تحلیل مسیرمدل زنجیره تأمین ناب در فراساحل صنعت نفت و گاز با رویکرد ساختاری تفسیری [دوره 8، شماره 3، 1397، صفحه 1-19]
تحلیل مولفههای اصلیتخمین پارامتریک هزینههای ماشینآلات بارگیری و باربری در معادن روباز [دوره 8، شماره 4، 1397، صفحه 23-44]
تصویر برند سازمانمزیت رقابتی پایدار و تصویر برند سازمان: تبیین نقش استراتژی بازاریابی و تعاملات اجتماعی مشتریان [دوره 8، شماره 4، 1397، صفحه 89-110]
تعاملات اجتماعی مشتریانمزیت رقابتی پایدار و تصویر برند سازمان: تبیین نقش استراتژی بازاریابی و تعاملات اجتماعی مشتریان [دوره 8، شماره 4، 1397، صفحه 89-110]
تعهد سازمانیتأثیر تعهد سازمانی و ارتباط با مشتری بر نیت اخلاقی کارکنان: نقش میانجی فنون خنثاسازی [دوره 8، شماره 2، 1397، صفحه 19-37]
توزیع قدرتعوامل مؤثر بر توزیع قدرت در شبکه سازمانی با تأکید بر رویکرد تحلیل شبکه [دوره 8، شماره 1، 1397، صفحه 133-155]
توسعه مشترک محصولبررسی نقش قابلیت یکپارچگی دانش بر توسعه مشترک محصول با میانجیگری نوآوری باز [دوره 8، شماره 1، 1397، صفحه 47-65]
ج
جذابیت برندتأثیر شهروندی شرکتی بر جذابیت و وفاداری به برند کارفرما (برند دانشگاه مازندران) [دوره 8، شماره 2، 1397، صفحه 114-133]
ح
حاکمیت فناوری اطلاعاتارائه الگوی بلوغ فناوری اطلاعات در سازمان های دولتی ایران [دوره 8، شماره 3، 1397، صفحه 127-141]
سبک زندگیرضایتمندی از برند و قصد خرید مجدد مصرفکننده: تبیین نقش سبک زندگی و ارزش لذتجویانه [دوره 8، شماره 1، 1397، صفحه 1-21]
سبکهای تصمیمگیری خرید مصرفکنندهشناسایی و اولویت بندی سبک های تصمیم گیری خرید در بین گروه های سنی مختلف مصرف کنندگان ایرانی [دوره 8، شماره 3، 1397، صفحه 109-126]
سطح پیشرفت ارزیابی عملکردواکاوی عمکرد سازمانی: رویکرد مالی و ساختاری [دوره 8، شماره 4، 1397، صفحه 1-22]
سکوتاستراتژیهای مدیران در واداری کارکنان به سکوت سازمانی در سازمانهای دولتی [دوره 8، شماره 4، 1397، صفحه 71-88]
سکوت سازمانیاستراتژیهای مدیران در واداری کارکنان به سکوت سازمانی در سازمانهای دولتی [دوره 8، شماره 4، 1397، صفحه 71-88]
سیستم مدیریت برنداثر سیستم مدیریت برند بر عملکرد برند در صنعت مواد غذایی [دوره 8، شماره 3، 1397، صفحه 63-85]
ش
شایستگیارائه مدل شایستگی حرفه ای مدیران پژوهشی در سازمان های پژوهش محور [دوره 8، شماره 1، 1397، صفحه 23-46]
شبهمدل رگرسیون چند جملهایبهینهسازی مدل شبیهسازی با استفاده از رویکرد شبهمدل: شبیهسازی سیستم کامیون- شاول [دوره 8، شماره 2، 1397، صفحه 1-17]
شبیهسازیالگوی چند هدفه تخصیص خدمات بانک به مشتریان خوشهبندی شده [دوره 8، شماره 2، 1397، صفحه 93-111]
شهروندی شرکتیتأثیر شهروندی شرکتی بر جذابیت و وفاداری به برند کارفرما (برند دانشگاه مازندران) [دوره 8، شماره 2، 1397، صفحه 114-133]
ص
صنعت بانکداریمدلسازی بلوغ فناوری اطلاعات سبز با رویکرد پویاییشناسی سیستمها [دوره 8، شماره 2، 1397، صفحه 73-91]
صنعت غذاییاثر سیستم مدیریت برند بر عملکرد برند در صنعت مواد غذایی [دوره 8، شماره 3، 1397، صفحه 63-85]
صنعت نفت ایرانمدلسازی یادگیری بینسازمانی قابلیتهای مدیریت پروژه در پروژههای بینالمللی صنعت نفت ایران [دوره 8، شماره 3، 1397، صفحه 87-108]
ط
طراحی آزمایشهای مجتمع معدن مس سرچشمهبهینهسازی مدل شبیهسازی با استفاده از رویکرد شبهمدل: شبیهسازی سیستم کامیون- شاول [دوره 8، شماره 2، 1397، صفحه 1-17]
ع
عملکرد برنداثر سیستم مدیریت برند بر عملکرد برند در صنعت مواد غذایی [دوره 8، شماره 3، 1397، صفحه 63-85]