[1] چوپانی ح.، زارع خلیلی م.، قاسمی ع.، غلامزاده ح. (1391) «بررسی رابطه بین سرمایه فکری با نوآوری سازمانی (مطالعه موردی: شرکت سهامی بیمه توسعه)»؛ نشریه ابتکار و خلاقیت در علوم انسانی، شماره 1.ص 58-27
[2] Longo M., Mura M. (2011) "The effect of intellectual capital on employees’ satisfaction and retention", Journal of Information and Management, Vol. 48, pp.278–287
[3] Bontis N. (1998) "Intellectual capital: An exploratory study that develops measures andmodels"; Journal of Management Decision, Vol. 36, Iss. 2. pp. 63-76
[4] Abeysekera I. (2006) "The project of intellectual capital disclosures: researching the research"; Journal of Intellectual Capital, Vol. 7, No. 1. pp.61-77.
[5] روشندل اربطانی ط. (1386) «چیستی مدیریت رسانه»؛ مجله رسانه، شماره 70.ص9-20.
[6] Szczepanska M. (2014) "Intellectual capital in media companies – usefulness of models designed for different sectors", Proceedings ICTIC (Proceedings in Conference of Informatics and Management Sciences), Vol. 3, Issue 1. Pp105-109.
[7] Chen M Y., Wang YS., Sun V. (2012) "Intellectual capital and organizational commitment evidence from cultural creative industries in Taiwan", Personnel Review, Vol. 41, No. 3. pp. 321-339
[8] زرینسبب م. (1390) بررسی رابطه بین سرمایه فکری با گرایش به نوآوری سازمانی کارکنان پارک علم و فناوری دانشگاه تهران، پایاننامه کارشناسی ارشد، دانشگاه تهران.
[9] [9] دهقاننجم م. (1388) «مدیریت دانش و نقش آن در نوآوری سازمانی»؛ ماهنامه مهندسی خودرو و صنایع وابسته، شماره 10.ص47- 52
[10] AlbertoJ A., Victor JG., Eulogio C P. (2007) "Leadership and organizational learning’s role on innovation and performance: Lessons from Spain"; Industrial Marketing Management, No. 36. pp 349-359
[11]شکری ز .، خیرگو م. (1388) «نقش یادگیری در نوآوری سازمانی»؛ تدبیر، شماره 212. ص 45-48
[12] ویکس ژ ل.، سیلوی ج.، هالیفیلد س آ.، لیسی ا.، سان آ ب. (1391) مدیریت رسانه، ترجمه روشندل اربطانی ط.، تهران: دفتر پژوهشهای فرهنگی، چاپ دوم.
[13] رضایی م. (1393) «تغییر و تحول در سازمانهای رسانهای»؛ فصلنامه تحلیلی پژوهشی کتاب مهر، شماره 14. ص56-79
[14] Marr B M. (2005) "Defining intellectual capital: A three dimensional approach", Management Decision, Vol. 43, No. 9. pp65-79
[15] قلیچلی ب.، مشبکی ا. (1385) «نقش سرمایه اجتماعی در ایجاد سرمایه فکری در سازمان، مطالعه دو شرکت خودروسازی»؛ فصلنامه دانش مدیریت، شماره 75.ص125-147
[16] Arenas T., Lavanderos L. (2008) "Intellectual capital: Object or process?", Journal of Intellectual Capital, No. 1. Pp.77-85
[17] خیرخواه ه. (1390) بررسی رابطه سرمایه اجتماعی و سرمایه فکری سازمان (مطالعه موردی ادارات آموزش و پرورش استان کردستان)، پایاننامه کارشناسی ارشد، دانشگاه آزاد، سنندج.
[18] Ramírez Y., Lorduy C., Rojas J A. (2007) "Intellectual capital management in Spanish universities", Journal of Intellectual Capital, Vol. 8, Iss.4. pp.732 - 748
[19] Malcolm W. (2002) International encyclopedia of business and management, New York: Thomson Business Press.
[20] نمامیان ف.، قلیزاده ح.، باقری ف. (1390) سرمایه فکری و روشهای اندازهگیری آن، دومین کنفرانس مدیریت اجرایی.ص1-16
[21] Rodov I., Leliaert P. (2002) "FIMIAM: Financial method of intangible assets measurement", Journal of Intellectual Capital, Vol. 3, Iss. 3. pp323-336.
[22] Bollen L., Philip V., Stephanie S. (2005) "Linking intellectual capital and intellectual property to company performance", Journal of Management Decision, Vol. 43, Iss. 9. pp. 1161-1185
[23] سید نقوی م ع.، سپندارند ص.، رامین مهر ح. (1391) «بررسی اثرات سرمایههای فکری بر عملکرد سازمانی با تأکید بر نقش میانجی قابلیت یادگیری در شعب بانک صادرات استان تهران»، نشریه مدیریت بازرگانی، دوره. 4، شماره. 12.ص53-70
[24] Bontis N., Alexander S. (2009) "A causal model of human capital Antecedentsand consequents in the financial services industry", Journal of Intellectual Capital, Vol. 10, No. 1. pp. 53-69
[25] Chen Y S. (2008) "The positive effect of green intellectual capital on competitive advantages of firms", Journal of Business Ethics, Vol. 77, Iss. 3. ppb433-450.
[26] ابطحی س ح.، صلواتی ع. ( 1385) مدیریت دانش در سازمان، تهران: انتشارات پیوند نو.
[27] Perez E. (1999) "Knowledge management in the library — not", Database Magazine, Vol. 22, No. 2. PP. 75–78
[28] Heisig P. (2009) "Harmonisation of knowledge management – comparing 160 KM frameworks around the globe", Journal of Knowledge Management, Vol. 13, Iss. 4. pp 4-31
[29] Nonaka I., Von K G., Voelpel S. (2006) "Organizational knowledge creation theory: Evolutionary paths and future advances", Organization Studies, Vol. 27, Iss.8. pp 1179-1208
[30] Kamasak R., Bulutlar F. (2010) "The influence of knowledge sharing on innovation"; European Business Review, Vol. 22, Iss.3. pp 306-317
[31] Monavvarian A., Khamda Z. (2010) "Towards successful knowledge management: people development approach"; Business Strategy Series, Vol. 11, Iss. 1. Pp 348-367.
[32] Monavvarian A., Kasaei M. (2007) "KM model for public administration: the case of Labour Min-istry", Journal of Information and Knowledge Management Systems, Vol. 37, Iss. 3. pp348-367.
[33] Yeung D U. (1999) Organizational learning capability: Keys to continuous business success in today’s business environment, New York: Oxford University Press, 1999.
[34] Schulz M. (2001) "The uncertain relevance of newness: Organizational learning and knowledge flow", Academy of Management Journal, Vol. 44, No. 4. pp661- 681.
[35] Gilbert N., Petra A., Andreas P. (2007) "Learning in innovation networks: Some simulation experiments", Physica A, No. 378. pp 100-109.
[36] Chiva R., Alegre J., Lapiedra R. (2007) "Measuring organizational learning capability among the workforce", International Journal of Manpower, Vol. 28, No. 3/4. Pp 224-242.
[37] فتحیجناقرد م. ( 1393) «ارتباط مدیریت دانش و یادگیری سازمانی با رفتار شهروندی سازمانی در مدارس متوسطه»، پایاننامه کارشناسی ارشد، دانشکده علوم تربیتی و روانشناسی دانشگاه محقق اردبیلی،1393.
[38] Chieh‐Yu L. (2007) "Factors affecting innovation in logistics technologies for logistics service providers in China", Journal of Technology Management in China, Vol. 2, Iss.1. pp22-37.
[39] Baregheh A., Rowley J., Sambrook S. (2009) "Towards a multidisciplinary definition of innovation", Management Decision, Vol. 47, No.8. pp1323-1339.
[40] Amabile T M. (1998) "How to kill creativity", Harvard Business Review 76, No. 5.pp76-85
[41] حمیدیزاده ع.، شهیدزاده ف.، موحدیفرع. (1393) «بررسی تأثیر مؤلفههای سرمایه اجتماعی بر نوآوری سازمانی دراداره کل مخابرات شهرستان قم»، مدیریت سرمایه اجتماعی، دوره. 1، شماره 2. ص203-223
[42] داناییفرد ح.، صالحی ع. (1394) «بررسی نقش تسهیم دانش در رابطه میان اجزای سرمایههای فکری و رفتار نوآورانه»؛ فصلنامه پژوهشهای مدیریت منابع انسانی، دوره 5، شماره1. صص
[43] Egbu O C. (2004) "Managing knowledge and intellectual capital for improved organizational innovations in the construction industry: an examination of critical success factors", Journal of Engineering, Construction and Architectural Management, Vol. 11, No. 5. pp.301 - 315
[44] Amiri A. N., Jandaghi Gh., Ramezan, M. (2011) "An investigation to the impact of intellectual capital on organizational innovation", European Journal of Scientific Research, Vol. 64, No. 3. p472
[45] Mention A. (2012) "Intellectual capital, innovation and performance: A systematic review of the literature", Business and Economic Research, Vol. 2, No.1.
[46] Zerenler M., Hasiloglu B., Sezgin M. (2008) "Intellectual capital and innovation performance: Empirical evidence in the Turkish automotive supplier", Journal of Technology Management, Vol. 3, No. 4.pp 31-40
[47] Ghorbani M., Mofaredi B., Bashiriyan S. (2012) "Study of the relationship between intellectual capital management and organizational innovation in the banks", African Journal of Business Management, Vol. 6, No. 15.pp5208-5217
[48] Delgado-Verde M., Martı´n-de Castro G., Navas-Lo´pez J. E. (2011) "Organizational knowledge assets and innovation capability", Journal of Intellectual Capital, Vol. 12, No. 1. pp.5 - 19
[49] Ahmed Al-Dujaili M. A. (2012) "Influence of intellectual capital in the organizational innovation", International Journal of Innovation, Management and Technology, Vol. 3, No. 2. Pp128-135
[50] روحیپناه ع.، جاجرمیزاده.، نیککار م. (1391) «بررسی تأثیر ابعاد داراییهای نامشهود سازمانی (سرمایه اجتماعی و سرمایه فکری) بر مدیریت دانش در شرکت آب و فاضلاب استان یزد»؛ سومین همایش ملی مهندسی صنایع و سیستم، تهران،
http://www.civilica.com/Paper-SIEC03-SIEC03_013.html
[51] Rezaei G., Rezaei H., Rezaei L., Manochehri F. (2013) "The role of knowledge management and intellectual capital to improve the quality of services (Case study: Shiraz Martyr Faghihi Hospital)";Health Accounting, In Press, [In Persian].
[52] محسنیفرد غ.، رضایی غ.، حسینیراد س ع. (1392) «رابطه سرمایه اجتماعی با سرمایه فکری و مدیریت دانش (مطالعه موردی: دانشگاه آزاد اسلامی واحد ارسنجان)»، فصلنامه علمی پژوهشی رهیافتی نو در مدیریت آموزشی، سال چهارم، شماره 3.
[53] علامه س. م.، شیخ ابومسعودی ع. (1394) «بررسی تأثیر سرمایه فکری، با نقش میانجی مدیریت دانش و سرمایه فرهنگی بر عملکرد سازمان از منظر مدل BSC (مورد مطالعه: شرکت گاز استان اصفهان)»، فصلنامه علمی پژوهشی حسابداری مدیریت، سال هشتم، شماره 24.
[54]خیرگو م.، شکری ز. (1388) «نقش یادگیری در نوآوری سازمانی»؛ ماهنامه تدبیر، شماره. 212. ص 45-48
[55] مطلبی آ . (1390) ارائه الگوی ساختاری سرمایه فکری براساس یادگیری سازمانی در دانشگاه شهید بهشتی، پایاننامه کارشناسی ارشد، دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن.
[56] امیری ع. (1381) «افزایش سرمایه فکری در سازمان و نقش یادگیری سازمانی»؛ رساله دکتری، دانشگاه تهران، دانشکده مدیریت .
[57] قربانیزاده و.، حبیبی بدرآبادی ح.، ابراهیمزاده ح. (1391) «نقش تعدیلکننده فرایند یادگیری در رابطه بین سرمایه فکری و عملکرد سازمانی»، پژوهشهای مدیریت عمومی، سال پنجم، شماره 16.
[58] Allameh S M., Abbasi S., Shokrani S A R. (2010) "The mediating role of organizational learning capability between intellectual capital and job satisfaction", European Journal of Social Sciences, Vol. 17, No. 1. p125
[59] Nargesian A. (2013) "Manual of Lisrel software in structural equations modeling", Tehran: Negah-e Danesh Publications, (In Persian)