[1] عباسی محمدرضا، صالحی صبور (1390) «اثر بازاریابی داخلی بر مشتریمداری در صنعت بیمه (مورد مطالعه: شرکتهای بیمه در سطح شهر تهران)» پژوهشنامه بیمه )صنعت بیمه سابق(، 26 (2، پیاپی 102): 145- 176.
[2] حسینی سید یعقوب، رحمانی سحر (1391) «تأثیر بازاریابی درونی بر عملکرد سازمانی در شرکتهای خدمات مسافرتی شهر تهران با استفاده از مدلسازی معادلات ساختاری»، فصلنامه علمی- پژوهشی تحقیقات بازاریابی نوین، 2(1، پیاپی 4): 111- 128.
[3] Keelson S. A. (2014)"The moderating role of organizational capabilities and internal marketing in market orientation and business success", Review of Business & Finance Studies, 5 (1): 1-17.
[4] Aburoub A. S., Hersh A. M., Aladwan K. (2011) "Relationship between internal marketing and service quality with customers' satisfaction",
International Journal of Marketing Studies, 3(2): 107-118.
www.ccsenet.org/ijms.
[5] Alper Ay F., Karakaya A., Yilmaz K. (2015) "Relations between self-leadership and critical thinkings", Social and Behavioral Sciences,207: 29 – 41.
[6] موحد علی (1386) گردشگری شهری. انتشارات دانشگاه شهید چمران.
[7] Berry L. L. (1981) "The employee as customer", Journal of retail banking, 3: 25-28.
[8] Kotler P., Armstrong G. (1991) Principles of marketing, Prentice-Hall. Upper Saddle River, NJ.
[9] Chen Y-Ch, Lin S. (2013) "Modeling internal marketing and employee loyalty: A quantitative approach",
Asian Social Science, 9(5):99- 109.
www.ccsenet.org/ass.
[10] Bansal H. S., Mendelson M. B., Sharma B. (2001) "The impact of internal marketing activities on external marketing outcomes", Journal of Quality Management, 6(1):61-67.
[11] Lings I.N. (2004) "Internal market orientation: Constructs and consequences", Journal of Business Research, 57(4): 405-413.
[12] ELSamen A. A., Alshurideh M. (2012) "The impact of internal marketing on internal service quality: A case study in a jordanian pharmaceutical company, International Journal of Business and Management, 7(19): 84- 95.
[13] Stapleton P. )2011) "A survey of attitudes towards critical thinking among Hong Kong secondary school teachers : Implications for policy change", Think Skills Creat, 6(1):14-23.
[14] جاویدی کلاته جعفرآبادی، طاهره؛ عبدلی افسانه (1389) «روند تحول تفکر انتقادی در دانشجویان دانشگاه فردوسی مشهد» مطالعاتتربیتیوروانشناسی، 11(2): 103-120.
[15] بدری گرگری رحیم، قناعتپیشه عترت الزهرا (1394) «تأثیر روش آموزشی افسانهزدایی علمی بر تفکر انتقادی دانشآموزان»، نوآوریهای آموزشی، 14(55): 7-21.
[16] Martincová J. Lukešová M. (2015) "Critical thinking as a tool for managing intercultural conflicts", Procedia - Social and Behavioral Sciences, 171:1255 – 1264.
[17] Norris S. P., Ennis R. H. (1989) Evaluating critical thinking: Teaching thinking, CA: Midwest Publications.
[18] Andonila M. (2000) Critical thinking for working students, Book Description.Columgia, Delmar Press.
[19] Forst P. J. (1997) Building bridges between critical theory and management education, 21:361-376.
[20] Johnson A. P. (2000) Up and out: Using creative and critical thinking skills to enhance learning, Boston: Allyn and Bacon.
[21] ملکی حسن، حبیبیپور مجید (1386) «پرورش تفکر انتقادی هدف اساسی تعلیم و تربیت»، فصلنامه نوآوریهای آموزشی، 6 (19).
[22] Kırbaşlar M., Özsoy-Güneş Z. (2015) "The effect of critical thinking disposition on entrepreneurship levels: A study on future teachers", Procedia - Social and Behavioral Sciences, 174: 199 – 207.
[23] Kirmizi F. S. Saygi, C. Yurdakal, I. H. (2015) "Determine the relationship between the disposition of critical thinking and the perception about problem solving skills", Procedia - Social and Behavioral Sciences, 191: 657 – 661.
[24] Turek I. (2008) Úvod do problematiky kľúčových kompetencií, Dubnica nad Váhom: Dubnický technologický institut.
[25]
Bahmani S., (2016) "Improved critical thinking in students using current events journaling",
International Journal of Sociology and Social Policy, Vol. 36 Iss: 3/4, pp.190 – 202.
[26] اعظمی زهرا، صالحینیا حمید (1394) «بررسی مهارتهای تفکر انتقادی دانشجویان دانشکده مدیریت و اطلاعرسانی پزشکی دانشگاه علوم پزشکی تهران در سال 1392»، گامهای توسعه در آموزش پزشکی،12(1): 49- 55.
[27] هاشمیاننژاد فریده (1380) ارائه چارچوبنظریدرخصوصبرنامهدرسی مبتنیبرتفکرانتقادیدردورهابتداییباتأکید بربرنامهدرسیمطالعاتاجتماعی. رساله دکترای دانشگاه آزاد واحد علوم تحقیقات.
[28] امین بیدختی علی اکبر (1389) «آمیخته بازاریابی راهبردی در صنعت گردشگری»، مطالعاتمدیریتراهبردی، (3):49-68.
[29] سعادتی امیدرضا، صیادی سعید، آهنگری شورش (1392) «بررسی رابطه بین انواع سبکهای رهبری با میزان تفکر استراتژیک در مدیران سازمانهای دولتی شهر کرمان»، مدیریت بهرهوری، 7(26): 69-91.
[30] کشتکاران ویدا، اسفندیاری عاطفه، سالاری هدایت، خوارزمی عرفان، رزاقی سیمکانی خدیجه، حقیقتفرد الهام (1394) «بررسی رابطه بین سبک مدیریتی با مهارتهای تغییر و نوآوری مدیران بیمارستانهای آموزشی شیراز». مجله بهداشت و توسعه، 4(2): 102- 113.
[31] سلیمی سید حسین، کرمینیا رضا، اسماعیلی علیاکبر (1390) «ویژگیهای شخصیتی، سبکهای مدیریتی و مدیریت تعارض در یک واحد نظامی»، مجله طب نظامی، 13(1):11-16.
[32] Yu P-L., Fang S-C., Wang Y-L. (2015) "Improving IT professionals job skills development: The use of management styles and individual cultural value orientation", Asia Pacific Management Review xxx, 1-11.
[33] وستون آنتونی (1388) خلاقیت تفکر انتقادی، ترجمه کاوه بویری، تهران: نشر آمه.
[34] Narver C., Slater F. (1990) "Does competitive environment moderrate the market orientation performance relationship?", Journal of Marketing, 58(8):46-55.
[35] Ahmed P. K., Rafiq M., Saad N. (2003) "Internal marketing and the mediating role organizationl competences", European Journal of Marketing, 37(9):1221-1241.
[36]
Awwad S. M.,
Agti D. A. M. (2011) "The impact of internal marketing on commercial banks' market orientation",
International Journal of Bank Marketing, 29 (4):308 – 332.
[37] Kanibir H., Nart S. (2012) "The effects of internal relationship marketing on superior customer relations as competitive performance: Evidence from healthcare industry, Procedia - Social and Behavioral Sciences, 58(2012):1378–1385.
[38] Akroush M.N., Abu-ElSamen A.A., Samawi G.A. ,Odetallah A.L. (2013) "Internal marketing and service quality in restaurants", Marketing Intelligence & Planning, 31(4):304 – 336.
[39] Sahi G.K., Lonial S., Gupta M., Seli N. (2013) "Revisiting internal market orientation: a note", Journal of Services Marketing, 27(5):385–403.
[40] Fang S-R., Chang E., Ou C-C., Chou C-H. (2014) "Internal market orientation, market capabilities and learning orientation", European Journal of Marketing, 48(1/2):170 – 192.
[41] Boukis A., Kaminakis K., Siampos A., Kostopoulos I., (2015) "Linking internal marketing with customer outcomes", Marketing Intelligence & Planning, 33(3):394 -413.
[42] Kima J., Song H. J., Lee C. K. (2016) "Effects of corporate social responsibility and internal marketing on organizational commitment and turnover intentions", International Journal of Hospitality Management, 55(2016):25–32.
[43]
Natale S., Ricci F. (2006) "Critical thinking in organizations",
Team Performance Management: An International Journal, 12(7/8):272–277.
[44]
Ayad A. (2010) "Critical thinking and business process improvement",
Journal of Management Development, 29 (6):556 – 564.
[45]
Bednar P. M.
, Welch C. (2012) "Critical systemic thinking as a foundation for information systems research practice",
Journal of Information.
Communication and Ethics in Society, 10 (3):144 – 155.
[46] Reida J. R., Anderson P. R. (2012) "Critical thinking in the business classroom", Journal of Education for Business, 87(1):52-59.
[47] Hürsena Ç., Kaplanb A. (2014) "Determination of critical thinking dispositions of the university students in terms of demographic features", Procedia - Social and Behavioral Sciences, 131 (2014):367 – 372.
[48] Soodmand Afshar, H. Rahimi M. (2014) "The relationship among critical thinking, emotional intelligence, and speaking abilities of Iranian EFL learners", Procedia - Social and Behavioral Sciences, 136 (2014):75 – 79.
[49] Bryan
J. E. (2014) "Critical thinking, information literacy and quality enhancement plans",
Reference Services Review, 42 (3): 388 – 402.
[50] Shehab H. M., Nussbaum E. M. (2014) "Cognitive load of critical thinking strategies". Learning and Instruction, 35(2015):51-61.
[51] Alper Aya F., Karakayab A., Yilmaz K. (2015) "Relations between self-leadership and critical thinking skills", Social and Behavioral Sciences, 207:29–41.
[52] Notgrass D. (2014) "The relationship between followers’ perceived quality of relationship and preferred leadership style", Leadership & Organization Development Journal, 35(7):605 – 621.
[53] Norman S.M., Gardner D.G., Pierce J.L. (2015) "Leader roles, organization-based self-esteem, and employee outcomes", Leadership & Organization Development Journal, 36(3):253 – 270.