پژوهش های مدیریت منابع سازمانی

پژوهش های مدیریت منابع سازمانی

آ
  • آموزش عالی توسعه چارچوب مفهومی ظرفیت‌سازی سازمانی بخش آموزش عالی جهت پاسخگویی به انتظارات جامعه: رویکرد تحلیل مضمون [دوره 10، شماره 2، 1399، صفحه 45-73]
ا
  • ارزش شناسایی و اولویت‌بندی ارزش‌های خدمات عمومی در بخش دولتی ایران [دوره 10، شماره 1، 1399، صفحه 113-134]
  • استراتژی سازمان ارائه چارچوبی از عوامل موفقیت برنامه جانشین‌پروری در سازمان‌های دانش‌محور [دوره 10، شماره 3، 1399، صفحه 1-23]
  • اصالت برند پیشایندهای اصالت برند و نقش آن در شکل‌گیری تبلیغات توصیه‌ای (موردمطالعه: آجیل تواضع) [دوره 10، شماره 4، 1399، صفحه 147-175]
  • اعتراض تحلیل گفتمان انتقادی نافرمانی مدنی در یک سازمان دولتی [دوره 10، شماره 3، 1399، صفحه 147-173]
  • اعداد فازی تجزیه‌وتحلیل اهمیت- عملکرد مؤلفه‌های سازمان جاذب استعداد [دوره 10، شماره 2، 1399، صفحه 75-94]
  • اقتصاد ایران. طبقه‌بندی jel: o رابطه بین شاخص‌اقتصاد دانش‌بنیان و رشد تولید ناخالص داخلی در اقتصاد ایران [دوره 10، شماره 1، 1399، صفحه 135-155]
  • الکتروانسفالوگرافی بازاریابی عصبی: بررسی اثر رنگ بر امواج مغزی در ناحیه فرونتال با تأکید بر نقش جنسیت (مورد مطالعه: بشقاب‌های میناکاری‌شده) [دوره 10، شماره 1، 1399، صفحه 93-112]
  • الگو ارائه الگوی محیط‌های تسهیل‌کننده انتقال یادگیری در آموزش‌ عالی با رویکرد نظریه‌پردازی داده‌بنیاد [دوره 10، شماره 4، 1399، صفحه 103-125]
  • الگوریتم ژنتیک ارائه مدل تصادفی مکان‌یابی- مسیریابی – موجودی فسادپذیر با در نظرگرفتن کمبود و زمان حمل [دوره 10، شماره 1، 1399، صفحه 45-75]
  • الگو‌سازی ساختاری تفسیری الگو بازاریابی دیجیتالی پویا برای توسعه صادرات فناوری برتر [دوره 10، شماره 4، 1399، صفحه 53-79]
  • انتقال یادگیری ارائه الگوی محیط‌های تسهیل‌کننده انتقال یادگیری در آموزش‌ عالی با رویکرد نظریه‌پردازی داده‌بنیاد [دوره 10، شماره 4، 1399، صفحه 103-125]
ب
  • بازارگرایی بررسی تأثیر بازاریابی داخلی بر عملکرد شرکت‌های دانش‌بنیان مستقر در پارک علم و فناوری همدان با نقش واسط بازارگرایی [دوره 10، شماره 4، 1399، صفحه 1-29]
  • بازاریابی داخلی بررسی تأثیر بازاریابی داخلی بر عملکرد شرکت‌های دانش‌بنیان مستقر در پارک علم و فناوری همدان با نقش واسط بازارگرایی [دوره 10، شماره 4، 1399، صفحه 1-29]
  • بازاریابی دیجیتال الگو بازاریابی دیجیتالی پویا برای توسعه صادرات فناوری برتر [دوره 10، شماره 4، 1399، صفحه 53-79]
  • بازاریابی دیجیتال پویا (دینامیک) الگو بازاریابی دیجیتالی پویا برای توسعه صادرات فناوری برتر [دوره 10، شماره 4، 1399، صفحه 53-79]
  • بازاریابی عصبی بازاریابی عصبی: بررسی اثر رنگ بر امواج مغزی در ناحیه فرونتال با تأکید بر نقش جنسیت (مورد مطالعه: بشقاب‌های میناکاری‌شده) [دوره 10، شماره 1، 1399، صفحه 93-112]
  • بخش خصوصی طراحی نگاشت‌شناختی زیست‌بوم صادرات کالاهای صنعتی بخش خصوصی مبتنی بر چشم‌انداز شبکه‌های چند بازیگره (مورد مطالعه: شرکت‌های کوچک و متوسط) [دوره 10، شماره 1، 1399، صفحه 1-20]
  • بخش دولتی شناسایی و اولویت‌بندی ارزش‌های خدمات عمومی در بخش دولتی ایران [دوره 10، شماره 1، 1399، صفحه 113-134]
  • بخش عمومی شناسایی و اولویت‌بندی عناصر دموکراسی سازمانی در بخش عمومی با استفاده از دلفی فازی و فرایند تحلیل شبکه [دوره 10، شماره 3، 1399، صفحه 87-105]
  • برنامه‌ریزی تصادفی چندهدفه ارائه مدل تصادفی مکان‌یابی- مسیریابی – موجودی فسادپذیر با در نظرگرفتن کمبود و زمان حمل [دوره 10، شماره 1، 1399، صفحه 45-75]
  • بورس اوراق بهادار تهران بررسی تأثیر بیش‌اطمینانی مدیران بر کیفیت و هزینه حسابرسی شرکت‌های بورس اوراق بهادار تهران [دوره 10، شماره 2، 1399، صفحه 123-146]
  • بیش‌اطمینانی مدیران بررسی تأثیر بیش‌اطمینانی مدیران بر کیفیت و هزینه حسابرسی شرکت‌های بورس اوراق بهادار تهران [دوره 10، شماره 2، 1399، صفحه 123-146]
پ
  • پاداش هیئت‌مدیره بررسی رابطه سرمایه فکری با پاداش هیئت‌مدیره مدیران شرکت‌های پذیرفته‌شده در بورس اوراق بهادار تهران [دوره 10، شماره 1، 1399، صفحه 77-92]
  • پارک علم و فناوری بررسی تأثیر بازاریابی داخلی بر عملکرد شرکت‌های دانش‌بنیان مستقر در پارک علم و فناوری همدان با نقش واسط بازارگرایی [دوره 10، شماره 4، 1399، صفحه 1-29]
  • پاسخگویی توسعه چارچوب مفهومی ظرفیت‌سازی سازمانی بخش آموزش عالی جهت پاسخگویی به انتظارات جامعه: رویکرد تحلیل مضمون [دوره 10، شماره 2، 1399، صفحه 45-73]
  • پیچیدگی اقتصادی شناسایی فرصت‌های تولیدی همگون با وضعیت فعلی صنعت ساخت قطعات و تجهیزات کشور با تکیه ‌بر رویکرد پیچیدگی اقتصادی [دوره 10، شماره 3، 1399، صفحه 25-46]
  • پیوند حکمرانی سخن سردبیر: به سوی "نظریه سازمان‌داری": پیوند حکمرانی، مدیریت و عملیات [دوره 10، شماره 4، 1399، صفحه 193-197]
ت
  • تبلیغات توصیه‌ای پیشایندهای اصالت برند و نقش آن در شکل‌گیری تبلیغات توصیه‌ای (موردمطالعه: آجیل تواضع) [دوره 10، شماره 4، 1399، صفحه 147-175]
  • تجدید موجودی ارائه مدل بهینه قیمت‌گذاری محصولات فاسدشدنی (موردمطالعه فروشگاه زنجیره‌ای افق کوروش) [دوره 10، شماره 4، 1399، صفحه 81-102]
  • تحلیل اهمیت- عملکرد تجزیه‌وتحلیل اهمیت- عملکرد مؤلفه‌های سازمان جاذب استعداد [دوره 10، شماره 2، 1399، صفحه 75-94]
  • تحلیل پوششی داده‌ها بهینه‌سازی عملکرد روزنامه‌های چاپی در شبکه اجتماعی اینستاگرام با استفاده از تحلیل پوششی داده‌ها [دوره 10، شماره 2، 1399، صفحه 1-21]
  • تحلیل گفتمان انتقادی تحلیل گفتمان انتقادی نافرمانی مدنی در یک سازمان دولتی [دوره 10، شماره 3، 1399، صفحه 147-173]
  • تحلیل محتوا ترسیم چشم‌انداز توسعه پایدار صنعت پالایش گاز ایران براساس چارچوب طرح گزارش جهانی [دوره 10، شماره 3، 1399، صفحه 67-86]
  • تحلیل مضمون توسعه چارچوب مفهومی ظرفیت‌سازی سازمانی بخش آموزش عالی جهت پاسخگویی به انتظارات جامعه: رویکرد تحلیل مضمون [دوره 10، شماره 2، 1399، صفحه 45-73]
  • تصمیم‌گیری شهودی تبیین و شناسایی عوامل مؤثر بر تصمیم‌گیری شرکت‌های دانش‌بنیان در شرایط عدم قطعیت [دوره 10، شماره 1، 1399، صفحه 21-43]
  • توان باند فرکانسی بازاریابی عصبی: بررسی اثر رنگ بر امواج مغزی در ناحیه فرونتال با تأکید بر نقش جنسیت (مورد مطالعه: بشقاب‌های میناکاری‌شده) [دوره 10، شماره 1، 1399، صفحه 93-112]
  • توسعه پایدار ترسیم چشم‌انداز توسعه پایدار صنعت پالایش گاز ایران براساس چارچوب طرح گزارش جهانی [دوره 10، شماره 3، 1399، صفحه 67-86]
  • تولید ناخالص داخلی رابطه بین شاخص‌اقتصاد دانش‌بنیان و رشد تولید ناخالص داخلی در اقتصاد ایران [دوره 10، شماره 1، 1399، صفحه 135-155]
ج
  • جانشین‌پروری ارائه چارچوبی از عوامل موفقیت برنامه جانشین‌پروری در سازمان‌های دانش‌محور [دوره 10، شماره 3، 1399، صفحه 1-23]
چ
  • چشم‌انداز ترسیم چشم‌انداز توسعه پایدار صنعت پالایش گاز ایران براساس چارچوب طرح گزارش جهانی [دوره 10، شماره 3، 1399، صفحه 67-86]
خ
  • خدمات عمومی شناسایی و اولویت‌بندی ارزش‌های خدمات عمومی در بخش دولتی ایران [دوره 10، شماره 1، 1399، صفحه 113-134]
  • خوشه‌بندی ارائه الگو تحلیل‌های پیشرفته آینده‌نگر براساس ارتباط میان سیاست‌های فروش با خوشه‌بندی مشتریان و سبد محصولی آنها در صنعت فروش و پخش [دوره 10، شماره 3، 1399، صفحه 107-123]
د
  • داده‌کاوی ارائه الگو تحلیل‌های پیشرفته آینده‌نگر براساس ارتباط میان سیاست‌های فروش با خوشه‌بندی مشتریان و سبد محصولی آنها در صنعت فروش و پخش [دوره 10، شماره 3، 1399، صفحه 107-123]
  • دانشگاه فردوسی مشهد ارائه الگوی محیط‌های تسهیل‌کننده انتقال یادگیری در آموزش‌ عالی با رویکرد نظریه‌پردازی داده‌بنیاد [دوره 10، شماره 4، 1399، صفحه 103-125]
  • دموکراسی سازمانی شناسایی و اولویت‌بندی عناصر دموکراسی سازمانی در بخش عمومی با استفاده از دلفی فازی و فرایند تحلیل شبکه [دوره 10، شماره 3، 1399، صفحه 87-105]
ر
  • رهبری اکتشاف الگوی رهبری ناب در سازمان‌های دولتی: نظریه‌ای داده‌بنیاد [دوره 10، شماره 2، 1399، صفحه 23-44]
  • رهبری ناب اکتشاف الگوی رهبری ناب در سازمان‌های دولتی: نظریه‌ای داده‌بنیاد [دوره 10، شماره 2، 1399، صفحه 23-44]
  • روزنامه‌های چاپی بهینه‌سازی عملکرد روزنامه‌های چاپی در شبکه اجتماعی اینستاگرام با استفاده از تحلیل پوششی داده‌ها [دوره 10، شماره 2، 1399، صفحه 1-21]
  • روش دلفی شناسایی و اولویت‌بندی عناصر دموکراسی سازمانی در بخش عمومی با استفاده از دلفی فازی و فرایند تحلیل شبکه [دوره 10، شماره 3، 1399، صفحه 87-105]
  • رویکرد مرور ادبیات تم‌محور کرسول شناسایی و اولویت‌بندی عوامل حیاتی موفقیت پیاده‌سازی هوش تجاری مرتبط با عوامل انسانی با استفاده از فن DEMATEL [دوره 10، شماره 4، 1399، صفحه 31-51]
  • رویکرد ناب طراحی مدل زنجیره تأمین منابع انسانی ناب: پژوهشی کیفی مبتنی بر نظریه داده‌بنیاد [دوره 10، شماره 2، 1399، صفحه 95-122]
ز
  • زنجیره تأمین طراحی مدل زنجیره تأمین منابع انسانی ناب: پژوهشی کیفی مبتنی بر نظریه داده‌بنیاد [دوره 10، شماره 2، 1399، صفحه 95-122]
  • زیست‌بوم طراحی نگاشت‌شناختی زیست‌بوم صادرات کالاهای صنعتی بخش خصوصی مبتنی بر چشم‌انداز شبکه‌های چند بازیگره (مورد مطالعه: شرکت‌های کوچک و متوسط) [دوره 10، شماره 1، 1399، صفحه 1-20]
س
  • سازمان پویا الگو بازاریابی دیجیتالی پویا برای توسعه صادرات فناوری برتر [دوره 10، شماره 4، 1399، صفحه 53-79]
  • سازمان جاذب استعداد تجزیه‌وتحلیل اهمیت- عملکرد مؤلفه‌های سازمان جاذب استعداد [دوره 10، شماره 2، 1399، صفحه 75-94]
  • سازمان‎های دولتی اکتشاف الگوی رهبری ناب در سازمان‌های دولتی: نظریه‌ای داده‌بنیاد [دوره 10، شماره 2، 1399، صفحه 23-44]
  • سازمان هوشمند شناسایی ویژگی‌های سرمایه انسانی سازمان هوشمند: رویکرد آمیخته [دوره 10، شماره 2، 1399، صفحه 147-170]
  • سبد محصولی ارائه الگو تحلیل‌های پیشرفته آینده‌نگر براساس ارتباط میان سیاست‌های فروش با خوشه‌بندی مشتریان و سبد محصولی آنها در صنعت فروش و پخش [دوره 10، شماره 3، 1399، صفحه 107-123]
  • سرمایه انسانی شناسایی ویژگی‌های سرمایه انسانی سازمان هوشمند: رویکرد آمیخته [دوره 10، شماره 2، 1399، صفحه 147-170]
  • سرمایه فکری بررسی رابطه سرمایه فکری با پاداش هیئت‌مدیره مدیران شرکت‌های پذیرفته‌شده در بورس اوراق بهادار تهران [دوره 10، شماره 1، 1399، صفحه 77-92]
  • سیاست‌گذاری فروش ارائه الگو تحلیل‌های پیشرفته آینده‌نگر براساس ارتباط میان سیاست‌های فروش با خوشه‌بندی مشتریان و سبد محصولی آنها در صنعت فروش و پخش [دوره 10، شماره 3، 1399، صفحه 107-123]
ش
  • شاخص اقتصاد دانش‌بنیان رابطه بین شاخص‌اقتصاد دانش‌بنیان و رشد تولید ناخالص داخلی در اقتصاد ایران [دوره 10، شماره 1، 1399، صفحه 135-155]
  • شایستگی ارائه چارچوبی از عوامل موفقیت برنامه جانشین‌پروری در سازمان‌های دانش‌محور [دوره 10، شماره 3، 1399، صفحه 1-23]
  • شبکه اجتماعی بهینه‌سازی عملکرد روزنامه‌های چاپی در شبکه اجتماعی اینستاگرام با استفاده از تحلیل پوششی داده‌ها [دوره 10، شماره 2، 1399، صفحه 1-21]
  • شرکت‌های دانش‌بنیان تبیین و شناسایی عوامل مؤثر بر تصمیم‌گیری شرکت‌های دانش‌بنیان در شرایط عدم قطعیت [دوره 10، شماره 1، 1399، صفحه 21-43]
  • شفافیت برند پیشایندهای اصالت برند و نقش آن در شکل‌گیری تبلیغات توصیه‌ای (موردمطالعه: آجیل تواضع) [دوره 10، شماره 4، 1399، صفحه 147-175]
  • شهرداری شناسایی ویژگی‌های سرمایه انسانی سازمان هوشمند: رویکرد آمیخته [دوره 10، شماره 2، 1399، صفحه 147-170]
ص
  • صادرات طراحی نگاشت‌شناختی زیست‌بوم صادرات کالاهای صنعتی بخش خصوصی مبتنی بر چشم‌انداز شبکه‌های چند بازیگره (مورد مطالعه: شرکت‌های کوچک و متوسط) [دوره 10، شماره 1، 1399، صفحه 1-20]
  • صتعت پالایش گاز ترسیم چشم‌انداز توسعه پایدار صنعت پالایش گاز ایران براساس چارچوب طرح گزارش جهانی [دوره 10، شماره 3، 1399، صفحه 67-86]
  • صنعت پخش ارائه الگو تحلیل‌های پیشرفته آینده‌نگر براساس ارتباط میان سیاست‌های فروش با خوشه‌بندی مشتریان و سبد محصولی آنها در صنعت فروش و پخش [دوره 10، شماره 3، 1399، صفحه 107-123]
  • صنعت ساخت قطعات و تجهیزات شناسایی فرصت‌های تولیدی همگون با وضعیت فعلی صنعت ساخت قطعات و تجهیزات کشور با تکیه ‌بر رویکرد پیچیدگی اقتصادی [دوره 10، شماره 3، 1399، صفحه 25-46]
  • صنعت مشاوره مدیریت کاوشی بر شایستگی‌های مشاوران مدیریت و سازمان [دوره 10، شماره 3، 1399، صفحه 47-66]
ط
  • طرح گزارش جهانی ترسیم چشم‌انداز توسعه پایدار صنعت پالایش گاز ایران براساس چارچوب طرح گزارش جهانی [دوره 10، شماره 3، 1399، صفحه 67-86]
ظ
  • ظرفیت‌سازی سازمانی توسعه چارچوب مفهومی ظرفیت‌سازی سازمانی بخش آموزش عالی جهت پاسخگویی به انتظارات جامعه: رویکرد تحلیل مضمون [دوره 10، شماره 2، 1399، صفحه 45-73]
ع
  • عدم‌قطعیت تبیین و شناسایی عوامل مؤثر بر تصمیم‌گیری شرکت‌های دانش‌بنیان در شرایط عدم قطعیت [دوره 10، شماره 1، 1399، صفحه 21-43]
  • عملکرد شرکت بررسی تأثیر بازاریابی داخلی بر عملکرد شرکت‌های دانش‌بنیان مستقر در پارک علم و فناوری همدان با نقش واسط بازارگرایی [دوره 10، شماره 4، 1399، صفحه 1-29]
  • عوامل انسانی شناسایی و اولویت‌بندی عوامل حیاتی موفقیت پیاده‌سازی هوش تجاری مرتبط با عوامل انسانی با استفاده از فن DEMATEL [دوره 10، شماره 4، 1399، صفحه 31-51]
  • عوامل حیاتی موفقیت پیاده‌سازی هوش تجاری شناسایی و اولویت‌بندی عوامل حیاتی موفقیت پیاده‌سازی هوش تجاری مرتبط با عوامل انسانی با استفاده از فن DEMATEL [دوره 10، شماره 4، 1399، صفحه 31-51]
ف
  • فاسد‌شدنی ارائه مدل تصادفی مکان‌یابی- مسیریابی – موجودی فسادپذیر با در نظرگرفتن کمبود و زمان حمل [دوره 10، شماره 1، 1399، صفحه 45-75]
  • فرایند تحلیل شبکه‌ای شناسایی و اولویت‌بندی عناصر دموکراسی سازمانی در بخش عمومی با استفاده از دلفی فازی و فرایند تحلیل شبکه [دوره 10، شماره 3، 1399، صفحه 87-105]
  • فضای محصول شناسایی فرصت‌های تولیدی همگون با وضعیت فعلی صنعت ساخت قطعات و تجهیزات کشور با تکیه ‌بر رویکرد پیچیدگی اقتصادی [دوره 10، شماره 3، 1399، صفحه 25-46]
  • فناوری تبیین و شناسایی عوامل مؤثر بر تصمیم‌گیری شرکت‌های دانش‌بنیان در شرایط عدم قطعیت [دوره 10، شماره 1، 1399، صفحه 21-43]
  • فناوری برتر الگو بازاریابی دیجیتالی پویا برای توسعه صادرات فناوری برتر [دوره 10، شماره 4، 1399، صفحه 53-79]
  • فن دیمتل شناسایی و اولویت‌بندی عوامل حیاتی موفقیت پیاده‌سازی هوش تجاری مرتبط با عوامل انسانی با استفاده از فن DEMATEL [دوره 10، شماره 4، 1399، صفحه 31-51]
ق
  • قابلیت همگون شناسایی فرصت‌های تولیدی همگون با وضعیت فعلی صنعت ساخت قطعات و تجهیزات کشور با تکیه ‌بر رویکرد پیچیدگی اقتصادی [دوره 10، شماره 3، 1399، صفحه 25-46]
  • قیمت‌گذاری پویا ارائه مدل بهینه قیمت‌گذاری محصولات فاسدشدنی (موردمطالعه فروشگاه زنجیره‌ای افق کوروش) [دوره 10، شماره 4، 1399، صفحه 81-102]
ک
  • کالای تجملی و کالای فرهنگی بازاریابی عصبی: بررسی اثر رنگ بر امواج مغزی در ناحیه فرونتال با تأکید بر نقش جنسیت (مورد مطالعه: بشقاب‌های میناکاری‌شده) [دوره 10، شماره 1، 1399، صفحه 93-112]
  • کالای صنعتی طراحی نگاشت‌شناختی زیست‌بوم صادرات کالاهای صنعتی بخش خصوصی مبتنی بر چشم‌انداز شبکه‌های چند بازیگره (مورد مطالعه: شرکت‌های کوچک و متوسط) [دوره 10، شماره 1، 1399، صفحه 1-20]
  • کالای فاسد‌شدنی ارائه مدل بهینه قیمت‌گذاری محصولات فاسدشدنی (موردمطالعه فروشگاه زنجیره‌ای افق کوروش) [دوره 10، شماره 4، 1399، صفحه 81-102]
  • کیفیت حسابرسی بررسی تأثیر بیش‌اطمینانی مدیران بر کیفیت و هزینه حسابرسی شرکت‌های بورس اوراق بهادار تهران [دوره 10، شماره 2، 1399، صفحه 123-146]
م
  • متنوع‌سازی همگون شناسایی فرصت‌های تولیدی همگون با وضعیت فعلی صنعت ساخت قطعات و تجهیزات کشور با تکیه ‌بر رویکرد پیچیدگی اقتصادی [دوره 10، شماره 3، 1399، صفحه 25-46]
  • محیط تسهیل‌کننده ارائه الگوی محیط‌های تسهیل‌کننده انتقال یادگیری در آموزش‌ عالی با رویکرد نظریه‌پردازی داده‌بنیاد [دوره 10، شماره 4، 1399، صفحه 103-125]
  • محیط قانونی طراحی مدل تفسیری – ساختاری بهبود محیط کسب‌وکار ایران با تمرکز بر محیط قانونی [دوره 10، شماره 3، 1399، صفحه 125-146]
  • محیط کسب‌وکار طراحی مدل تفسیری – ساختاری بهبود محیط کسب‌وکار ایران با تمرکز بر محیط قانونی [دوره 10، شماره 3، 1399، صفحه 125-146]
  • محیط نهادی طراحی مدل تفسیری – ساختاری بهبود محیط کسب‌وکار ایران با تمرکز بر محیط قانونی [دوره 10، شماره 3، 1399، صفحه 125-146]
  • مدل ساختاری تفسیری طراحی مدل تفسیری – ساختاری بهبود محیط کسب‌وکار ایران با تمرکز بر محیط قانونی [دوره 10، شماره 3، 1399، صفحه 125-146]
  • مدل مبتنی بر متغیرهای کمکی بهینه‌سازی عملکرد روزنامه‌های چاپی در شبکه اجتماعی اینستاگرام با استفاده از تحلیل پوششی داده‌ها [دوره 10، شماره 2، 1399، صفحه 1-21]
  • مدیریت ارتباط با کارکنان چهارچوب مدیریت ‌ارتباط با کارکنان در سازمان‌های دولتی مطالعه موردی: شرکت پالایش نفت شهید تندگویان [دوره 10، شماره 4، 1399، صفحه 127-146]
  • مدیریت ارتباط‌ها چهارچوب مدیریت ‌ارتباط با کارکنان در سازمان‌های دولتی مطالعه موردی: شرکت پالایش نفت شهید تندگویان [دوره 10، شماره 4، 1399، صفحه 127-146]
  • مدیریت استعداد تجزیه‌وتحلیل اهمیت- عملکرد مؤلفه‌های سازمان جاذب استعداد [دوره 10، شماره 2، 1399، صفحه 75-94]
  • مدیریت استعداد ارائه چارچوبی از عوامل موفقیت برنامه جانشین‌پروری در سازمان‌های دانش‌محور [دوره 10، شماره 3، 1399، صفحه 1-23]
  • مدیریت برنامه توسعه کارکنان چهارچوب مدیریت ‌ارتباط با کارکنان در سازمان‌های دولتی مطالعه موردی: شرکت پالایش نفت شهید تندگویان [دوره 10، شماره 4، 1399، صفحه 127-146]
  • مدیریت برنامه‌ حمایتی کارکنان چهارچوب مدیریت ‌ارتباط با کارکنان در سازمان‌های دولتی مطالعه موردی: شرکت پالایش نفت شهید تندگویان [دوره 10، شماره 4، 1399، صفحه 127-146]
  • مدیریت برنامه شناختی کارکنان چهارچوب مدیریت ‌ارتباط با کارکنان در سازمان‌های دولتی مطالعه موردی: شرکت پالایش نفت شهید تندگویان [دوره 10، شماره 4، 1399، صفحه 127-146]
  • مدیریت دانش چهارچوب مدیریت ‌ارتباط با کارکنان در سازمان‌های دولتی مطالعه موردی: شرکت پالایش نفت شهید تندگویان [دوره 10، شماره 4، 1399، صفحه 127-146]
  • مدیریت درامد ارائه مدل بهینه قیمت‌گذاری محصولات فاسدشدنی (موردمطالعه فروشگاه زنجیره‌ای افق کوروش) [دوره 10، شماره 4، 1399، صفحه 81-102]
  • مدیریت راهبردی کاوشی بر شایستگی‌های مشاوران مدیریت و سازمان [دوره 10، شماره 3، 1399، صفحه 47-66]
  • مدیریت و عملیات سخن سردبیر: به سوی "نظریه سازمان‌داری": پیوند حکمرانی، مدیریت و عملیات [دوره 10، شماره 4، 1399، صفحه 193-197]
  • مشاوره مدیریت کاوشی بر شایستگی‌های مشاوران مدیریت و سازمان [دوره 10، شماره 3، 1399، صفحه 47-66]
  • مشاوره مدیریت راهبردی کاوشی بر شایستگی‌های مشاوران مدیریت و سازمان [دوره 10، شماره 3، 1399، صفحه 47-66]
  • مشتریان پویا الگو بازاریابی دیجیتالی پویا برای توسعه صادرات فناوری برتر [دوره 10، شماره 4، 1399، صفحه 53-79]
  • مقاومت در برابر تغییر تحلیل گفتمان انتقادی نافرمانی مدنی در یک سازمان دولتی [دوره 10، شماره 3، 1399، صفحه 147-173]
  • مکان‌یابی- مسیریابی- موجودی ارائه مدل تصادفی مکان‌یابی- مسیریابی – موجودی فسادپذیر با در نظرگرفتن کمبود و زمان حمل [دوره 10، شماره 1، 1399، صفحه 45-75]
  • منابع انسانی طراحی مدل زنجیره تأمین منابع انسانی ناب: پژوهشی کیفی مبتنی بر نظریه داده‌بنیاد [دوره 10، شماره 2، 1399، صفحه 95-122]
  • مناصب کلیدی ارائه چارچوبی از عوامل موفقیت برنامه جانشین‌پروری در سازمان‌های دانش‌محور [دوره 10، شماره 3، 1399، صفحه 1-23]
  • میراث برند پیشایندهای اصالت برند و نقش آن در شکل‌گیری تبلیغات توصیه‌ای (موردمطالعه: آجیل تواضع) [دوره 10، شماره 4، 1399، صفحه 147-175]
ن
  • نافرمانی تحلیل گفتمان انتقادی نافرمانی مدنی در یک سازمان دولتی [دوره 10، شماره 3، 1399، صفحه 147-173]
  • نافرمانی مدنی تحلیل گفتمان انتقادی نافرمانی مدنی در یک سازمان دولتی [دوره 10، شماره 3، 1399، صفحه 147-173]
  • نظریه داده‌بنیاد طراحی مدل زنجیره تأمین منابع انسانی ناب: پژوهشی کیفی مبتنی بر نظریه داده‌بنیاد [دوره 10، شماره 2، 1399، صفحه 95-122]
  • نظریه دادهبنیاد اکتشاف الگوی رهبری ناب در سازمان‌های دولتی: نظریه‌ای داده‌بنیاد [دوره 10، شماره 2، 1399، صفحه 23-44]
  • نظریه داده‌بنیاد گلیزر کاوشی بر شایستگی‌های مشاوران مدیریت و سازمان [دوره 10، شماره 3، 1399، صفحه 47-66]
  • نظریه سازمان‌داری سخن سردبیر: به سوی "نظریه سازمان‌داری": پیوند حکمرانی، مدیریت و عملیات [دوره 10، شماره 4، 1399، صفحه 193-197]
  • نوآوری تبیین و شناسایی عوامل مؤثر بر تصمیم‌گیری شرکت‌های دانش‌بنیان در شرایط عدم قطعیت [دوره 10، شماره 1، 1399، صفحه 21-43]
  • نوستالژی برند پیشایندهای اصالت برند و نقش آن در شکل‌گیری تبلیغات توصیه‌ای (موردمطالعه: آجیل تواضع) [دوره 10، شماره 4، 1399، صفحه 147-175]
و
  • واحدهای ناکارا بهینه‌سازی عملکرد روزنامه‌های چاپی در شبکه اجتماعی اینستاگرام با استفاده از تحلیل پوششی داده‌ها [دوره 10، شماره 2، 1399، صفحه 1-21]
  • و درگیر‌سازی کارکنان چهارچوب مدیریت ‌ارتباط با کارکنان در سازمان‌های دولتی مطالعه موردی: شرکت پالایش نفت شهید تندگویان [دوره 10، شماره 4، 1399، صفحه 127-146]
ه
  • هزینه حسابرسی بررسی تأثیر بیش‌اطمینانی مدیران بر کیفیت و هزینه حسابرسی شرکت‌های بورس اوراق بهادار تهران [دوره 10، شماره 2، 1399، صفحه 123-146]
  • همدان بررسی تأثیر بازاریابی داخلی بر عملکرد شرکت‌های دانش‌بنیان مستقر در پارک علم و فناوری همدان با نقش واسط بازارگرایی [دوره 10، شماره 4، 1399، صفحه 1-29]
  • همگرایی رابطه بین شاخص‌اقتصاد دانش‌بنیان و رشد تولید ناخالص داخلی در اقتصاد ایران [دوره 10، شماره 1، 1399، صفحه 135-155]