آموزش الکترونیکشناسایی چالشهای طراحی بازیپردازی در آموزشهای سازمانی [دوره 11، شماره 1، 1400، صفحه 169-192]
آموزش سازمانیشناسایی چالشهای طراحی بازیپردازی در آموزشهای سازمانی [دوره 11، شماره 1، 1400، صفحه 169-192]
آموزشوپرورششناسایی خطرپذیری منابع انسانی در حوزه نگهداشت معلمان با رویکرد کیفی [دوره 11، شماره 4، 1400، صفحه 47-74]
آوای کارکنانتأثیر قراردادهای نامتعارف بر انحراف خلاق: تحلیل نقش میانجی خودبرتربینی روانشناختی و آوای سازنده کارکنان (موردمطالعه: شرکت ارتباطات مبین نت) [دوره 11، شماره 4، 1400، صفحه 159-181]
آیندهواکاوی آینده نظم پولی جهانی و تأثیرات آن بر نظام بانکداری بینالملل ایران [دوره 11، شماره 2، 1400، صفحه 21-40]
ا
اجرای مسئولیت اجتماعیشناسایی، رتبهبندی و مدلسازی عوامل موثر بر عدم اجرای مسئولیت اجتماعی [دوره 11، شماره 2، 1400، صفحه 115-143]
ارزشآفرینیارائه چارچوبی برای مدیریت منابع انسانی گیگ در کسبوکارهای پلتفرمی [دوره 11، شماره 1، 1400، صفحه 129-167]
اعتماد به فروشندهنظریه تشابه و اعتماد به فروشنده: اثر ویژگیهای فردی [دوره 11، شماره 4، 1400، صفحه 93-111]
الگوریتم GWOتخصیص یکپارچه و بهینه منابع انسانی سازمان در شرایط عادی و بحرانی با استفاده از یک روش تلفیقی نوین متاهیوریستیک-فازی [دوره 11، شماره 3، 1400، صفحه 95-118]
انحراف خلاقتأثیر قراردادهای نامتعارف بر انحراف خلاق: تحلیل نقش میانجی خودبرتربینی روانشناختی و آوای سازنده کارکنان (موردمطالعه: شرکت ارتباطات مبین نت) [دوره 11، شماره 4، 1400، صفحه 159-181]
انگیزشارتباط کارکردهای مدیریت منابع انسانی و ستادههای سازمانی: پژوهش فراتحلیل [دوره 11، شماره 2، 1400، صفحه 145-163]
اولویتبندی پروژههای فناوری اطلاعاتارائه مدل اولویتبندی پروژههای فناوری اطلاعات بهمنظور توسعه دولت الکترونیکی [دوره 11، شماره 3، 1400، صفحه 173-194]
ای ان پیاولویتبندی عوامل و منابع شناسایی شده سازمان تأمین اجتماعی برای اجرای نظام تأمیناجتماعی چندلایه با رویکرد تلفیقی DANP و سناریونگاری [دوره 11، شماره 3، 1400، صفحه 151-172]
ب
بازاریابی توصیهای الکترونیکیمدلسازی بازاریابی توصیهای الکترونیکی با تأکید بر رفتار مشتری و بهبود کسبوکار [دوره 11، شماره 4، 1400، صفحه 25-45]
بازیپردازیشناسایی چالشهای طراحی بازیپردازی در آموزشهای سازمانی [دوره 11، شماره 1، 1400، صفحه 169-192]
بانکداری بینالمللیواکاوی آینده نظم پولی جهانی و تأثیرات آن بر نظام بانکداری بینالملل ایران [دوره 11، شماره 2، 1400، صفحه 21-40]
بحرانشناسایی و رتبهبندی عوامل شکست رستورانهای زنجیرهای در بحران کووید-19 با استفاده از روش بهترین- بدترین [دوره 11، شماره 3، 1400، صفحه 1-20]
بحران سازمانیطراحی الگوی رهبری پایدار در مواجهه با بحران حاصل از کووید 19 به جهت تابآوری در مشاغل صنایع غذایی (موردمطالعه: شرکتها و کارخانجات تولید مواد غذایی استان گیلان) [دوره 11، شماره 1، 1400، صفحه 23-58]
برنامهریزی منابع انسانیبهبود پیشبینی در برنامهریزی منابع انسانی با ارائه مدل زنجیره مارکوف فازی [دوره 11، شماره 1، 1400، صفحه 59-84]
بطالت اجتماعیتأثیر گروه خونی بر بطالت اجتماعی با نقش میانجی تیپ شخصیتی دیسک (موردمطالعه: کارکنان شرکت شاتل تهران) [دوره 11، شماره 2، 1400، صفحه 65-89]
بهبود کسبوکارمدلسازی بازاریابی توصیهای الکترونیکی با تأکید بر رفتار مشتری و بهبود کسبوکار [دوره 11، شماره 4، 1400، صفحه 25-45]
پ
پاندمی کووید 19طراحی الگوی رهبری پایدار در مواجهه با بحران حاصل از کووید 19 به جهت تابآوری در مشاغل صنایع غذایی (موردمطالعه: شرکتها و کارخانجات تولید مواد غذایی استان گیلان) [دوره 11، شماره 1، 1400، صفحه 23-58]
پیوند حکمرانی بحرانسخن سردبیر: درآمدی بر نظریه بحرانداری: پیوند حکمرانی بحران، مدیریت بحران و فعالیت های عملیاتی بحران [دوره 11، شماره 1، 1400، صفحه 193-196]
ت
تابآوریطراحی الگوی رهبری پایدار در مواجهه با بحران حاصل از کووید 19 به جهت تابآوری در مشاغل صنایع غذایی (موردمطالعه: شرکتها و کارخانجات تولید مواد غذایی استان گیلان) [دوره 11، شماره 1، 1400، صفحه 23-58]
تجارت الکترونیکیمدلسازی بازاریابی توصیهای الکترونیکی با تأکید بر رفتار مشتری و بهبود کسبوکار [دوره 11، شماره 4، 1400، صفحه 25-45]
تحلیل احساساتمقایسه تأثیر تحلیل احساسات و رتبهبندی کاربران بر عملکرد سیستمهای پیشنهاددهنده [دوره 11، شماره 4، 1400، صفحه 75-92]
تحلیل سلسله مراتبیشناسایی و اولویتبندی مشکلات روششناختی در مطالعه رابطه شیوههای مدیریت منابع انسانی با پیامدهای عملکردی [دوره 11، شماره 2، 1400، صفحه 41-63]
تحلیل سلسله مراتبیارائه مدل اولویتبندی پروژههای فناوری اطلاعات بهمنظور توسعه دولت الکترونیکی [دوره 11، شماره 3، 1400، صفحه 173-194]
تحلیل گفتمان انتقادی فرکلافتحلیل متون راهبردهای توسعه منابع انسانی در صنعت بانکداری مبتنی بر تحلیل گفتمان انتقادی فرکلاف [دوره 11، شماره 3، 1400، صفحه 45-69]
تحلیل مضمونگونهشناسی سبکهای فرماندهی جهادی: مطالعه بیست نفر از فرماندهان دفاع مقدس [دوره 11، شماره 3، 1400، صفحه 21-44]
تحلیل نقشه شناختی فازیشناسایی، رتبهبندی و مدلسازی عوامل موثر بر عدم اجرای مسئولیت اجتماعی [دوره 11، شماره 2، 1400، صفحه 115-143]
تحلیل همزماننظریه تشابه و اعتماد به فروشنده: اثر ویژگیهای فردی [دوره 11، شماره 4، 1400، صفحه 93-111]
تخصیص منابع انسانیتخصیص یکپارچه و بهینه منابع انسانی سازمان در شرایط عادی و بحرانی با استفاده از یک روش تلفیقی نوین متاهیوریستیک-فازی [دوره 11، شماره 3، 1400، صفحه 95-118]
ترجیحاتمقایسه تأثیر تحلیل احساسات و رتبهبندی کاربران بر عملکرد سیستمهای پیشنهاددهنده [دوره 11، شماره 4، 1400، صفحه 75-92]
تعهد عاطفیبررسی رابطه حمایت سازمانی ادراکشده با رفتارهای سازمانی اجتماعی کارکنان در دوران شیوع ویروس کووید-۱۹ (موردمطالعه: شرکت فروشگاههای زنجیرهای رفاه) [دوره 11، شماره 4، 1400، صفحه 113-136]
تکنیک بهترین- بدترینشناسایی و رتبهبندی موانع نوآوری سبز در مراکز درمانی با استفاده از روش تصمیمگیری چندمعیاره بهترین- بدترین (BWM) [دوره 11، شماره 3، 1400، صفحه 71-93]
تکنیک دیمتلارائه مدل اولویتبندی پروژههای فناوری اطلاعات بهمنظور توسعه دولت الکترونیکی [دوره 11، شماره 3، 1400، صفحه 173-194]
تمرکز نداشتنتبیین ارتباط میان تمرکز نداشتن، مشارکت کارکنان و ظرفیت جذب در نوآوری و عملکرد سازمانی [دوره 11، شماره 4، 1400، صفحه 5-24]
توسعه پایدارقابلیتهای سازمانی برای ارتقای توسعه پایدار در سازمانهای طرحمحور صنعت نفت و گاز ایران [دوره 11، شماره 1، 1400، صفحه 1-22]
توسعه منابع انسانیتحلیل متون راهبردهای توسعه منابع انسانی در صنعت بانکداری مبتنی بر تحلیل گفتمان انتقادی فرکلاف [دوره 11، شماره 3، 1400، صفحه 45-69]
تیپ شخصیتی دیسکتأثیر گروه خونی بر بطالت اجتماعی با نقش میانجی تیپ شخصیتی دیسک (موردمطالعه: کارکنان شرکت شاتل تهران) [دوره 11، شماره 2، 1400، صفحه 65-89]
ج
جو سازمانیتاثیر تغییر ویژگیهای شخصیتی مدیران عالی سازمان بر جو سازمانی [دوره 11، شماره 2، 1400، صفحه 91-113]
چ
چرخه عمر کسبوکارمدلهای ذهنی کارآفرینان برتر ایران: با تأکید بر موفقیت کارآفرینان نوپا [دوره 11، شماره 4، 1400، صفحه 137-158]
ح
حمایت سازمانی درکشدهبررسی رابطه حمایت سازمانی ادراکشده با رفتارهای سازمانی اجتماعی کارکنان در دوران شیوع ویروس کووید-۱۹ (موردمطالعه: شرکت فروشگاههای زنجیرهای رفاه) [دوره 11، شماره 4، 1400، صفحه 113-136]
خ
خطاهای ادراکیمدلهای ذهنی کارآفرینان برتر ایران: با تأکید بر موفقیت کارآفرینان نوپا [دوره 11، شماره 4، 1400، صفحه 137-158]
خطرپذیری منابع انسانیشناسایی خطرپذیری منابع انسانی در حوزه نگهداشت معلمان با رویکرد کیفی [دوره 11، شماره 4، 1400، صفحه 47-74]
خودبرتربینی روانشناختیتأثیر قراردادهای نامتعارف بر انحراف خلاق: تحلیل نقش میانجی خودبرتربینی روانشناختی و آوای سازنده کارکنان (موردمطالعه: شرکت ارتباطات مبین نت) [دوره 11، شماره 4، 1400، صفحه 159-181]
خودشیفتگیتاثیر تغییر ویژگیهای شخصیتی مدیران عالی سازمان بر جو سازمانی [دوره 11، شماره 2، 1400، صفحه 91-113]
د
درآمدی بر نظریه بحرانداریسخن سردبیر: درآمدی بر نظریه بحرانداری: پیوند حکمرانی بحران، مدیریت بحران و فعالیت های عملیاتی بحران [دوره 11، شماره 1، 1400، صفحه 193-196]
دفاع مقدسگونهشناسی سبکهای فرماندهی جهادی: مطالعه بیست نفر از فرماندهان دفاع مقدس [دوره 11، شماره 3، 1400، صفحه 21-44]
دلارواکاوی آینده نظم پولی جهانی و تأثیرات آن بر نظام بانکداری بینالملل ایران [دوره 11، شماره 2، 1400، صفحه 21-40]
دوره آموزشیشناسایی چالشهای طراحی بازیپردازی در آموزشهای سازمانی [دوره 11، شماره 1، 1400، صفحه 169-192]
دولت الکترونیکیارائه مدل اولویتبندی پروژههای فناوری اطلاعات بهمنظور توسعه دولت الکترونیکی [دوره 11، شماره 3، 1400، صفحه 173-194]
دیمتلاولویتبندی عوامل و منابع شناسایی شده سازمان تأمین اجتماعی برای اجرای نظام تأمیناجتماعی چندلایه با رویکرد تلفیقی DANP و سناریونگاری [دوره 11، شماره 3، 1400، صفحه 151-172]
رفتار اشتراکگذاری دانشبررسی رابطه حمایت سازمانی ادراکشده با رفتارهای سازمانی اجتماعی کارکنان در دوران شیوع ویروس کووید-۱۹ (موردمطالعه: شرکت فروشگاههای زنجیرهای رفاه) [دوره 11، شماره 4، 1400، صفحه 113-136]
رفتار مشتریمدلسازی بازاریابی توصیهای الکترونیکی با تأکید بر رفتار مشتری و بهبود کسبوکار [دوره 11، شماره 4، 1400، صفحه 25-45]
رفتارهای سازمانی اجتماعیبررسی رابطه حمایت سازمانی ادراکشده با رفتارهای سازمانی اجتماعی کارکنان در دوران شیوع ویروس کووید-۱۹ (موردمطالعه: شرکت فروشگاههای زنجیرهای رفاه) [دوره 11، شماره 4، 1400، صفحه 113-136]
رهبری پایدارطراحی الگوی رهبری پایدار در مواجهه با بحران حاصل از کووید 19 به جهت تابآوری در مشاغل صنایع غذایی (موردمطالعه: شرکتها و کارخانجات تولید مواد غذایی استان گیلان) [دوره 11، شماره 1، 1400، صفحه 23-58]
روش بهترین- بدترینشناسایی و رتبهبندی عوامل شکست رستورانهای زنجیرهای در بحران کووید-19 با استفاده از روش بهترین- بدترین [دوره 11، شماره 3، 1400، صفحه 1-20]
روش بهترین-بدترینشناسایی، رتبهبندی و مدلسازی عوامل موثر بر عدم اجرای مسئولیت اجتماعی [دوره 11، شماره 2، 1400، صفحه 115-143]
روش پرامتیارائه مدل اولویتبندی پروژههای فناوری اطلاعات بهمنظور توسعه دولت الکترونیکی [دوره 11، شماره 3، 1400، صفحه 173-194]
روششناسیشناسایی و اولویتبندی مشکلات روششناختی در مطالعه رابطه شیوههای مدیریت منابع انسانی با پیامدهای عملکردی [دوره 11، شماره 2، 1400، صفحه 41-63]
روش متاهیورستیک- فازیتخصیص یکپارچه و بهینه منابع انسانی سازمان در شرایط عادی و بحرانی با استفاده از یک روش تلفیقی نوین متاهیوریستیک-فازی [دوره 11، شماره 3، 1400، صفحه 95-118]
رویکرد مبتنیبر منابعشناسایی و رتبهبندی عوامل شکست رستورانهای زنجیرهای در بحران کووید-19 با استفاده از روش بهترین- بدترین [دوره 11، شماره 3، 1400، صفحه 1-20]
زنجیره تأمین لارجارائه مدلی از عوامل کلیدی موفقیت در پیاده سازی زنجیره تأمین لارج با استفاده از رویکرد فراترکیب [دوره 11، شماره 2، 1400، صفحه 165-186]
زنجیره مارکوفبهبود پیشبینی در برنامهریزی منابع انسانی با ارائه مدل زنجیره مارکوف فازی [دوره 11، شماره 1، 1400، صفحه 59-84]
زنجیره مارکوف فازیبهبود پیشبینی در برنامهریزی منابع انسانی با ارائه مدل زنجیره مارکوف فازی [دوره 11، شماره 1، 1400، صفحه 59-84]
س
سازمانهای خدماتیتحلیل اثر ابعاد مدیریت ارتباط با مشتری بر موفقیت آن در سازمانهای خدماتی با رویکرد فراتحلیل [دوره 11، شماره 2، 1400، صفحه 1-19]
سازمانهای طرحمحورقابلیتهای سازمانی برای ارتقای توسعه پایدار در سازمانهای طرحمحور صنعت نفت و گاز ایران [دوره 11، شماره 1، 1400، صفحه 1-22]
سبک فرماندهیگونهشناسی سبکهای فرماندهی جهادی: مطالعه بیست نفر از فرماندهان دفاع مقدس [دوره 11، شماره 3، 1400، صفحه 21-44]
ستادههای سازمانیارتباط کارکردهای مدیریت منابع انسانی و ستادههای سازمانی: پژوهش فراتحلیل [دوره 11، شماره 2، 1400، صفحه 145-163]
سناریونگاریاولویتبندی عوامل و منابع شناسایی شده سازمان تأمین اجتماعی برای اجرای نظام تأمیناجتماعی چندلایه با رویکرد تلفیقی DANP و سناریونگاری [دوره 11، شماره 3، 1400، صفحه 151-172]
سیستم پیشنهاددهندهمقایسه تأثیر تحلیل احساسات و رتبهبندی کاربران بر عملکرد سیستمهای پیشنهاددهنده [دوره 11، شماره 4، 1400، صفحه 75-92]
ش
شاتلتأثیر گروه خونی بر بطالت اجتماعی با نقش میانجی تیپ شخصیتی دیسک (موردمطالعه: کارکنان شرکت شاتل تهران) [دوره 11، شماره 2، 1400، صفحه 65-89]
شخصیتتاثیر تغییر ویژگیهای شخصیتی مدیران عالی سازمان بر جو سازمانی [دوره 11، شماره 2، 1400، صفحه 91-113]
شرایط عادی و بحرانیتخصیص یکپارچه و بهینه منابع انسانی سازمان در شرایط عادی و بحرانی با استفاده از یک روش تلفیقی نوین متاهیوریستیک-فازی [دوره 11، شماره 3، 1400، صفحه 95-118]
شرکت ارتباطات مبیننتتأثیر قراردادهای نامتعارف بر انحراف خلاق: تحلیل نقش میانجی خودبرتربینی روانشناختی و آوای سازنده کارکنان (موردمطالعه: شرکت ارتباطات مبین نت) [دوره 11، شماره 4، 1400، صفحه 159-181]
شکست کسب وکارهاشناسایی و رتبهبندی عوامل شکست رستورانهای زنجیرهای در بحران کووید-19 با استفاده از روش بهترین- بدترین [دوره 11، شماره 3، 1400، صفحه 1-20]
شیوههای مدیریت منابع انسانیشناسایی و اولویتبندی مشکلات روششناختی در مطالعه رابطه شیوههای مدیریت منابع انسانی با پیامدهای عملکردی [دوره 11، شماره 2، 1400، صفحه 41-63]
ص
صنایع غذایی استان گیلانطراحی الگوی رهبری پایدار در مواجهه با بحران حاصل از کووید 19 به جهت تابآوری در مشاغل صنایع غذایی (موردمطالعه: شرکتها و کارخانجات تولید مواد غذایی استان گیلان) [دوره 11، شماره 1، 1400، صفحه 23-58]
قابلیتهای سازمانیقابلیتهای سازمانی برای ارتقای توسعه پایدار در سازمانهای طرحمحور صنعت نفت و گاز ایران [دوره 11، شماره 1، 1400، صفحه 1-22]
قراردادهای نامتعارفتأثیر قراردادهای نامتعارف بر انحراف خلاق: تحلیل نقش میانجی خودبرتربینی روانشناختی و آوای سازنده کارکنان (موردمطالعه: شرکت ارتباطات مبین نت) [دوره 11، شماره 4، 1400، صفحه 159-181]
ک
کارآفرینان برترمدلهای ذهنی کارآفرینان برتر ایران: با تأکید بر موفقیت کارآفرینان نوپا [دوره 11، شماره 4، 1400، صفحه 137-158]
کارکردهای مدیریت منابع انسانیارتباط کارکردهای مدیریت منابع انسانی و ستادههای سازمانی: پژوهش فراتحلیل [دوره 11، شماره 2، 1400، صفحه 145-163]
کارگران گیگارائه چارچوبی برای مدیریت منابع انسانی گیگ در کسبوکارهای پلتفرمی [دوره 11، شماره 1، 1400، صفحه 129-167]
کار گروهیتأثیر گروه خونی بر بطالت اجتماعی با نقش میانجی تیپ شخصیتی دیسک (موردمطالعه: کارکنان شرکت شاتل تهران) [دوره 11، شماره 2، 1400، صفحه 65-89]
کسبوکار پلتفرمیارائه چارچوبی برای مدیریت منابع انسانی گیگ در کسبوکارهای پلتفرمی [دوره 11، شماره 1، 1400، صفحه 129-167]
کسبوکارهای الکترونیکیمدلسازی بازاریابی توصیهای الکترونیکی با تأکید بر رفتار مشتری و بهبود کسبوکار [دوره 11، شماره 4، 1400، صفحه 25-45]
کمال گراییتاثیر تغییر ویژگیهای شخصیتی مدیران عالی سازمان بر جو سازمانی [دوره 11، شماره 2، 1400، صفحه 91-113]
کمبود و مازاد عرضه نیروی انسانیبهبود پیشبینی در برنامهریزی منابع انسانی با ارائه مدل زنجیره مارکوف فازی [دوره 11، شماره 1، 1400، صفحه 59-84]
کووید-19شناسایی و رتبهبندی عوامل شکست رستورانهای زنجیرهای در بحران کووید-19 با استفاده از روش بهترین- بدترین [دوره 11، شماره 3، 1400، صفحه 1-20]
کووید-19بررسی رابطه حمایت سازمانی ادراکشده با رفتارهای سازمانی اجتماعی کارکنان در دوران شیوع ویروس کووید-۱۹ (موردمطالعه: شرکت فروشگاههای زنجیرهای رفاه) [دوره 11، شماره 4، 1400، صفحه 113-136]
گ
گروه خونیتأثیر گروه خونی بر بطالت اجتماعی با نقش میانجی تیپ شخصیتی دیسک (موردمطالعه: کارکنان شرکت شاتل تهران) [دوره 11، شماره 2، 1400، صفحه 65-89]
گونهشناسیگونهشناسی سبکهای فرماندهی جهادی: مطالعه بیست نفر از فرماندهان دفاع مقدس [دوره 11، شماره 3، 1400، صفحه 21-44]
م
مجموعه فازی نوع دوارائه مدل ارزیابی یادگیریزدایی سازمانی [دوره 11، شماره 1، 1400، صفحه 85-104]
مدل اسنتاج فازی سوگنوتخصیص یکپارچه و بهینه منابع انسانی سازمان در شرایط عادی و بحرانی با استفاده از یک روش تلفیقی نوین متاهیوریستیک-فازی [دوره 11، شماره 3، 1400، صفحه 95-118]
مدیریت منابع انسانیارائه چارچوبی برای مدیریت منابع انسانی گیگ در کسبوکارهای پلتفرمی [دوره 11، شماره 1، 1400، صفحه 129-167]
مدیریت منابع انسانیگونهشناسی سبکهای فرماندهی جهادی: مطالعه بیست نفر از فرماندهان دفاع مقدس [دوره 11، شماره 3، 1400، صفحه 21-44]
مدیریت منابع انسانیشناسایی خطرپذیری منابع انسانی در حوزه نگهداشت معلمان با رویکرد کیفی [دوره 11، شماره 4، 1400، صفحه 47-74]
مراکز درمانیشناسایی و رتبهبندی موانع نوآوری سبز در مراکز درمانی با استفاده از روش تصمیمگیری چندمعیاره بهترین- بدترین (BWM) [دوره 11، شماره 3، 1400، صفحه 71-93]
مشارکت کارکنانتبیین ارتباط میان تمرکز نداشتن، مشارکت کارکنان و ظرفیت جذب در نوآوری و عملکرد سازمانی [دوره 11، شماره 4، 1400، صفحه 5-24]
مطالعه چند موردیارائه چارچوبی برای مدیریت منابع انسانی گیگ در کسبوکارهای پلتفرمی [دوره 11، شماره 1، 1400، صفحه 129-167]
معلمانشناسایی خطرپذیری منابع انسانی در حوزه نگهداشت معلمان با رویکرد کیفی [دوره 11، شماره 4، 1400، صفحه 47-74]
مقابله با استرستاثیر تغییر ویژگیهای شخصیتی مدیران عالی سازمان بر جو سازمانی [دوره 11، شماره 2، 1400، صفحه 91-113]
مهارتارتباط کارکردهای مدیریت منابع انسانی و ستادههای سازمانی: پژوهش فراتحلیل [دوره 11، شماره 2، 1400، صفحه 145-163]
موانع اجرای مسئولیت اجتماعیشناسایی، رتبهبندی و مدلسازی عوامل موثر بر عدم اجرای مسئولیت اجتماعی [دوره 11، شماره 2، 1400، صفحه 115-143]
موانع نوآوری سبزشناسایی و رتبهبندی موانع نوآوری سبز در مراکز درمانی با استفاده از روش تصمیمگیری چندمعیاره بهترین- بدترین (BWM) [دوره 11، شماره 3، 1400، صفحه 71-93]
موفقیت سازمانیتحلیل اثر ابعاد مدیریت ارتباط با مشتری بر موفقیت آن در سازمانهای خدماتی با رویکرد فراتحلیل [دوره 11، شماره 2، 1400، صفحه 1-19]
ن
نظام تأمین اجتماعی چندلایهاولویتبندی عوامل و منابع شناسایی شده سازمان تأمین اجتماعی برای اجرای نظام تأمیناجتماعی چندلایه با رویکرد تلفیقی DANP و سناریونگاری [دوره 11، شماره 3، 1400، صفحه 151-172]
نظریه تشابهنظریه تشابه و اعتماد به فروشنده: اثر ویژگیهای فردی [دوره 11، شماره 4، 1400، صفحه 93-111]
نظریه دادهبنیادطراحی الگوی رهبری پایدار در مواجهه با بحران حاصل از کووید 19 به جهت تابآوری در مشاغل صنایع غذایی (موردمطالعه: شرکتها و کارخانجات تولید مواد غذایی استان گیلان) [دوره 11، شماره 1، 1400، صفحه 23-58]
نظریههای خود و کارتحلیل متون راهبردهای توسعه منابع انسانی در صنعت بانکداری مبتنی بر تحلیل گفتمان انتقادی فرکلاف [دوره 11، شماره 3، 1400، صفحه 45-69]
نظریههای یادگیریتحلیل متون راهبردهای توسعه منابع انسانی در صنعت بانکداری مبتنی بر تحلیل گفتمان انتقادی فرکلاف [دوره 11، شماره 3، 1400، صفحه 45-69]
نظریههای یادگیری در کارتحلیل متون راهبردهای توسعه منابع انسانی در صنعت بانکداری مبتنی بر تحلیل گفتمان انتقادی فرکلاف [دوره 11، شماره 3، 1400، صفحه 45-69]
نظم پولیواکاوی آینده نظم پولی جهانی و تأثیرات آن بر نظام بانکداری بینالملل ایران [دوره 11، شماره 2، 1400، صفحه 21-40]
نگهداشت کارکنانشناسایی خطرپذیری منابع انسانی در حوزه نگهداشت معلمان با رویکرد کیفی [دوره 11، شماره 4، 1400، صفحه 47-74]
نوآوریتبیین ارتباط میان تمرکز نداشتن، مشارکت کارکنان و ظرفیت جذب در نوآوری و عملکرد سازمانی [دوره 11، شماره 4، 1400، صفحه 5-24]
نوآوری سبزشناسایی و رتبهبندی موانع نوآوری سبز در مراکز درمانی با استفاده از روش تصمیمگیری چندمعیاره بهترین- بدترین (BWM) [دوره 11، شماره 3، 1400، صفحه 71-93]
و
ویژگیهای فردینظریه تشابه و اعتماد به فروشنده: اثر ویژگیهای فردی [دوره 11، شماره 4، 1400، صفحه 93-111]
ه
هیجان جوییتاثیر تغییر ویژگیهای شخصیتی مدیران عالی سازمان بر جو سازمانی [دوره 11، شماره 2، 1400، صفحه 91-113]