[1] امیرکبیری، ع.، میرابی ح.، صالحی صدقیانی پ.؛«بررسی تأثیرگذاری فعالیتهای بازاریابی داخلی بر عناصر تعهد سازمانی»؛
فصلنامه مطالعات مدیریت بهبود و تحول، شماره 65، پاییز 1390. ص 27-46
[2] امیری م.، یزدانی ح.،اکرام نصرتیان ن.؛« سنجش کیفیت خدمات داخلی و سطح بازاریابی درونی شرکت گاز تهران بزرگ و ارتباط اقدامات بازاریابی درونی آن با کیفیت خدمات خارجی»؛
نشریه دانش مدیریت، شماره 81، تابستان 1387. صص 3-18
[3] حسنقلیپور، ط.، انصاری م.، الهی گل ا.،«رحمانی یوشانلوئی ح.؛تأثیر بازاریابی درونی بر بازارگرایی با وجود متغیرهای میانجی تعهد سازمانی و رفتار شهروندی سازمانی در بنگاههای مالی: موردکاوی بانک ملت شهر تهران» ؛
دو فصلنامه تحقیقات بازاریابی نوین ، شماره 4، بهار 1391. صص 25-46
[4] حسینی، س. ی.، رحمانی س.؛ «تأثیر بازاریابی درونی بر عملکرد سازمانی در شرکتهای خدمات مسافرتی شهر تهران با استفاده از مدلسازی معادلات ساختاری»،
دو فصلنامه تحقیقات بازاریابی نوین، شماره 4، بهار 1391. صص 111-128
[5] کاتلر، ف.،، گریآرمسترانگ ؛اصول بازاریابی؛ ترجمه بهمن فروزنده، نشر آتروپات، 1384.
[6] Ahmadi F.;"Survey relationship between OCB and internal & external factors impact on OCB". European Journal of Social Sciences, 16(3), 460-478, 2010.
[7] Ahmed P., RafiqM., SaadN.; "Internal marketing and the mediating role of organizational competencies", European Journal of Marketing, 37(9), 1221–1241, 2003.
[9] Auh S., Menguc B.; "Performance implications of the direct and moderating effects of centralization and formalization on customer orientation";Industrial Marketing Management,1022-1034, 2007.
[10] AwwadM.A., AgtiA.M.;'' The impact of internal marketing on commercial bank's market orientation'', Internal Journal Of Bank Marketing,29(4),308-332, 2011.
[11] BellouV.,AndronikidisA.;''The impact of internal service quality on customer service behavior''; International Journal Of Quality & Reliability Management, 25(9),493-506, 2008.
[12] BourantaN., MavridoglouG.,"KyriazopoulosP.; The impact of internal marketing to market orientation concept and their effects to bank performance";Operational Research, 5(2), 349-362, 2005.
[13] BrownT. J., J. C. Mown, D. T. Donavan, J. W. Licata ;“The customer orientation of service workers: Personality trait effects on self and supervisor performance rating;” Internal Journal Of Bank Marketing, 2002.
[14] ChristopherM. G., PayneA., BallantyneD. F.; Relationship marketing: Bringing quality, customer service and marketing together; Butterworth Heinemann/CIM, Oxford and Stoneham, MA, 1991.
[15] CooperJ., CroninJ.; "Internal marketing: Competitive strategy for the long-term care industry";Journal of Business Research, 8(6), 177-181, 2000.
[16] FarzadA., NahavandiN., CaruanaA.; The effect of internal marketing on organizational commitment in Iranian banks;American Journal of Applied Sciences, 5(11), 1480-1486, 2008.
[18] GrissemannU., PlankA., Brunner-SperdinA.;
Enhancing business performance of hotels: The role of innovation and customer orientation;
International Journal of Hospitality Management, Vol. 33, pp 347-356, 2013.
[19] GronroosC.; "Service management and marketing :A customer relationship management approach";Second Edition, John Wiley, 2000.
[20] HarrisS. O., Mossholder K. W.; "The affective implications of perceived congruence with culture dimensions during organizational transformation";Journal of Management, 22(4), 527-47, 1996.
[21] Hennig-ThurauT., GwinnerK.P., GremlerD.D., “Understanding relationship
[22] HoggG., Carter S., DunneA.;"Investing in people: Internal marketing and corporate culture". Journal of Marketing Management, 14, 879-895, 2002.
[23] HoggG., CarterS.;"Employee attitudes and responses to internal marketing";Internal Marketing: Directions for Management, Routledge, London, 109-124, 2000.
[24] Hung, J. and Lin, T.(2008), “The investigation on the internal marketing practices of the international tourism hotel chains”, Journal of International Management Studies, pp. 170-6.
[25] KyriazopoulosP., YannacopoulosD., SpyridakosA., SiskosY., GrigoroudiE.;Implementing Internal Marketing ThroughEmployee‟ s Motivation, 2007.
[26] LeeC., ChenW. J.; "The effects of internal marketing and organizational culture on knowledge management in the information technology industry";International Journal of Management, Vol. 22,No. 4,pp. 661-672, 2005.
[28] LingsI.N.;" Internal market orientation-construct and consequences"; Journal of Business Research,Vol.57,pp.405-413, 2004.
[29] LingsI.N.,GreenleyG.E.; ''Internal market orientation and marker-orientation behaviors'';
[30] NarverJ. C., SlaterS. F.; “The effect of a market orientation on business profitability”; Journal of Marketing, Vol. 54, No. 4, pp. 20-35, 1990.
[31] RoH., ChenP.J.;"
Empowerment in hospitality organizations:Customer orientation and organizational support", International Journal of Hospitality Management, Vol. 30, Issue 2, pp 422-428, 2011.