[1] مقدسی ع.؛ انواع روشهای پرداخت در بانکداری الکترونیک، ماهنامه عصر فناوری اطلاعات، شماره ۵۸، ۱۳۸۹.
[2] قلیپور سلیمانی ع.، ایمانی س.؛ سیر تکنولوژی در بانکداری؛ دوماهنامه مدیریت، شماره ۱۵۹، 1389.
[3] قدسیپور ح.؛ مباحثی در تصمیمگیری چند معیاره؛ انتشارات دانشگاه امیر کبیر، چاپ سوم، 1381.
[4] سیدجوادین ر.، سقطچی م.؛ بانکداری الکترونیک و سیرتحول آن در ایران؛ ماهنامه تدبیر، سال هجدهم، شماره 170، 1385.
[5] سلیمانی م.؛ اهمیت مدیریت ریسک در بانکداری سنتی، اسلامی و الکترونیک؛ وبسایت بانک ملی ایران. 1388.
[6] Sokolov D., E-Banking: Risk Management Practices of The Estonian Banks; Tallinn University Of Technology, Working Paper. No. 156, 2007.
[7] Basel Committee on banking supervision. Risk management principles for electronic banking, Switzerland: Bank of International Settlements. 2003.
[8] Schilder A.; Banking in the new economy: A Supervisory Perspective, BIS Review 16, 2001.
[9] Sergeant J.; ADHD: Latest neuropsychological findings, clinical neuropsychology; Vrije Universiteit, Amsterdam, 67, 2000.
[10] Al-Smadi M., Al-wabel S.A.; E- Banking on of Jordanian Banks; Journal of Internet Banking and Commerce, Vol. 14, No.1, 2010.
[11] Alrawashdeh B., Areiqat A., Dbbaghieh M. ; The role of information technology in reducing risk of electronic banking services in the Jordanian banking sector, Journal of Computer Science 8 (3), 2012.
[12] Nasri W.; Factors influencing the adoption of internet banking in Tunisia, International Journal of Business and Management,Vol. 6, No. 8, 2011.
[13] Al-Smadi M.; The impact of e- banking on the performance of Jordanian banks; Journal of Internet Banking and Commerce, Vol. 16, No.2, 2011.
[14] Koskosas I., Risk Management in on-Line banking, Intelligent Information Management, No. 3, 2011.
[15] فتحیان م.، میرشفیعیان ح.؛ بررسی نقش مدیریت ارشد در توسعه ی مدیریت ریسک بانکداری الکترونیک؛ دومین کنفرانس جهانی بانکداری الکترونیکی،1387.
[16] Haghighi M., Divandari A., Keimasi M.; The impact of 3D e-readiness on e-banking development in Iran: A fuzzy AHP analysis; Expert Systems with Applications, Vol.37, 2010.
[17] ثریایی ع.، آهنگر ولوکلایی
س.،
سیفی دیوکلایی م.، مقایسه کیفیت خدمات بانکداری الکترونیکی بین بخش خصوصی و دولتی (مطالعه موردی بانک ملی، بانک پارسیان(
؛ سومین کنفرانس جهانی بانکداری الکترونیکی، 1388.
[18] حمیدیزاده م.، قرهچه م.، عبدالباقی ع.؛ بررسی عوامل زمینهساز، چالشها و تنگناهای توسعه بانکداری الکترونیک، پژوهشنامه علوم انسانی و اجتماعی ویژه مدیریت، سال هفتم، شماره بیست و هفتم، 1386.
[19] خورشید ص.، قانع ح.؛ رتبهبندی بانکداری الکترونیکی از دیدگاه مشتریان نظام بانکی با استفاده از فرآیند تحلیل سلسله مراتبی فازی»؛ فصلنامه مدیریت صنعتی دانشکده علوم انسانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد سنندج، سال چهارم، شماره 9، 1388.
[20] داوری م.، پهلوانیقمی م.؛ «مدیریت ریسک عملیاتی در بانکهای تجاری»؛ پژوهشنامه اقتصادی، شماره ششم، 1388.
[21] مهرگان م.، پژوهش عملیاتی پیشرفته؛ انتشارات کتاب دانشگاهی، چاپ اول،1383.