[1] توکلی ا.؛ «کدام مصلحت؟ ادغام وزارتخانهها و برداشت نامناسب از قانون»؛ماهنامه تازههای انرژی، ش.26، ص 6،1388.
[2] ادغام- وزارتخانهها- از قاجاریه تا امروز
www.asriran.com/fa/new/164957 ؛ .http//www.edit.lcana.ir
[3] فروزنده ل.، «منطق دولت در ادغام وزارتخانهها»، ش. 57، صص 26 – 27، اردیبهشت و خرداد 1390.
[4] Turnball A.; The machinery of government: Intelligent design or Brownian motion? London: Private Publication for Booz &Co, 2007.
[5] Pollitt; Manipulating the machine: Changing the pattern of ministerial departments; Landon: Allen&Unwin, 1984.
[6] DavisG.,WellerP., CraswellE., EgginsS.;"What drives manchery of government change? Australia, Canada, and the United Kingdon?"; Public Administration, 77:20 – 35,1999.
[7] داناییفرد ح.؛ گفتمانهای مدیریتی در بخش دولتی؛ تهران: انتشار دانشگاه امام صادق(ص) (در دست ویرایش نهایی)، 1391.
[8] ساباتیه پل، ای.؛ نظریههای فرایند خطمشیگذاری؛ ترجمه حسن داناییفرد، تهران: انتشارات مهربان (در دست ویرایش، 2007).
[9] اسمیت کوینبی و لاریمر کریستوفر دابلیو؛ درامدی بر نظریه خطمشی عمومی تقابل نظری عقلانیتگراها و فرااثباتگراها؛ ترجمه حسن داناییفرد، تهران: انتشارات صفار (در دست ویرایش)، (به زبان اصلی 2009)، 1391.
[10] امیری، ع.ن.، داناییفرد ح.، زارعیمتین ح.، امامی س. م.؛ «فهم جوهره خطمشیهای عمومی: واکاوی نظری ماهیت تقلیدپذیری» ؛دو فصلنامه اندیشه مدیریت راهبردی، ش. 9، بهار و تابستان. ص 5 – 44، 1390.
[11] Thomas C.; "Reorganization public organizations: Alternatives, objectives and evidences"; Journal of Public Administration, Research and Theory, 3 (4): 457 – 486, 1993.