آموزش عالیتوسعه چارچوب مفهومی ظرفیتسازی سازمانی بخش آموزش عالی جهت پاسخگویی به انتظارات جامعه: رویکرد تحلیل مضمون [دوره 10، شماره 2، 1399، صفحه 45-73]
ا
ارزششناسایی و اولویتبندی ارزشهای خدمات عمومی در بخش دولتی ایران [دوره 10، شماره 1، 1399، صفحه 113-134]
استراتژی سازمانارائه چارچوبی از عوامل موفقیت برنامه جانشینپروری در سازمانهای دانشمحور [دوره 10، شماره 3، 1399، صفحه 1-23]
اصالت برندپیشایندهای اصالت برند و نقش آن در شکلگیری تبلیغات توصیهای (موردمطالعه: آجیل تواضع) [دوره 10، شماره 4، 1399، صفحه 147-175]
اعتراضتحلیل گفتمان انتقادی نافرمانی مدنی در یک سازمان دولتی [دوره 10، شماره 3، 1399، صفحه 147-173]
اقتصاد ایران. طبقهبندی jel: oرابطه بین شاخصاقتصاد دانشبنیان و رشد تولید ناخالص داخلی در اقتصاد ایران [دوره 10، شماره 1، 1399، صفحه 135-155]
الکتروانسفالوگرافیبازاریابی عصبی: بررسی اثر رنگ بر امواج مغزی در ناحیه فرونتال با تأکید بر نقش جنسیت (مورد مطالعه: بشقابهای میناکاریشده) [دوره 10، شماره 1، 1399، صفحه 93-112]
الگوارائه الگوی محیطهای تسهیلکننده انتقال یادگیری در آموزش عالی با رویکرد نظریهپردازی دادهبنیاد [دوره 10، شماره 4، 1399، صفحه 103-125]
الگوریتم ژنتیکارائه مدل تصادفی مکانیابی- مسیریابی – موجودی فسادپذیر با در نظرگرفتن کمبود و زمان حمل [دوره 10، شماره 1، 1399، صفحه 45-75]
الگوسازی ساختاری تفسیریالگو بازاریابی دیجیتالی پویا برای توسعه صادرات فناوری برتر [دوره 10، شماره 4، 1399، صفحه 53-79]
بازارگراییبررسی تأثیر بازاریابی داخلی بر عملکرد شرکتهای دانشبنیان مستقر در پارک علم و فناوری همدان با نقش واسط بازارگرایی [دوره 10، شماره 4، 1399، صفحه 1-29]
بازاریابی داخلیبررسی تأثیر بازاریابی داخلی بر عملکرد شرکتهای دانشبنیان مستقر در پارک علم و فناوری همدان با نقش واسط بازارگرایی [دوره 10، شماره 4، 1399، صفحه 1-29]
بازاریابی دیجیتالالگو بازاریابی دیجیتالی پویا برای توسعه صادرات فناوری برتر [دوره 10، شماره 4، 1399، صفحه 53-79]
بازاریابی عصبیبازاریابی عصبی: بررسی اثر رنگ بر امواج مغزی در ناحیه فرونتال با تأکید بر نقش جنسیت (مورد مطالعه: بشقابهای میناکاریشده) [دوره 10، شماره 1، 1399، صفحه 93-112]
بخش خصوصیطراحی نگاشتشناختی زیستبوم صادرات کالاهای صنعتی بخش خصوصی مبتنی بر چشمانداز شبکههای چند بازیگره (مورد مطالعه: شرکتهای کوچک و متوسط) [دوره 10، شماره 1، 1399، صفحه 1-20]
بخش دولتیشناسایی و اولویتبندی ارزشهای خدمات عمومی در بخش دولتی ایران [دوره 10، شماره 1، 1399، صفحه 113-134]
بخش عمومیشناسایی و اولویتبندی عناصر دموکراسی سازمانی در بخش عمومی با استفاده از دلفی فازی و فرایند تحلیل شبکه [دوره 10، شماره 3، 1399، صفحه 87-105]
برنامهریزی تصادفی چندهدفهارائه مدل تصادفی مکانیابی- مسیریابی – موجودی فسادپذیر با در نظرگرفتن کمبود و زمان حمل [دوره 10، شماره 1، 1399، صفحه 45-75]
بورس اوراق بهادار تهرانبررسی تأثیر بیشاطمینانی مدیران بر کیفیت و هزینه حسابرسی شرکتهای بورس اوراق بهادار تهران [دوره 10، شماره 2، 1399، صفحه 123-146]
بیشاطمینانی مدیرانبررسی تأثیر بیشاطمینانی مدیران بر کیفیت و هزینه حسابرسی شرکتهای بورس اوراق بهادار تهران [دوره 10، شماره 2، 1399، صفحه 123-146]
پ
پاداش هیئتمدیرهبررسی رابطه سرمایه فکری با پاداش هیئتمدیره مدیران شرکتهای پذیرفتهشده در بورس اوراق بهادار تهران [دوره 10، شماره 1، 1399، صفحه 77-92]
پارک علم و فناوریبررسی تأثیر بازاریابی داخلی بر عملکرد شرکتهای دانشبنیان مستقر در پارک علم و فناوری همدان با نقش واسط بازارگرایی [دوره 10، شماره 4، 1399، صفحه 1-29]
پاسخگوییتوسعه چارچوب مفهومی ظرفیتسازی سازمانی بخش آموزش عالی جهت پاسخگویی به انتظارات جامعه: رویکرد تحلیل مضمون [دوره 10، شماره 2، 1399، صفحه 45-73]
پیچیدگی اقتصادیشناسایی فرصتهای تولیدی همگون با وضعیت فعلی صنعت ساخت قطعات و تجهیزات کشور با تکیه بر رویکرد پیچیدگی اقتصادی [دوره 10، شماره 3، 1399، صفحه 25-46]
پیوند حکمرانیسخن سردبیر: به سوی "نظریه سازمانداری": پیوند حکمرانی، مدیریت و عملیات [دوره 10، شماره 4، 1399، صفحه 193-197]
ت
تبلیغات توصیهایپیشایندهای اصالت برند و نقش آن در شکلگیری تبلیغات توصیهای (موردمطالعه: آجیل تواضع) [دوره 10، شماره 4، 1399، صفحه 147-175]
تحلیل پوششی دادههابهینهسازی عملکرد روزنامههای چاپی در شبکه اجتماعی اینستاگرام با استفاده از تحلیل پوششی دادهها [دوره 10، شماره 2، 1399، صفحه 1-21]
تحلیل گفتمان انتقادیتحلیل گفتمان انتقادی نافرمانی مدنی در یک سازمان دولتی [دوره 10، شماره 3، 1399، صفحه 147-173]
تحلیل محتواترسیم چشمانداز توسعه پایدار صنعت پالایش گاز ایران براساس چارچوب طرح گزارش جهانی [دوره 10، شماره 3، 1399، صفحه 67-86]
تحلیل مضمونتوسعه چارچوب مفهومی ظرفیتسازی سازمانی بخش آموزش عالی جهت پاسخگویی به انتظارات جامعه: رویکرد تحلیل مضمون [دوره 10، شماره 2، 1399، صفحه 45-73]
تصمیمگیری شهودیتبیین و شناسایی عوامل مؤثر بر تصمیمگیری شرکتهای دانشبنیان در شرایط عدم قطعیت [دوره 10، شماره 1، 1399، صفحه 21-43]
توان باند فرکانسیبازاریابی عصبی: بررسی اثر رنگ بر امواج مغزی در ناحیه فرونتال با تأکید بر نقش جنسیت (مورد مطالعه: بشقابهای میناکاریشده) [دوره 10، شماره 1، 1399، صفحه 93-112]
توسعه پایدارترسیم چشمانداز توسعه پایدار صنعت پالایش گاز ایران براساس چارچوب طرح گزارش جهانی [دوره 10، شماره 3، 1399، صفحه 67-86]
تولید ناخالص داخلیرابطه بین شاخصاقتصاد دانشبنیان و رشد تولید ناخالص داخلی در اقتصاد ایران [دوره 10، شماره 1، 1399، صفحه 135-155]
ج
جانشینپروریارائه چارچوبی از عوامل موفقیت برنامه جانشینپروری در سازمانهای دانشمحور [دوره 10، شماره 3، 1399، صفحه 1-23]
چ
چشماندازترسیم چشمانداز توسعه پایدار صنعت پالایش گاز ایران براساس چارچوب طرح گزارش جهانی [دوره 10، شماره 3، 1399، صفحه 67-86]
خ
خدمات عمومیشناسایی و اولویتبندی ارزشهای خدمات عمومی در بخش دولتی ایران [دوره 10، شماره 1، 1399، صفحه 113-134]
خوشهبندیارائه الگو تحلیلهای پیشرفته آیندهنگر براساس ارتباط میان سیاستهای فروش با خوشهبندی مشتریان و سبد محصولی آنها در صنعت فروش و پخش [دوره 10، شماره 3، 1399، صفحه 107-123]
د
دادهکاویارائه الگو تحلیلهای پیشرفته آیندهنگر براساس ارتباط میان سیاستهای فروش با خوشهبندی مشتریان و سبد محصولی آنها در صنعت فروش و پخش [دوره 10، شماره 3، 1399، صفحه 107-123]
دانشگاه فردوسی مشهدارائه الگوی محیطهای تسهیلکننده انتقال یادگیری در آموزش عالی با رویکرد نظریهپردازی دادهبنیاد [دوره 10، شماره 4، 1399، صفحه 103-125]
دموکراسی سازمانیشناسایی و اولویتبندی عناصر دموکراسی سازمانی در بخش عمومی با استفاده از دلفی فازی و فرایند تحلیل شبکه [دوره 10، شماره 3، 1399، صفحه 87-105]
روزنامههای چاپیبهینهسازی عملکرد روزنامههای چاپی در شبکه اجتماعی اینستاگرام با استفاده از تحلیل پوششی دادهها [دوره 10، شماره 2، 1399، صفحه 1-21]
روش دلفیشناسایی و اولویتبندی عناصر دموکراسی سازمانی در بخش عمومی با استفاده از دلفی فازی و فرایند تحلیل شبکه [دوره 10، شماره 3، 1399، صفحه 87-105]
رویکرد مرور ادبیات تممحور کرسولشناسایی و اولویتبندی عوامل حیاتی موفقیت پیادهسازی هوش تجاری مرتبط با عوامل انسانی با استفاده از فن DEMATEL [دوره 10، شماره 4، 1399، صفحه 31-51]
سازمان هوشمندشناسایی ویژگیهای سرمایه انسانی سازمان هوشمند: رویکرد آمیخته [دوره 10، شماره 2، 1399، صفحه 147-170]
سبد محصولیارائه الگو تحلیلهای پیشرفته آیندهنگر براساس ارتباط میان سیاستهای فروش با خوشهبندی مشتریان و سبد محصولی آنها در صنعت فروش و پخش [دوره 10، شماره 3، 1399، صفحه 107-123]
سرمایه فکریبررسی رابطه سرمایه فکری با پاداش هیئتمدیره مدیران شرکتهای پذیرفتهشده در بورس اوراق بهادار تهران [دوره 10، شماره 1، 1399، صفحه 77-92]
سیاستگذاری فروشارائه الگو تحلیلهای پیشرفته آیندهنگر براساس ارتباط میان سیاستهای فروش با خوشهبندی مشتریان و سبد محصولی آنها در صنعت فروش و پخش [دوره 10، شماره 3، 1399، صفحه 107-123]
ش
شاخص اقتصاد دانشبنیانرابطه بین شاخصاقتصاد دانشبنیان و رشد تولید ناخالص داخلی در اقتصاد ایران [دوره 10، شماره 1، 1399، صفحه 135-155]
شایستگیارائه چارچوبی از عوامل موفقیت برنامه جانشینپروری در سازمانهای دانشمحور [دوره 10، شماره 3، 1399، صفحه 1-23]
شبکه اجتماعیبهینهسازی عملکرد روزنامههای چاپی در شبکه اجتماعی اینستاگرام با استفاده از تحلیل پوششی دادهها [دوره 10، شماره 2، 1399، صفحه 1-21]
شرکتهای دانشبنیانتبیین و شناسایی عوامل مؤثر بر تصمیمگیری شرکتهای دانشبنیان در شرایط عدم قطعیت [دوره 10، شماره 1، 1399، صفحه 21-43]
شفافیت برندپیشایندهای اصالت برند و نقش آن در شکلگیری تبلیغات توصیهای (موردمطالعه: آجیل تواضع) [دوره 10، شماره 4، 1399، صفحه 147-175]
صادراتطراحی نگاشتشناختی زیستبوم صادرات کالاهای صنعتی بخش خصوصی مبتنی بر چشمانداز شبکههای چند بازیگره (مورد مطالعه: شرکتهای کوچک و متوسط) [دوره 10، شماره 1، 1399، صفحه 1-20]
صتعت پالایش گازترسیم چشمانداز توسعه پایدار صنعت پالایش گاز ایران براساس چارچوب طرح گزارش جهانی [دوره 10، شماره 3، 1399، صفحه 67-86]
صنعت پخشارائه الگو تحلیلهای پیشرفته آیندهنگر براساس ارتباط میان سیاستهای فروش با خوشهبندی مشتریان و سبد محصولی آنها در صنعت فروش و پخش [دوره 10، شماره 3، 1399، صفحه 107-123]
صنعت ساخت قطعات و تجهیزاتشناسایی فرصتهای تولیدی همگون با وضعیت فعلی صنعت ساخت قطعات و تجهیزات کشور با تکیه بر رویکرد پیچیدگی اقتصادی [دوره 10، شماره 3، 1399، صفحه 25-46]
صنعت مشاوره مدیریتکاوشی بر شایستگیهای مشاوران مدیریت و سازمان [دوره 10، شماره 3، 1399، صفحه 47-66]
ط
طرح گزارش جهانیترسیم چشمانداز توسعه پایدار صنعت پالایش گاز ایران براساس چارچوب طرح گزارش جهانی [دوره 10، شماره 3، 1399، صفحه 67-86]
ظ
ظرفیتسازی سازمانیتوسعه چارچوب مفهومی ظرفیتسازی سازمانی بخش آموزش عالی جهت پاسخگویی به انتظارات جامعه: رویکرد تحلیل مضمون [دوره 10، شماره 2، 1399، صفحه 45-73]
ع
عدمقطعیتتبیین و شناسایی عوامل مؤثر بر تصمیمگیری شرکتهای دانشبنیان در شرایط عدم قطعیت [دوره 10، شماره 1، 1399، صفحه 21-43]
عملکرد شرکتبررسی تأثیر بازاریابی داخلی بر عملکرد شرکتهای دانشبنیان مستقر در پارک علم و فناوری همدان با نقش واسط بازارگرایی [دوره 10، شماره 4، 1399، صفحه 1-29]
عوامل انسانیشناسایی و اولویتبندی عوامل حیاتی موفقیت پیادهسازی هوش تجاری مرتبط با عوامل انسانی با استفاده از فن DEMATEL [دوره 10، شماره 4، 1399، صفحه 31-51]
عوامل حیاتی موفقیت پیادهسازی هوش تجاریشناسایی و اولویتبندی عوامل حیاتی موفقیت پیادهسازی هوش تجاری مرتبط با عوامل انسانی با استفاده از فن DEMATEL [دوره 10، شماره 4، 1399، صفحه 31-51]
ف
فاسدشدنیارائه مدل تصادفی مکانیابی- مسیریابی – موجودی فسادپذیر با در نظرگرفتن کمبود و زمان حمل [دوره 10، شماره 1، 1399، صفحه 45-75]
فرایند تحلیل شبکهایشناسایی و اولویتبندی عناصر دموکراسی سازمانی در بخش عمومی با استفاده از دلفی فازی و فرایند تحلیل شبکه [دوره 10، شماره 3، 1399، صفحه 87-105]
فضای محصولشناسایی فرصتهای تولیدی همگون با وضعیت فعلی صنعت ساخت قطعات و تجهیزات کشور با تکیه بر رویکرد پیچیدگی اقتصادی [دوره 10، شماره 3، 1399، صفحه 25-46]
فناوریتبیین و شناسایی عوامل مؤثر بر تصمیمگیری شرکتهای دانشبنیان در شرایط عدم قطعیت [دوره 10، شماره 1، 1399، صفحه 21-43]
فناوری برترالگو بازاریابی دیجیتالی پویا برای توسعه صادرات فناوری برتر [دوره 10، شماره 4، 1399، صفحه 53-79]
فن دیمتلشناسایی و اولویتبندی عوامل حیاتی موفقیت پیادهسازی هوش تجاری مرتبط با عوامل انسانی با استفاده از فن DEMATEL [دوره 10، شماره 4، 1399، صفحه 31-51]
ق
قابلیت همگونشناسایی فرصتهای تولیدی همگون با وضعیت فعلی صنعت ساخت قطعات و تجهیزات کشور با تکیه بر رویکرد پیچیدگی اقتصادی [دوره 10، شماره 3، 1399، صفحه 25-46]
کالای تجملی و کالای فرهنگیبازاریابی عصبی: بررسی اثر رنگ بر امواج مغزی در ناحیه فرونتال با تأکید بر نقش جنسیت (مورد مطالعه: بشقابهای میناکاریشده) [دوره 10، شماره 1، 1399، صفحه 93-112]
کالای صنعتیطراحی نگاشتشناختی زیستبوم صادرات کالاهای صنعتی بخش خصوصی مبتنی بر چشمانداز شبکههای چند بازیگره (مورد مطالعه: شرکتهای کوچک و متوسط) [دوره 10، شماره 1، 1399، صفحه 1-20]
کیفیت حسابرسیبررسی تأثیر بیشاطمینانی مدیران بر کیفیت و هزینه حسابرسی شرکتهای بورس اوراق بهادار تهران [دوره 10، شماره 2، 1399، صفحه 123-146]
م
متنوعسازی همگونشناسایی فرصتهای تولیدی همگون با وضعیت فعلی صنعت ساخت قطعات و تجهیزات کشور با تکیه بر رویکرد پیچیدگی اقتصادی [دوره 10، شماره 3، 1399، صفحه 25-46]
محیط قانونیطراحی مدل تفسیری – ساختاری بهبود محیط کسبوکار ایران با تمرکز بر محیط قانونی [دوره 10، شماره 3، 1399، صفحه 125-146]
محیط کسبوکارطراحی مدل تفسیری – ساختاری بهبود محیط کسبوکار ایران با تمرکز بر محیط قانونی [دوره 10، شماره 3، 1399، صفحه 125-146]
محیط نهادیطراحی مدل تفسیری – ساختاری بهبود محیط کسبوکار ایران با تمرکز بر محیط قانونی [دوره 10، شماره 3، 1399، صفحه 125-146]
مدل ساختاری تفسیریطراحی مدل تفسیری – ساختاری بهبود محیط کسبوکار ایران با تمرکز بر محیط قانونی [دوره 10، شماره 3، 1399، صفحه 125-146]
مدل مبتنی بر متغیرهای کمکیبهینهسازی عملکرد روزنامههای چاپی در شبکه اجتماعی اینستاگرام با استفاده از تحلیل پوششی دادهها [دوره 10، شماره 2، 1399، صفحه 1-21]
مدیریت ارتباط با کارکنانچهارچوب مدیریت ارتباط با کارکنان در سازمانهای دولتی مطالعه موردی: شرکت پالایش نفت شهید تندگویان [دوره 10، شماره 4، 1399، صفحه 127-146]
مدیریت ارتباطهاچهارچوب مدیریت ارتباط با کارکنان در سازمانهای دولتی مطالعه موردی: شرکت پالایش نفت شهید تندگویان [دوره 10، شماره 4، 1399، صفحه 127-146]
مدیریت استعدادارائه چارچوبی از عوامل موفقیت برنامه جانشینپروری در سازمانهای دانشمحور [دوره 10، شماره 3، 1399، صفحه 1-23]
مدیریت برنامه توسعه کارکنانچهارچوب مدیریت ارتباط با کارکنان در سازمانهای دولتی مطالعه موردی: شرکت پالایش نفت شهید تندگویان [دوره 10، شماره 4، 1399، صفحه 127-146]
مدیریت برنامه حمایتی کارکنانچهارچوب مدیریت ارتباط با کارکنان در سازمانهای دولتی مطالعه موردی: شرکت پالایش نفت شهید تندگویان [دوره 10، شماره 4، 1399، صفحه 127-146]
مدیریت برنامه شناختی کارکنانچهارچوب مدیریت ارتباط با کارکنان در سازمانهای دولتی مطالعه موردی: شرکت پالایش نفت شهید تندگویان [دوره 10، شماره 4، 1399، صفحه 127-146]
مدیریت دانشچهارچوب مدیریت ارتباط با کارکنان در سازمانهای دولتی مطالعه موردی: شرکت پالایش نفت شهید تندگویان [دوره 10، شماره 4، 1399، صفحه 127-146]
نظریه دادهبنیاد گلیزرکاوشی بر شایستگیهای مشاوران مدیریت و سازمان [دوره 10، شماره 3، 1399، صفحه 47-66]
نظریه سازمانداریسخن سردبیر: به سوی "نظریه سازمانداری": پیوند حکمرانی، مدیریت و عملیات [دوره 10، شماره 4، 1399، صفحه 193-197]
نوآوریتبیین و شناسایی عوامل مؤثر بر تصمیمگیری شرکتهای دانشبنیان در شرایط عدم قطعیت [دوره 10، شماره 1، 1399، صفحه 21-43]
نوستالژی برندپیشایندهای اصالت برند و نقش آن در شکلگیری تبلیغات توصیهای (موردمطالعه: آجیل تواضع) [دوره 10، شماره 4، 1399، صفحه 147-175]
و
واحدهای ناکارابهینهسازی عملکرد روزنامههای چاپی در شبکه اجتماعی اینستاگرام با استفاده از تحلیل پوششی دادهها [دوره 10، شماره 2، 1399، صفحه 1-21]
و درگیرسازی کارکنانچهارچوب مدیریت ارتباط با کارکنان در سازمانهای دولتی مطالعه موردی: شرکت پالایش نفت شهید تندگویان [دوره 10، شماره 4، 1399، صفحه 127-146]
ه
هزینه حسابرسیبررسی تأثیر بیشاطمینانی مدیران بر کیفیت و هزینه حسابرسی شرکتهای بورس اوراق بهادار تهران [دوره 10، شماره 2، 1399، صفحه 123-146]
همدانبررسی تأثیر بازاریابی داخلی بر عملکرد شرکتهای دانشبنیان مستقر در پارک علم و فناوری همدان با نقش واسط بازارگرایی [دوره 10، شماره 4، 1399، صفحه 1-29]
همگراییرابطه بین شاخصاقتصاد دانشبنیان و رشد تولید ناخالص داخلی در اقتصاد ایران [دوره 10، شماره 1، 1399، صفحه 135-155]