implementation of Lean Six Sigma in small and medium-sized manufacturing enterprises in the Netherlands”, Journal of the Operational Research Society, Vol. 63 No. 3,(2012) pp. 339-353.
[22] Carbone, P.P, “Cultura organizacional do setor público brasileiro: desenvolvendo uma metodologia de gerenciamento da cultura”, Revista de Administração Pública, Vol. 34 No. 2, (2000) pp. 133-144.
[23] Nicola Bateman, Zoe Radnor and Russ Glennon Guest editors(2017) The development of ‘Lean’ (and associated techniques) in public, third and voluntary services, (Online) Journal homepage: http://www.tandfonline.com/loi/rpmm20
[24] Bortolotti, T., Boscari, S. and Danese, P. “Successful lean implementation: organizational culture and soft Lean practices”, International Journal of Production Economics, Vol. 160 (2015), pp. 182-201.
[25] Jadhav, J. R., Mantha, S. S., & Rane, S. B. Exploring barriers in lean implementation. International Journal of Lean Six Sigma, 5(2) (2014) 122-148.
[26] Gregor Bouvillea & David Alisb, The effects of lean organizational practices on employees' attitudes and workers' health: evidence from France The International Journal of Human Resource Management, 25:21, (2014) 3016-3037.
[27] Agarwal, R., Green, R., Brown, P.J., Tan, H. and Randhawa, K. “Determinants of quality management practices: an empirical study of New Zealand manufacturing firms”, International Journal of Production Economics, Vol. 142 No. 1, (2013), pp. 130-145.
[28] de Almeida, J. P. L., Galina, S. V. R., Grande, M. M., & Brum, D. G. Lean thinking: planning and implementation in the public sector. International Journal of Lean Six Sigma, 8(4), (2017). 390-410.
[29] Engle, P. “Lean office?”, Industrial Engineer, Vol. 44 No. 8, (2012), p. 22.
[30] امیری. م، صفار. ش،ابراهیم زاده. ع، بررسی انواع اتلاف (مودا) در نظام اداری، چهارمین کنفرانس بین المللی مدیریت، اقتصاد و علوم انسانی در آتن- یونان، 1395.
[31] Rüttimann, B. G., & Stöckli, M. T. (2016). Going beyond triviality: The Toyota production system—lean manufacturing beyond Muda and Kaizen. Journal of Service Science and Management, 9(2), 140-149.