[1] Albayrak, T., Aksoy, S., & Caber, M. (2013). The effect of environmental concern and scepticism on green purchase behaviour. Marketing Intelligence & planning, 31(1), 27-39.
[2] Feick, L., & Gierl, H. (1996). Skepticism about advertising: A comparison of East and West German consumers. International Journal of Research in Marketing, 13(3), 227-235.
[3] Guiral, A., & Esteo, F. (2006). Are spanish auditors skeptical in going concern evaluations? Managerial Auditing Journal, 21(6), 598-620.
[4] Hall, M., Amelung, B., Cohen, S., Eijgelaar, E., & Higham, J. (2014). Denying bogus skepticism in climate change and tourism research. Tourism Management, In press,Corrected Proof.
[5] Kerr, W. A. (1999). Genetically modified organisms, consumer scepticism and trade law: implications for the organisation of international supply chains. Supply chain management, 4(2), 67-74.
[6] Mrugank V Thakor، و Karine Goneau-Lessard. (2009). Development of a scale to measure skepticism of social advertising among adolescents. Journal of business research. 1349-1342, (12)62
[7] Ozdogan, F. B., & Altintas, H. M. (2010). Parent-adolesecent interaction and the family's effect on adolescent TV skepticism: an emperical analysis with Turkish consumers. Young Consumers, 11(1), 24-35.
[8] Payne, E. A., & Ramsay, R. J. (2005). Fraud risk assessments and auditors' professional skepticism. Managerial Auditing Journal, 20(3), 321-330.
[9] Peytcheva, M. (2014). Professional skepticism and auditor cognitive performance in a hypothesis-testing task. Managerial Auditing Journal, 29(1), 27-49.
[10] Pomering, A., & Johnson, L. W. (2009). Advertising corporate social responsibility initiatives to communicate corporate image. Corporate communications:An International Journal, 14(9), 420-439.
[11] popova, V. (2013). Exploration of skepticism, client-specific experiences, and audit judgments. Managerial auditing Journal, 28(2), 140-160.
[12] pors, N. o. (2003). Loyalty and scepticism among members of a professional :union:: the case of the :union: of librarian in Denmark. New library world, 104(1184/1185), 20-28.
[13] Shani, A., & Arad, B. (2014). Climate change and tourism: Time for environmental skepticism. Tourism Management, 44, 82-85.
[14] Skarmeas, D., & Leonidou, C. N. (2013). When consumers doubt, Watch out! The role of CSR skepticism. Journal of business research, 66(10), 1831-1838.
[15] Skarmeas, D., Leonidou, C. N., & Saridakis, C. (2014). Examining the role of CSR skepticism using fuzzy-set qualitative comaparative analysis. Journal of business research, 76(9), 1796-1805.
[16] Stever, J. A. (1998). Organizational Scepticism. Journal of management History, 4(4), 289-302.
[17] Terry, L. D., & Levin, M. G. (1998). Organizational scepticism, the modern conception of leadership and the obsession with new. Journal of Management History, 4(4), 303-317.
[18] Willis, E., Pearce, M., Mamerow, L., Jorgensen, B., & Martin, J. (2013). A healthy scepticism towards water in south Australia. International Journal of Sociology and Social, 33(5/6), 380-395.
[19] ابطحی، س. ح. (1392). مدیریت منابع انسانی (از تئوری تا عمل). تهران: فوژان.
[20] البرزی، م. (1393). تعیین رابطه ی انگیزش و خلاقیت با توجه به تفاوتهای فرهنگی. فصلنامه حقیقات فرهنگی ایران، 7(1).
[21] بخشایش، ع.، آذرنییاد، ع. (91). رابطه سبکهای مدیریت مدیران با رضایت شغلی و سلامت روانی معلمان. فصلنامه علمی پژوهشی رهیافتی نو در مدیریت آموزشی، 3(1).
[22] برهانی، ف.، عباس زاده، ع.، سبزواری، س. (1392). تلاش برای عدالت آموزشی: تبیین فرآیند ارزشیابی بالینی دانشجویان پرستاری یک مطالعه گراندد تئوری. فصلنامه اخلاق زیستی، نهم(سوم)، 25-58.
[23] جعفرنژاد، ا. (1388). مدیریت فناوری مدرن. تهران: انتشارات دانشگاه تهران.
[24] دانایی فرد، ح.، امامی، س. م. (1386). استراتژی های پژوهش کیفی: تاملی بر نظریه داده بنیاد. اندیشه مدیریت، 1(2)، 69-97.
[25] دانایی فرد، ح.، مظفری، ز. (1387). ارتقاء روایی و پایایی در پژوهشهای کیفی مدیریتی: تاملی بر استارتژیهای ممیزی پژوهشی. پژوهشهای مدیریت، اول(1)، 131-162.
[26] دانایی فرد، ح.، الوانی، س. م.، آذر، ع. (1388). روش شناسی پژوهش کیفی در مدیریت: رویکردی جامع. تهران: صفار-اشراقی.
[27] دانایی فرد، ح.، حسن زاده، ع.، سالاریه، ن. (1389). طراحی سنجه ی اندازه گیری بیتفاوتی سازمانی: پژوهش ترکیبی. اندیشه مدیریت راهبردی، 4(2).
[28] دهخدا، ع. ا. (1377). لغتنامه دهخدا. تهران: انتشارات دانشگاه تهران.
[29] دهقانیان، ح.، صبور، ا.، حجتی، ع. ر. (1392). بررسی رابطه بین مولفه های عدالت سازمانی و تعهد سازمانی در یک شرکت بیمه. پژوهشنامه بیمه، 28(2).
[30] رابینز، ا. پ.، دی سنزو، د. ا. (1382). مبانی مدیریت. (س. م. اعرابی، م. ع. حمیدرفیعی، ب. اسراری ارشاد، مترجم) تهران: دفتر پژوهشهای فرهنگی.
[31] رضاییان، ع. (1386). مدیریت رفتار سازمانی . تهران: انتشارات سمت.
[32] رضاییان، ع. (1387). مبانی سازمان و مدیریت. تهران: سمت.
[33] گلپور، س. (1389). ناامیدی سازمانی فرآیند شکل گیری و راههای مقابله با آن. همایش ملی چالشهای مدیریت و رهبری در سازمانهای ایرانی. اصفهان.
[34] مکی زاده، ف.، فرج پهلو، ع.، عصاره، ف.، شهنی ییلاق، م. (1391). شناسایی عوامل تاثیرگذار بر پذیرش پایگاه های اطلاعاتی مبتنی بر وب توسط کاربران دانشگاهی: یک مطالعه گراندد تئوری. نشریه تحقیقات کتابداری و اطلاع رسانی دانشگاهی، 59(46)، 59-81.
[35] منصوریان، ی. (1386). گراندد تئوری چیست و چه کاربردی دارد؟. همایش چالشهای علم اطلاعات. اصفهان.
[36] مهرابی زاده هنرمند، م.، آتش افروز، ع.، شهنی ییلاقی، م.، رضایی، ش. (1392). مقایسه سلامت عمومی، استرس شغلی و فرسودگی شغلی معلمان مدارس استثنایی و عادی. روان شناسی بالینی و شخصیت، 20(9).
[37] نادی، م.، معینی، س. (1392). بررسی و ارائه راهکارهای افزایش مشارکت کارکنان در توسعه همه جانبه شرکت ذوب آهن اصفهان. مدیریت صنعتی دانشکده علوم انسانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد سنندج، 8(23).