[1] Meyers, M.C. & Woerkom, M.V. (2014), The influence of underlying philosophies on talent management: theory, implications for practice, and research agenda, Journal of World Business, 49:192-203
[2] خنیفر، حسین، امیری، علی نقی، جندقی، غلامرضا، احمدی آزرم، هادی و حسینی فرد، سید مجتبی (1389)، درگیر شدن در کار و رابطه آن با عدالت سازمانی در چهارچوب نظریه مبادله اجتماعی و فرهنگی، فصلنامه مدیریت فرهنگ سازمانی، سال هشتم، شماره 21، صص 200 - 177
[3] محمدینیا، محمد(1385)، رابطه رضایت شغلی و تعهد سازمانی استادات دانشگاههای آزاد اسلامی استان مازندران، پایان نامه کارشناسی ارشد، دانشگاه آزاد اسلامی واحد تنکابن
[4] صادقیان قراقیه، سعید؛ شکری، صابر؛ شاکری، زهره و پورمجرب، گلآرا (1392)، بررسی تأثیر اقدامات مدیریت منابع انسانی بر رضایت شغلی (مطالعه موردی: کارکنان دانشگاه تهران)، فصلنامه مدیریت دولتی، دوره 8، شماره 1، صص 180-167
[5] Robbins, S.P. & Judge, T.A. (2013), Organizational Behavior, 15th Edition, Pearson Education Pub., New Jersey
[6] Machado-Taylor, M.D.L., Soares, V.M., Brites, R., Ferreira, J.B., Farhangmehr, M., Gouveia, O.M.R. & Peterson, M. (2016), Academic job satisfaction and motivation: findings from a nationwide study in Portuguese higher education, Studies in Higher Education, 41(3), 541-559
[7] Arnold, J. & Randall, R. (2016), Work Psychology: Understanding Human Behaviour in the Workplace, 6th Edition, Pearson Pub., London
[8] Armstrong, M. (2014), Armstrong’s Handbook of Human Resource Management Practice, 13th Edition, London: Kogan Page
[9] سید جوادین، سید رضا (1386)، تئوری های مدیریت، چاپ سوم، انتشارات نگاه دانش، تهران
[10] Armstrong, M. (2010), Armstrong’s Handbook of Reward Management Practice, 3th Edition, London: Kogan Page
[11] رضاییان، علی (1391)، مبانی مدیریت رفتار سازمانی، چاپ سیزدهم، انتشارات سمت، تهران
[12] Herzberg, F. (2003), One more time: how do you motivate employees? Harvard Business Review, 81, 87-96
[13] رابینز، استیفن پی (1389)، رفتار سازمانی: مفاهیم، نظریه ها، کاربردها، مترجمان : علی پارسائیان و سید محمد اعرابی، انتشارات دفتر پژوهش های فرهنگی، تهران
[14] Ryan, R.M. & Deci, E.L. (2000). Intrinsic and extrinsic motivations: classic definitions and new directions, Contemporary Educational Psychology, 25(1), 54–67.
[15] Urichuk, B. (2009), Employee motivation – dose it improve performance, productivity, keep then motivated and loyal, Available on www.career builders-club.com
[16] Mount, D.J. and Bartlett, A.L.B. (2002), Development of a job satisfaction factor model for the lodging industry, Journal of Human Resources in Hospitality & Tourism, 1(1), 17-39
[17] رحیمی کلاریجانی، مروارید(1391)، بررسی روشهای ایجاد انگیزه کارکنان و مدیران آموزش و پرورش شهرستان قائمشهر با استفاده از تکنیک فازی، پایان نامه کارشناسی ارشد، دانشگاه آزاداسلامی واحد ساری
[18] قربانی، رعنا (1389)، بررسی نیازها و عوامل انگیزشی درونی و بیرونی(مطالعه موردی: کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی واحد ابهر)، فصلنامه علوم رفتاری، دوره 2، شماره 4، صص 91-118
[19] Braun, V. & Clarke, V. (2006). Using thematic analysis in psychology, Qualitative Research in Psychology, 3(2), 77-101
[20] Hair, J.F., Hult, G.T.M., Ringle, C.M. & Sarstedt, M. (2014). Primer on partial least squares structural equation modeling. Thousand Oaks, Sage
[21] آذر، عادل؛ خسروانی، فرزانه؛ جلالی، رضا(1395)، تحقیق در عملیات نرم: رویکردهای ساختاردهی مسئله، چاپ دوم، انتشارات سازمان مدیریت صنعتی، تهران
[22] Kuvaas, B. & Dysvik, A. (2009), Perceived investment in employee development, intrinsic motivation and work performance, Human Resource Management Journal, 19(3), 217–236