]1[ بی ریا، س. آموزش عالی در دوران کرونا در ایران و جهان. آموزش علوم دریایی، 9(30)، (1401)، 241-252.
]2[ جامیپور، م.، طاهری، ف. ارائه چارچوب ارزیابی آمادگی سازمانها در پیادهسازی دورکاری: رویکردی آمیخته. بهبود مدیریت، 8(3)، (1393)، 123-145.
[3] Pyoria P., Managing telework: risks, fears and rules, Management Research Review, 34(4), (2011), 386-399.
[4] Beetles, A.C., and Harris, L.C., The role of intimacy in service relationships: an exploration. Journal of Services Marketing, 24(5), (2010), 347-358.
[5] Roulston, K., Data analysis and ‘theorizing as ideology, Qualitative Research, 1(3), (2001), 279-302.
[6] Sguera, V., Sidoli, L., Bird, A.J., Paizis, A. and Bazzano, A., Chasing candidate Supergiant Fast X-ray Transients in the 1000 orbits INTEGRAL/IBIS catalogue Monthly Notices of the Royal Astronomical Society, 491(3), (2020), 4543–4553.
]7[ روح الهی، ا.، امتمحمدی، س.ر. بررسی رابطه بین مهارتهای ارتباطی مدیران با صمیمیت سازمانی کارکنان (مطالعه موردی: شرکت ملّی پخش فراوردههای نفتی منطقه آذربایجان شرقی). مطالعات مدیریت و حسابداری، 5(2)، (1398)، 66-78.
[8] Sharabany, R., Intimate friendship scale: Conceptual underpinnings, psychometric properties and construct valid-ity. Journal of Social and Personal Relationships, 44, (1994), 119–119.
[9] Tavares, F., Santos, E., Diogo, A. and Ratten, V., Teleworking in Portuguese communities during the COVID-19 pandemic. Journal of Enterprising Communities: People and Places in the Global Economy, 15 (3), (2021), 334-349.
[10] Chakrabarti, S., Does telecommuting promote sustainable travel and physical activity? Journal of Transport & Health, 9, (2018), 19-33.
[11] Liang, J., Miwa, T., Wang, J. and Morikawa, T., Impact of telecommuting on Japanese Citizen’s travel, activities, and residential locations: Experiences and future expectations under COVID-19 pandemic. Asian Transport Studies. 9, (2023), 1-18.
]12[ حقیقی کفاش، م.، الماسی فرد، م.ر.، بامداد صوفی، ج. بررسی فعالیت های منابع انسانی مؤثر بر بهرهوری ادراک شده ی دورکاران مورد مطالعه: وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی. مدیریت بهره وری، 8(31)، (1393)، 7-35.
[13] Li, B., Xue, C., Chen, Y., Lim, E. and Tan. C-W., Understanding work experience in epidemic-induced telecommuting: The roles of misfit, reactance, and collaborative technologies. Journal of Business Research, 154, (2023), 1-16.
[14] Gajendran, R.S. and Harrison, D.A., the Good, the Bad, and the Unknown about Telecommuting: MetaAnalysis of Psychological Mediators and Individual Consequences. Journal of Applied Psychology, 92 (6), (2007), 1524-1541.
]15[ جابریمنش، ع.، شیری، ا.، تابان، م. فهم شکلگیری صمیمیت سازمانی با استفاده از روش دادهبنیاد. مدیریت سازمانهای دولتی، 7(2)، (1398)، 11-26.
]16 [محققمنتظری، م.، اکبری، م.، ابراهیمپور، م. طراحی الگوی ایجاد صمیمیت با مشتری در خدمات بیمه با استفاده از نظریه داده بنیاد. مطالعات رفتار مصرف کننده، 8(2)، (1400)، 1-31.
[17] Kark, R., Workplace Intimacy in Leader–Follower Relationships. In Gretchen M. Spreitzer, and Kim S. Cameron (eds), The Oxford Handbook of Positive Organizational Scholarship, Oxford Library of Psychology, (2012).
]18[ شریعتی، م.، محمدی مقدم، ی.، باقریان، م.ر. تاثیر سبک رهبری تحول آفرین بر صمیمیت سازمانی (مورد مطالعه: سازمان عقیدتی سیاسی ناجا). فصلنامه بصیرت و تربیت اسلامی، دوره 14(41)، (1396)، 69-87.
[19] Anazodo, R.; Ezenwegbu, N.C. and Chukwurah, D.C.J., Employee Engagement, Organizational Intimacy and Talent Management: A Common Buzz Phrase in the Human Resource Development. International Journal of Innovative Research & Development, 9 (12), (2020), 57-60.
[20] Salari, M. and Nastiezaie, N., The Relationship between Transformational Leadership and Organizational Intimacy with Mediating Role of Organizational Empathy. International Journal of Psychology and Educational Studies, 7 (1), (2020), 51-60.
[21] Powell, Ch., Phenomenological Study of Exemplary Elementary School Principals Leading Through Conversational Intimacy, Interactivity, Inclusion, and Intentionality. Doctoral Dissertation, Brandman University, (2018).
[22] Bashir, S.N., Breach of psychological contract, organizational cynicism and unin commitment: a study of hospitality industry in pakstan. International Journal of Hospitality Managementm, 34, (2013), 51-69.
[23] Mukherjee, J., Interpersonal Intimacy in the corporate sector: Effects on Work Productivity. JETIR, 8 (8), (2021), 220-228.
[24] Music, J., Charlebois, S., Toole, V. and Large, Ch., Telecommuting and food E-commerce: Socially sustainable practices during the COVID-19 pandemic in Canada. Transportation Research Interdisciplinary Perspectives, 13, (2022), 1-7.
]25[ سنگری، ن.، حیدریپور، م.، نوحزاده ملکشاه، ن. کارکرد شبکه اجتماعی درون سازمانی و تأثیر آن بر سرمایه اجتماعی. مدیریت منابع انسانی پایدار، 2(3)، (1399)، 193-208.
]26[ زکی، م.ج. تاثیر دورکاری بر رفتار شهروندی سازمانی و کیفیت زندگی کاری در سازمان تعزیرات حکومتی. سومین کنفرانس بین المللی و ملی مطالعات مدیریت، حسابداری و حقوق، تهران، (1399).
[27] Desai, V., potter, R.B., Doing Development Research. SAGE Publications, (2006), 324 p.
]28[ شریفیان، ف. نوع شناسی و فرآیند طراحی و اجرای پژوهش ترکیبی. فصلنامه روش شناسی علوم انسانی، 14(57)، (1387)، 75-103.
]29[ کمری، ع.ع.، الهیاری، ع.ع.، مرادی، ع.ر.، و آزاد فلاح، پ. تدوین و اثربخشی مدل نظری سالم زیستی سبک زندگی دانشجویان در جامعه ایرانی (مورد مطالعه: دانشجویان دانشگاه تهران). فصلنامه روان شناسی تربیتی، 13(43)، (1396)، 1-34.
]30[ محمدپور، ا.، صادقی، ر.، و رضایی، م. روش های تحقیق ترکیبی به عنوان سومین جنبش روان شناختی: مبانی نظری و اصول عملی. فصلنامه جامعه شناسی کاربردی دانشگاه اصفهان، 21(2)، (1389)، 77-100.
]31[ هولستی، ال. آر. تحلیل محتوا در علوم اجتماعی و انسانی. ترجمه نادر سالار زاده امیری. تهران: انتشارات دانشگاه علامه طباطبایی (تاریخ ترجمه اثر به زبان اصلی 1969).
[32] Sandelowski, M., Sample size in qualitative research. Res Nurs Health; 18(2), (1995), 179-183.
[33] Berelson, B., Content analysis in communication research. Glencoe, III. Free press, (1952).
[34] Chelimsky, E., Content analysis: A methodology for structuring and analyzing written material. Publish by: United States General Accounting Office (GAO), (1989).
]35[ تبریزی، م. تحلیل محتوای کیفی از منظر رویکردهای قیاسی و استقرایی. فصلنامه علوم اجتماعی، 21(64)، (1393)، 105-138.
[36] Sinnott, G., Madison, G. H., Pataki, G. E., Competencies: Report of the Competencies Workgroup, Workforce and Succession Planning Work Groups. New York State Governor’s Office of Employee Relations and The Department of Civil Service, (2002).
[37] Park, H., Public Policy and the Effect to Sib ship Size on Educational Achievement: A Competitive Study of 20 Countries. Social Science Research, 37, (2008), 874-887.
]38[ بیکزاد، ج. (1401). ارائه مدل ساختاری تأثیر رهبری دانشی و سلامت سازمانی درکشده بر شور و شوق کاری با تاکید برنقش میانجی صمیمیت سازمانی. فصلنامه مدیریت و چشمانداز آموزش، 4(4)، (1401)، 22-42.
[39] Dolamore, S., Detecting empathy in public organizations: Creating a more relation public administration. Administrative Theory & Praxis, 43(1), (2021), 58-81.
]40[ اردلان، م.ر.، قنبری، س.، کریمی، ا. بررسی تاثیر ویژگی های سازمانی بر هویت منسجم سازمانی برای توسعه ظرفیت های سازمانی در دانشگاه های شهر همدان. فصلنامه جامعه شناسی کاربردی، 27(2)، (1395)، 157-174.
]41[ کهن، ن.ا.، صفری، ع.، تیموری، ه. عوامل تخریبکننده دوستی در محل کار با رویکرد مردمنگاری. اندیشه مدیریت راهبردی، 12(2)، (1397)، 264-289.
]42[ کهن، ن.ا.، صفری، ع.، تیموری، ه. تبیین عوامل مؤثر بر دوستی در محل کار با رویکرد مردمنگاری. مدیریت سازمانهای دولتی، 5(3)، (1396)، 13-32.
[43] Singh, J., Workplace friendship to boost TMX, LMX and performance. International Journal of Management Studies, 2(1), (2018), 16-19.
[44] United Nations Development Program me., Capacity Assessment. Practice Note. New York, October, (2008a), 1-31.
[45] Peters, G., The Policy Capacity of Government. Canadian Centre for Management Development Publishing, (1996), 120 p.
[46] Putnam, R.D., The Prosperous Community: Social Capital and Public life. The American Prospect, 13 spring, (1993), 36-42.