[1] آریانفر مسعود (1393) «بررسی تأثیر انگیزههای فردی بر رفتار به اشتراکگذاری دانش با توجه به نقش تعدیلکنندگی ارزشها (مورد مطالعه: جامعه مجازی ایده شهر)»، پایاننامه کارشناسی ارشد، پردیس فارابی دانشگاه تهران.
[2] رضائیان علی (1390) تیمسازی در قرن بیست و یکم (مدیریت رفتار سازمانی پیشرفته). تهران: سازمان مطالعه و تدوین کتب علوم انسانی دانشگاهها (سمت)، چاپ سوم.
[3] فارسیجانی حسن، سمیعی نیستانی ابوالفضل (1389) «بررسی نقش یکپارچگی بین مدیریت کیفیت جامع و مدیریت تکنولوژی در تعیین عملکردهای کیفیت و نوآوری (پژوهشی در مورد شرکتهای تولیدی استان مرکزی)»، مدیریت فناوری اطلاعات، 2(4): 136-117.
[4] فخریان سارا (1381) «بررسی رابطه خلاقیت و نوآوری کارشناسان ستادی با عوامل سازمانی»، به راهنمایی دکتر علی دیواندری، رساله کارشناسی ارشد دانشگاه تهران.
[5] کنجکاو منفرد امیررضا، سعیدا اردکانی سعید، طباطبایینسب سیدمحمد، زنجیرچی سید محمود (1392) «نوآوری فنی و اجرایی در دانشگاه یزد با تأکید بر زیرساختهای پیادهسازی مدیریت دانش»، فصلنامه پژوهش و برنامهریزی در آموزش عالی، 68، صص 69-90.
[6] مرادی محمود، ولیپور، محمدعلی، یاکیده، کیخسرو، صفردوست، عاطیه و عبداللهیان، فرزانه. (1392) «بررسی نقش ظرفیت جذب دانش بر عملکرد نوآورانه سازمانها (مطالعه موردی: شرکتهای داروسازی و شرکتهای بیمه حاضر در بورس اوراق بهادار تهران)»، چشمانداز مدیریت بازرگانی، 46 (13)، صص 79-102.
[7] میرفخرالدینی حیدر، حاتمینسب حسن، طالعیفر رضا، کنجکاو منفرد امیررضا (1389). «مدیریت دانش، نوآوری دانش و عملکرد نوآوری در شرکتهای کوچک و متوسط»، چشمانداز مدیریت بازرگانی، 35 (2)، صص 103- 108.
[8] یزدانی حمیدرضا، حمیدیزاده علی، کاملی علیرضا (1394) «بررسی تأثیر سبک رهبری و جو سازمانی بر مدیریت دانش، با توجه به نقش میانجی ساختار سازمانی و تعامل اجتماعی (تحقیق پیمایشی پیرامون بخش ستادی بانک ملت)»، مدیریت فناوری اطلاعات، 7 (1).
[9] یوسفی احسان، فیضی جعفرصادق، سلیمانی محمد (1390) «بررسی میزان تأثیر مدیریت دانش بر نوآوری (درمیان مدیران و کارکنان شرکتهای فناور مستقر در پارک علم و فناوری دانشگاه ارومیه)»، ابتکار و خلاقیت در علوم انسانی، 1(3)، صص 29-51.
[10] Argote L., Mcevily B., Reagans R. (2003) "Managing knowledge in organization: An integrative framework and review of emerging theme", Management Science, 49(4): 571-582.
[11] Armbruster H., Bikfalvi A., Kinkal S., Lay G. (2008) "Organizational innovation: The challenge of measuring non-technical innovation in larg- scale surveys", Technovation, 28: 644-657.
[12] Andrews M. C., Kacmar K. M. (2001) "Discriminating among organizational politics, justice, and support", Journal of Organizational Behaviort, 22: 347-366.
[13] Bartol K. M.., Srivastava A. (2002) "Encouraging knowledge sharing: The role of organizational reward systems.", Journal of Leadership, 9(1): 64-76
[14] Chen C. J., Huang J. W. (2007) "How organizational climate and structure affect knowledge management- social interaction perspective", International Journal of Information Management, 27: 104-18.
[15] Chen C. J., Huang J. W., Hsiao Y. C.(2010) " Knowledge management and innovativeness:the role of organizational climate and structure", International Journal of Manpower, 31(8): 847-870.
[16] Fornel C., Larcker D. F. (1981) "Evaluting structural equations models with unobservable variables and measurement eror", Marketing Research, 18(1):39-50.
[17] Ghani K. A., Jayabalan V., Sugumar M. (2002) "Impact of advanced manufacturing technology on organizational structure", Journal Tech Manage Res, 13: 157-175
[18] Grant R. (1996) "Toward a knowledge- based theory of the firm", Strategy Management Journal, 17: 109-111.
[19] Gopalakarishnan S., Bierly P. (2001) "Analyzing innovation adoption using a knowledge- based approach", Journal of Engineering and Technology Management, 18: 107- 118.
[20] Hoegl M., Parboteeah K. P., Munson C. L. (2003) "Team-level antecedents of individuals’ knowledge networks", Decision Sciences, 34(4): 741-770
[21] Hung R.Y.Y., Lien B.Y.H., Yang B., Wu C. M., Kue.Y. M. (2011) "Impact of TQM and organizational learning on innovation performance in the high- tech industry", International Business Teview, 20(2): 213-225.
[22] Huang J. W., Li Y. H. (2009) "The mediating effect of knowledge management on social interaction and innovation performance ", International Journal of Manpower, 30(3): 285-301.
[23] Inkpen A. C., Tsang E. W. (2005) "Social capital, networks, and knowledge transfer", Academy of Management Review, 30(1): 146-165.
[24] Janz B. D., Prasarnphanich P. (2003) "Understanding the antecedents of effective knowledge management: The importance of a knowledge-centered culture", Decision Sciences, 34(2): 351-384.
[25] Jaw B. S., Liu W. (2003)" Promoting organizational learning and self-renewal in Taiwanese companies: The role of HRM", Human Resource Management, 42(3): 223-241.
[26] Koenig Michael E., Srikantaiah T. (2007) "KM: lesson learned", American Society for Information Science and Technology, Second Printing.
[27] Kostopoulos K., Papalexandris A., Papachroni M., Iaonnou G. (2011) "Abserptive capacity, innovation, and financial performance", Journal of Business Research, 64(12):1335-1343.
[28] Lee C. C., Grover V. (2000) "Exploring mediation between environmental and structural attributes: The penetration of communication technologies in manufacturing organizations", Journal Management Information System, 16(3): 187-317.
[29] Lechler T. (2001) "Social interaction: A determinant of entrepreneurial team venture success", Small Business Economics, 16(4): 263-278.
[30] Levin D. Z., Cross R. (2004) "The strength of weak ties you can trust: The mediating role of trust in effective knowledge transfer", Management Science, 50(11): 1477-1490.
[31] Mahmoudsalehi M., Dari B., Safari K. (2012) "Investigating role of mediator social interaction in the influence of organizational climate and structure on knowledge management (case study: iran's automobile industry)", Journal of Information Technology Management, 4(11): 69-92, (in Persian).
[32] Mahmoudsalehi M., Moradkhannejad R., Safari K. (2012) "How knowledge management is affected by organizational structure", The Learning Organization,19(6): 518-528.
[33] McGrath R. G. (2001) "Exploratory learning, innovative capacity, and managerial oversight", Academy of Management Journal, 44(1): 118-134.
[34] Moorman C., Miner A. S. (1998) "Organizational improvisation and organizational memory", Academy of Management Review, 23(4): 698-723.
[35] Nahapiet J.., Ghoshal S. (1998) "Social capital, intellectual capital and the organizational advantage", Academy of Management Review, 23(2): 242-266.
[36] Naranjo-Gil D. (2009) "The influence of environmental and organizational factors on innovation adoptions: Consequences for performance in public sector organizations", Technovation, 29: 18-81.
[37] Plessis M.D. (2007) "The role of knowledge management in innovation", Journal of Knowledge Management, 11(4): 20-29.
[38] Rastogi P. (2000) "Knowledge management and intellectual capital — the new virtuous reality", Hum Syst Manage, 19(1): 39-49.
[39] Robbins S. P. (1990) Organization theory: Structure designs and applications, Prentice-Hall, Englewood Cliffs.
[40] Robbins S. P., Decenzo D. A. (2001) "Fundamentals of management: Essential concepts and applications", NJ: Prentice-Ha.l
[41] Rogers E.M. (2003) Diffusion of innovations, The Free Press, New York.
[42] Sabherwal R., Becerra-Fernandez I. (2003) "A empirical study of the effect of knowledge management processes at individual, group & organizational levels", Decision Sciences, 34(2): 225-260.
[43] Sivadas E.., Dwyer F. R. (2000) "An examination of organizational factors influencing new product success in internal and alliance-based processes", Journal of Marketing, 61(4): 31-50.
[44] Skerlavaj M., Song J. H., Youngmin L. (2010) "Organizational learning culture, innovative culture and innovations in south Korean firms", Expert Systems with Applications, 37: 6390-6403.
[45] Slater S. F., Narver J. C. (1995) "Market orientation and the learning organization", Journal of Marketing, 59: 63-74.
[46] Sparrowe R. T., Liden R. C., Kraimer M. L. (2001) "Social networks and the performance of individuals and groups", Academy of Management Journal, 44(2): 316-325.
[47] Sveiby K. E., Simons R. (2002) "Collaborative climate and effectiveness of knowledge work—An empirical study", Journal of Knowledge Management, 6(5): 420-433.
[48] Szulanski G. (1996) "Exploring internal stickiness: Impediments to the transfer of best practice within the firm", Strategic Management Journal, 17(10): 27-43.
[49] Subramaniam M., Youndt M.A. (2005) "The influence of intellectual capital on the types of innovative capabilities”, Academy of Management Journal, Vol. 48 No. 3: pp. 450-63.
[50] Tsai W. (2002) "Social structure of ‘‘coopetition’’ within a multiunit organization: Coordination, competition, and intra-organizational knowledge sharing", Organization Science, 13(2): 179-190.
[51] Uzzi B.., Lancaster R. (2003) "Relational embeddedness and learning: the case of bank loan managers and their clients", Management Science, 9(4): 383-399.
[52] Zheng W., Yang B., Mclean G. (2010) "Linking organizational culture, structure, strategy and organizational effectiveness: Mediating role of km", Journal of Business Research, 63: 763 - 771.