1[ مشهدی حاجی علّی ف. ، رفیعی م.، علّیمیری م. ، «الگوی تصمیم گیری شرکتهای کوچک و متوسط دانش بنیان در شرایط پیچیده و عدم قطعیت عمیق»، مدیریت نوآوری جلد ،2شماره2 ،1392، صص. 121
]2[خدیور آمنه, حامدی پروشات. ارائه الگو ترکیبی داده کاوی با استفاده از قواعد انجمنی و خوشه بندی برای تعیین استراتژی تخفیف دهی، مطالعه موردی شرکت پگاه،1395، صص5-10.
]3[مهدی حسینی سرخوش پیمان اخوان حسین دهقانی پوده "افزایش موفقیت توسعه محصول جدید مبتنی بر رویکرد نوآوری باز" ، نشریه علمی - پژوهشی سال دوم شماره ۲،تابستـان ۱۳۹۲ مدیریت نوآوری صص 350-300.
[4]Teresa M. McCarthy Byrne, Motivating the industrial sales force in the sales forecasting process:Harvard Business School, 2011
]5[خواجوی, شکراله, ابراهیمی. مدلسازی متغیرهای اثرگذار برکشف تقلب در صورتهای مالی با استفاده از تکنیکهای دادهکاوی. فصلنامه حسابداری مالی, 9(33),2017 , صص 23-50.
[6]Chiang, W. Y. Applying data mining for online CRM marketing strategy. British Food Journal.2018
[7]Abazi-Caushi, B., Ismaili, F., Caushi, A., Zenuni, X., & Raufi, Institutional Effectiveness Prediction Using Data Mining Techniques. 2018.
[8]Alcalá, R., Gacto, M. J., & Alcalá‐Fdez, J. Evolutionary data mining and applications: A revision on the most cited papers from the last 10 years. Wiley Interdisciplinary Reviews: Data Mining and Knowledge Discovery, 2017,8(2), e1239.
]9[قاضی زاده, بیگی نیا, عباسپور, مهرنوش, عنبری, بررسی تاثیر بازاریابی رابطه مند بر وفاداری مشتریان با استفاده از مدل توسعه یافته بازاریابی رابطه مند (ERM)(مورد مطالعه: شرکت بیمه ملت). راهبردهای بازرگانی, 9(47), 2011, 407-422.
]10[احمدی دهرشید, کیوان, عبداله زاده مقدم, & سهراب.. مدل ریاضی یکپارچه برای بهینهسازی سیستم تولید-توزیع زنجیره تأمین کالاهای فاسدشدنی با انبارهای میانی. مدیریت تولید و عملیات 37-53, 2019
[11]Tan, Y., Li, X., & Chen, Z. Application of mining association rules in web information retrieval system. Computer engineering, 2006 , 57-61.
[12]Linoff, G. S., & Berry, M. J. Data mining techniques: for marketing, sales, and customer relationship management. John Wiley & Sons,2011.
[13]Adamson, B., Dixon, M., & Toman, N.. The End of Solution Sales. Harvard Business Review, 2012, 310.
[14]Shaniqua, U., & Qaiser, H.. A comparative study of data mining process models (KDD, CRISP-DM and SEMMA). International Journal of Innovation and Scientific Research, 12(1), 2014,217-222.
[15]Reischl, R. M. “Data Mining Tools. Data Mining and Knowledge Discovery”, 2011, 431-443.