[1] رحمتی ن.؛ بررسی تأثیر بانکداری الکترونیک بر جذب منابع مالی بانکها - مطالعه موردی بانک صادرات ایران، پایاننامه کارشناسی ارشد، تهران: دانشگاه، علم و فرهنگ، 1390.
[2] Lee Ming-Chi.; Factors influencing the adoption of internet banking: An integration of TAM and TPB with perceived risk and perceived benefit; Electronic Commerce Research and Applications, Vol. 8, 2009.
[3] بابایی م.، احدی پ. بررسی رابطه ویژگیهای شخصیتی و رفتار خرید کاربران اینترنت در ایران. مدیریت فناوری اطلاعات، دوره 2، شماره 4، 1389.
[4] جمالی غ.، هاشمی م. سنجش روابط بین عوامل مؤثر بر ریسک پروژههای فناوری اطلاعات در بانک ملت استان بوشهر با استفاده از تکنیک دیمتل فازی؛ مدیریت فناوری اطلاعات، دوره 2، شماره 9، 1390.
[5] Gikandi Joyce W., Bloor C.; Adoption and effectiveness of electronic banking in Kenya; Electronic Commerce Research andApplications, Vol. 9, 2010.
[6] طباطبائی م.، میکائیلی ف.، عیسایی م.ت.، هاشمیان م. مدیریت فناوری اطلاعات دانشکده مدیریت دانشگاه تهران دوره 4، شماره 11،1391.
[7] مانیان ا.، رسولی هو.؛ طراحی سیستم استنتاج فازی برای انتخاب خدمات بانکداری الکترونیک (مطالعه موردی بانک سپه)؛ مدیریت فناوری اطلاعات دانشکده مدیریت دانشگاه تهران، دوره 4، شماره 11، 1391 .
[8] Liao Z., “Internet-based banking and consumer attitude; Information Management; Vol. 39, 2002.
[9] زاهدی ش.؛ پژوهشی درباره وبسایتهای پنج دانشگاه بزرگ دولتی ایران و ارائه الگوی مناسب؛ نشریه مدیریت فناوری اطلاعات، دوره 6، شماره 3، 1390.
[10]عابدی جعفری ح.، جام پرازمی م.، بیریایی هانیهسادات؛ چالش مدیریت منابع انسانی در سازمانهای مجازی بررسی رابطه بین درجه مجازی بودن سازمان و تعهد سازمانی؛ نشریه مدیریت فناوری اطلاعات، دوره 5، ش 2، 1389.
[11]قاسمی م. ؛ مدیریت بهرهوری در بانکداری نوین؛ ماهنامه بانکداری نوین الکترونیک، شماره 8، 1387.
[12] حیدرپور ف.، گتابی طهماسبی ا. ؛ تأثیر هزینه آموزش و هزینه تبلیغات بانکداری الکترونیکی بر افزایش جذب سپردههای بانکها (مطالعه موردی بانک صادرات استان مازندران)، پژوهشنامه حسابداری و مالی، دوره 1، شماره 1، 1388.
[13] تقیزاده هو.، تاری غ. ؛ الگوی گرافیکی روش تحقیق در علوم انسانی؛ چاپ اول، تهران: انتشارات حفیظ، 1386.
[14]ایرانزاده س.، عماری ح.، میرویسی م.؛ عوامل تأثیرگذار بر تعهد مشتری در بانکداری الکترونیک: امتحان مدل بانکداری الکترونیک (کاسیم) در بانکهای تجارت شهرستان مشهد، فصلنامه مدیریت، سال ششم، شماره 16، 1388.
[15] مانیان ا.، رسولی هو.؛ طراحی سیستم استنتاج فازی برای انتخاب خدمات بانکداری الکترونیک (مطالعه موردی بانک سپه)؛ مدیریت فناوری اطلاعات دانشکده مدیریت دانشگاه تهران، دوره 4، شماره 11، تابستان 1391 .
[16] هاشمیان، م.، عیسایی، م.، میکاییلی، ف.، طباطبایی، م. ، عوامل مؤثر بر پذیرش ابزرهای بانکداری الکترونیک از سوی مشتریان، پیمایشی دربار ه بانک سامان.، نشریه مدیریت فناوری اطلاعات، دوره 4، شماره 11، 1391.
[17] Turban E., Rainer R.; Introduction to Information technology; USA: John Wiley, 2007.
[18] Bradley, L.and Stewart K.; The future of internet banking: What the international experts say Bradley, (need clearance from authors before publication), University of Ulster, 2002.