آ
  • آنتروپی شانون تعیین مهمترین ویژگی‌های شرکت‌های دانش‌محور موفق ایرانی [دوره 8، شماره 1، 1397، صفحه 113-131]
ا
  • ارتباط با مشتری تأثیر تعهد سازمانی و ارتباط با مشتری بر نیت اخلاقی کارکنان: نقش میانجی فنون خنثا‌سازی [دوره 8، شماره 2، 1397، صفحه 19-37]
  • ارزش لذت‌جویانه رضایتمندی از برند و قصد خرید مجدد مصرف‌کننده: تبیین نقش سبک زندگی و ارزش لذت‌جویانه [دوره 8، شماره 1، 1397، صفحه 1-21]
  • استراتژی بازاریابی مزیت رقابتی پایدار و تصویر برند سازمان: تبیین نقش استراتژی بازاریابی و تعاملات اجتماعی مشتریان [دوره 8، شماره 4، 1397، صفحه 89-110]
  • استراتژی‌های سازمانی استراتژی‌های مدیران در واداری کارکنان به سکوت سازمانی در سازمان‌های دولتی [دوره 8، شماره 4، 1397، صفحه 71-88]
  • استراتژی‌های شخصی استراتژی‌های مدیران در واداری کارکنان به سکوت سازمانی در سازمان‌های دولتی [دوره 8، شماره 4، 1397، صفحه 71-88]
  • استرس شغلی تأثیر خشونت مشتری بر فرسودگی شغلی: تعدیل‌گری حمایت سازمانی ادراک شده [دوره 8، شماره 1، 1397، صفحه 157-176]
  • اکوسیستم کارآفرینی استقرار مدیریت منابع انسانی سبز در اکوسیستم کارآفرینی [دوره 8، شماره 4، 1397، صفحه 131-149]
  • الگوی تخصیص چند هدفه الگوی چند‌ هدفه تخصیص خدمات بانک به مشتریان خوشه‌بندی شده [دوره 8، شماره 2، 1397، صفحه 93-111]
  • انتخاب تأمین‌کننده پیکره‌بندی مدل ریاضی دو مرحله‌ای برای مدیریت زنجیره تأمین سبز [دوره 8، شماره 4، 1397، صفحه 111-130]
ب
  • بازارگرایی اثر سیستم مدیریت برند بر عملکرد برند در صنعت مواد غذایی [دوره 8، شماره 3، 1397، صفحه 63-85]
  • باشگاه مشتریان طراحی مدل کسب‌وکار باشگاه مشتریان در صنعت بیمه با تأکید بر نوآوری و بلوک مشتریان [دوره 8، شماره 1، 1397، صفحه 89-112]
  • بانکداری الکترونیک خوشه‌بندی مشتریان بانکی مبتنی بر روش کامیانگین و الگوریتم رقابت استعماری [دوره 8، شماره 3، 1397، صفحه 45-61]
  • برنامه‌ریزی آرمانی پیکره‌بندی مدل ریاضی دو مرحله‌ای برای مدیریت زنجیره تأمین سبز [دوره 8، شماره 4، 1397، صفحه 111-130]
  • برنامه‌های وفاداری طراحی مدل کسب‌وکار باشگاه مشتریان در صنعت بیمه با تأکید بر نوآوری و بلوک مشتریان [دوره 8، شماره 1، 1397، صفحه 89-112]
  • برند کارفرما تأثیر شهروندی شرکتی بر جذابیت و وفاداری به برند کارفرما (برند دانشگاه مازندران) [دوره 8، شماره 2، 1397، صفحه 114-133]
  • بلوغ فناوری اطلاعات سبز مدلسازی بلوغ فناوری اطلاعات سبز با رویکرد پویایی‌شناسی سیستمها [دوره 8، شماره 2، 1397، صفحه 73-91]
  • بلوک نوآوری و بلوک مشتریان طراحی مدل کسب‌وکار باشگاه مشتریان در صنعت بیمه با تأکید بر نوآوری و بلوک مشتریان [دوره 8، شماره 1، 1397، صفحه 89-112]
  • بهبود استوار پیکره‌بندی مدل ریاضی دو مرحله‌ای برای مدیریت زنجیره تأمین سبز [دوره 8، شماره 4، 1397، صفحه 111-130]
  • بهینه‌سازی الگوی چند‌ هدفه تخصیص خدمات بانک به مشتریان خوشه‌بندی شده [دوره 8، شماره 2، 1397، صفحه 93-111]
  • بهینه‌سازی مدل‌های شبیه‌سازی بهینه‌سازی مدل شبیه‌سازی با استفاده از رویکرد شبه‌مدل: شبیه‌سازی سیستم کامیون- شاول [دوره 8، شماره 2، 1397، صفحه 1-17]
پ
  • پویایی‌شناسی سیستم‌ها مدلسازی بلوغ فناوری اطلاعات سبز با رویکرد پویایی‌شناسی سیستمها [دوره 8، شماره 2، 1397، صفحه 73-91]
  • پیروی نگاشت علّی مدل پیروی شرنگ‌آلود تبانی‌کنندگان [دوره 8، شماره 2، 1397، صفحه 39-55]
  • پیروی شرنگ‌آلود نگاشت علّی مدل پیروی شرنگ‌آلود تبانی‌کنندگان [دوره 8، شماره 2، 1397، صفحه 39-55]
ت
  • تبانی‌کنندگان نگاشت علّی مدل پیروی شرنگ‌آلود تبانی‌کنندگان [دوره 8، شماره 2، 1397، صفحه 39-55]
  • تحلیل شبکه اجتماعی عوامل مؤثر بر توزیع قدرت در شبکه سازمانی با تأکید بر رویکرد تحلیل شبکه [دوره 8، شماره 1، 1397، صفحه 133-155]
  • تحلیل محتوا تعیین مهمترین ویژگی‌های شرکت‌های دانش‌محور موفق ایرانی [دوره 8، شماره 1، 1397، صفحه 113-131]
  • تحلیل مسیر مدل زنجیره تأمین ناب در فراساحل صنعت نفت و گاز با رویکرد ساختاری تفسیری [دوره 8، شماره 3، 1397، صفحه 1-19]
  • تحلیل مولفه‌های اصلی تخمین پارامتریک هزینه‌های ماشین‌آلات بارگیری و باربری در معادن روباز [دوره 8، شماره 4، 1397، صفحه 23-44]
  • تصویر برند سازمان مزیت رقابتی پایدار و تصویر برند سازمان: تبیین نقش استراتژی بازاریابی و تعاملات اجتماعی مشتریان [دوره 8، شماره 4، 1397، صفحه 89-110]
  • تعاملات اجتماعی مشتریان مزیت رقابتی پایدار و تصویر برند سازمان: تبیین نقش استراتژی بازاریابی و تعاملات اجتماعی مشتریان [دوره 8، شماره 4، 1397، صفحه 89-110]
  • تعهد سازمانی تأثیر تعهد سازمانی و ارتباط با مشتری بر نیت اخلاقی کارکنان: نقش میانجی فنون خنثا‌سازی [دوره 8، شماره 2، 1397، صفحه 19-37]
  • توزیع قدرت عوامل مؤثر بر توزیع قدرت در شبکه سازمانی با تأکید بر رویکرد تحلیل شبکه [دوره 8، شماره 1، 1397، صفحه 133-155]
  • توسعه مشترک محصول بررسی نقش قابلیت یکپارچگی دانش بر توسعه مشترک محصول با میانجی‌گری نوآوری باز [دوره 8، شماره 1، 1397، صفحه 47-65]
ج
  • جذابیت برند تأثیر شهروندی شرکتی بر جذابیت و وفاداری به برند کارفرما (برند دانشگاه مازندران) [دوره 8، شماره 2، 1397، صفحه 114-133]
ح
  • حاکمیت فناوری اطلاعات ارائه الگوی بلوغ فناوری اطلاعات در سازمان های دولتی ایران [دوره 8، شماره 3، 1397، صفحه 127-141]
  • حرفه تبیین ابعاد حرفه‌ای‌سازی مدیریت منابع انسانی: رویکردی فراترکیب [دوره 8، شماره 3، 1397، صفحه 21-44]
  • حرفه‌ای تبیین ابعاد حرفه‌ای‌سازی مدیریت منابع انسانی: رویکردی فراترکیب [دوره 8، شماره 3، 1397، صفحه 21-44]
  • حرفه‌ای‌گرایی تبیین ابعاد حرفه‌ای‌سازی مدیریت منابع انسانی: رویکردی فراترکیب [دوره 8، شماره 3، 1397، صفحه 21-44]
  • حرفه‌ای‌گرایی منابع انسانی تبیین ابعاد حرفه‌ای‌سازی مدیریت منابع انسانی: رویکردی فراترکیب [دوره 8، شماره 3، 1397، صفحه 21-44]
  • حمایت سازمانی ادراک شده. تأثیر خشونت مشتری بر فرسودگی شغلی: تعدیل‌گری حمایت سازمانی ادراک شده [دوره 8، شماره 1، 1397، صفحه 157-176]
خ
  • خشونت مشتری تأثیر خشونت مشتری بر فرسودگی شغلی: تعدیل‌گری حمایت سازمانی ادراک شده [دوره 8، شماره 1، 1397، صفحه 157-176]
  • خنثا‌سازی تأثیر تعهد سازمانی و ارتباط با مشتری بر نیت اخلاقی کارکنان: نقش میانجی فنون خنثا‌سازی [دوره 8، شماره 2، 1397، صفحه 19-37]
  • خوشه‌بندی الگوی چند‌ هدفه تخصیص خدمات بانک به مشتریان خوشه‌بندی شده [دوره 8، شماره 2، 1397، صفحه 93-111]
  • خوشه بندی خوشه‌بندی مشتریان بانکی مبتنی بر روش کامیانگین و الگوریتم رقابت استعماری [دوره 8، شماره 3، 1397، صفحه 45-61]
د
  • داده‌بنیاد طراحی مدل فرایند شکل‌گیری فرهنگ قوی‌کش و ضعیف‌پرور در بنیاد شهید و امور ایثارگران [دوره 8، شماره 4، 1397، صفحه 45-70]
ذ
  • ذینفع ارائه الگوی مدیریت تعامل با ذینفعان راهبردی بانک [دوره 8، شماره 2، 1397، صفحه 57-72]
  • ذینفع راهبردی ارائه الگوی مدیریت تعامل با ذینفعان راهبردی بانک [دوره 8، شماره 2، 1397، صفحه 57-72]
ر
  • رضایت‌مندی از برند رضایتمندی از برند و قصد خرید مجدد مصرف‌کننده: تبیین نقش سبک زندگی و ارزش لذت‌جویانه [دوره 8، شماره 1، 1397، صفحه 1-21]
  • رفتار مصرف‌کننده شناسایی و اولویت بندی سبک های تصمیم گیری خرید در بین گروه های سنی مختلف مصرف کنندگان ایرانی [دوره 8، شماره 3، 1397، صفحه 109-126]
  • رقابت استعماری خوشه‌بندی مشتریان بانکی مبتنی بر روش کامیانگین و الگوریتم رقابت استعماری [دوره 8، شماره 3، 1397، صفحه 45-61]
  • رگرسیون تخمین پارامتریک هزینه‌های ماشین‌آلات بارگیری و باربری در معادن روباز [دوره 8، شماره 4، 1397، صفحه 23-44]
  • رهبری زهراگین نگاشت علّی مدل پیروی شرنگ‌آلود تبانی‌کنندگان [دوره 8، شماره 2، 1397، صفحه 39-55]
  • رویکرد فازی پیکره‌بندی مدل ریاضی دو مرحله‌ای برای مدیریت زنجیره تأمین سبز [دوره 8، شماره 4، 1397، صفحه 111-130]
  • رویکرد ناب مدل زنجیره تأمین ناب در فراساحل صنعت نفت و گاز با رویکرد ساختاری تفسیری [دوره 8، شماره 3، 1397، صفحه 1-19]
ز
  • زنجیره تأمین مدل زنجیره تأمین ناب در فراساحل صنعت نفت و گاز با رویکرد ساختاری تفسیری [دوره 8، شماره 3، 1397، صفحه 1-19]
س
  • ساختار سازمانی واکاوی عمکرد سازمانی: رویکرد مالی و ساختاری [دوره 8، شماره 4، 1397، صفحه 1-22]
  • سازمان پروژه محور یادگیرنده توسعه مدل نظری سازمان‌های یادگیرنده پروژه محور: رویکرد نظریه داده‌بنیاد [دوره 8، شماره 1، 1397، صفحه 67-87]
  • سازمان های پژوهش محور ارائه مدل شایستگی حرفه ای مدیران پژوهشی در سازمان های پژوهش محور [دوره 8، شماره 1، 1397، صفحه 23-46]
  • سازمان‌های دولتی ارائه الگوی بلوغ فناوری اطلاعات در سازمان های دولتی ایران [دوره 8، شماره 3، 1397، صفحه 127-141]
  • سازمان یادگیرنده توسعه مدل نظری سازمان‌های یادگیرنده پروژه محور: رویکرد نظریه داده‌بنیاد [دوره 8، شماره 1، 1397، صفحه 67-87]
  • سبک زندگی رضایتمندی از برند و قصد خرید مجدد مصرف‌کننده: تبیین نقش سبک زندگی و ارزش لذت‌جویانه [دوره 8، شماره 1، 1397، صفحه 1-21]
  • سبک‌های تصمیم‌گیری خرید مصرف‌کننده شناسایی و اولویت بندی سبک های تصمیم گیری خرید در بین گروه های سنی مختلف مصرف کنندگان ایرانی [دوره 8، شماره 3، 1397، صفحه 109-126]
  • سطح پیشرفت ارزیابی عملکرد واکاوی عمکرد سازمانی: رویکرد مالی و ساختاری [دوره 8، شماره 4، 1397، صفحه 1-22]
  • سکوت استراتژی‌های مدیران در واداری کارکنان به سکوت سازمانی در سازمان‌های دولتی [دوره 8، شماره 4، 1397، صفحه 71-88]
  • سکوت سازمانی استراتژی‌های مدیران در واداری کارکنان به سکوت سازمانی در سازمان‌های دولتی [دوره 8، شماره 4، 1397، صفحه 71-88]
  • سیستم مدیریت برند اثر سیستم مدیریت برند بر عملکرد برند در صنعت مواد غذایی [دوره 8، شماره 3، 1397، صفحه 63-85]
ش
  • شایستگی ارائه مدل شایستگی حرفه ای مدیران پژوهشی در سازمان های پژوهش محور [دوره 8، شماره 1، 1397، صفحه 23-46]
  • شبه‌مدل رگرسیون چند جمله‌ای بهینه‌سازی مدل شبیه‌سازی با استفاده از رویکرد شبه‌مدل: شبیه‌سازی سیستم کامیون- شاول [دوره 8، شماره 2، 1397، صفحه 1-17]
  • شبیه‌سازی الگوی چند‌ هدفه تخصیص خدمات بانک به مشتریان خوشه‌بندی شده [دوره 8، شماره 2، 1397، صفحه 93-111]
  • شرکت‌های دانش‌محور تعیین مهمترین ویژگی‌های شرکت‌های دانش‌محور موفق ایرانی [دوره 8، شماره 1، 1397، صفحه 113-131]
  • شهروندی شرکتی تأثیر شهروندی شرکتی بر جذابیت و وفاداری به برند کارفرما (برند دانشگاه مازندران) [دوره 8، شماره 2، 1397، صفحه 114-133]
ص
  • صنعت بانکداری مدلسازی بلوغ فناوری اطلاعات سبز با رویکرد پویایی‌شناسی سیستمها [دوره 8، شماره 2، 1397، صفحه 73-91]
  • صنعت غذایی اثر سیستم مدیریت برند بر عملکرد برند در صنعت مواد غذایی [دوره 8، شماره 3، 1397، صفحه 63-85]
  • صنعت نفت ایران مدلسازی یادگیری بین‌سازمانی قابلیت‌های مدیریت پروژه در پروژه‌های بین‌المللی صنعت نفت ایران [دوره 8، شماره 3، 1397، صفحه 87-108]
ط
ع
  • عملکرد برند اثر سیستم مدیریت برند بر عملکرد برند در صنعت مواد غذایی [دوره 8، شماره 3، 1397، صفحه 63-85]
  • عملکرد سازمانی واکاوی عمکرد سازمانی: رویکرد مالی و ساختاری [دوره 8، شماره 4، 1397، صفحه 1-22]
ف
  • فراترکیب تبیین ابعاد حرفه‌ای‌سازی مدیریت منابع انسانی: رویکردی فراترکیب [دوره 8، شماره 3، 1397، صفحه 21-44]
  • فراساحل نفت و گاز مدل زنجیره تأمین ناب در فراساحل صنعت نفت و گاز با رویکرد ساختاری تفسیری [دوره 8، شماره 3، 1397، صفحه 1-19]
  • فرایند شکل‌گیری فرهنگ سازمانی طراحی مدل فرایند شکل‌گیری فرهنگ قوی‌کش و ضعیف‌پرور در بنیاد شهید و امور ایثارگران [دوره 8، شماره 4، 1397، صفحه 45-70]
  • فرسودگی شغلی تأثیر خشونت مشتری بر فرسودگی شغلی: تعدیل‌گری حمایت سازمانی ادراک شده [دوره 8، شماره 1، 1397، صفحه 157-176]
  • فرهنگ ضعیف‌پرور طراحی مدل فرایند شکل‌گیری فرهنگ قوی‌کش و ضعیف‌پرور در بنیاد شهید و امور ایثارگران [دوره 8، شماره 4، 1397، صفحه 45-70]
  • فرهنگ قوی‌کش طراحی مدل فرایند شکل‌گیری فرهنگ قوی‌کش و ضعیف‌پرور در بنیاد شهید و امور ایثارگران [دوره 8، شماره 4، 1397، صفحه 45-70]
  • فناوری اطلاعات سبز مدلسازی بلوغ فناوری اطلاعات سبز با رویکرد پویایی‌شناسی سیستمها [دوره 8، شماره 2، 1397، صفحه 73-91]
ق
  • قابلیت‌های مدیریت پروژه مدلسازی یادگیری بین‌سازمانی قابلیت‌های مدیریت پروژه در پروژه‌های بین‌المللی صنعت نفت ایران [دوره 8، شماره 3، 1397، صفحه 87-108]
  • قابلیت یکپارچگی دانش بررسی نقش قابلیت یکپارچگی دانش بر توسعه مشترک محصول با میانجی‌گری نوآوری باز [دوره 8، شماره 1، 1397، صفحه 47-65]
  • قدرت عوامل مؤثر بر توزیع قدرت در شبکه سازمانی با تأکید بر رویکرد تحلیل شبکه [دوره 8، شماره 1، 1397، صفحه 133-155]
  • قصد خرید مجدد رضایتمندی از برند و قصد خرید مجدد مصرف‌کننده: تبیین نقش سبک زندگی و ارزش لذت‌جویانه [دوره 8، شماره 1، 1397، صفحه 1-21]
ک
  • کارآفرینی استقرار مدیریت منابع انسانی سبز در اکوسیستم کارآفرینی [دوره 8، شماره 4، 1397، صفحه 131-149]
  • کا میانگین خوشه‌بندی مشتریان بانکی مبتنی بر روش کامیانگین و الگوریتم رقابت استعماری [دوره 8، شماره 3، 1397، صفحه 45-61]
  • کنسرسیوم‌های بین‌المللی مدلسازی یادگیری بین‌سازمانی قابلیت‌های مدیریت پروژه در پروژه‌های بین‌المللی صنعت نفت ایران [دوره 8، شماره 3، 1397، صفحه 87-108]
گ
  • گروه‌های سنی مختلف شناسایی و اولویت بندی سبک های تصمیم گیری خرید در بین گروه های سنی مختلف مصرف کنندگان ایرانی [دوره 8، شماره 3، 1397، صفحه 109-126]
م
  • ماشین‌آلات بارگیری و باربری تخمین پارامتریک هزینه‌های ماشین‌آلات بارگیری و باربری در معادن روباز [دوره 8، شماره 4، 1397، صفحه 23-44]
  • مدل اسپرولز و کندال شناسایی و اولویت بندی سبک های تصمیم گیری خرید در بین گروه های سنی مختلف مصرف کنندگان ایرانی [دوره 8، شماره 3، 1397، صفحه 109-126]
  • مدل بلوغ فناوری اطلاعات ارائه الگوی بلوغ فناوری اطلاعات در سازمان های دولتی ایران [دوره 8، شماره 3، 1397، صفحه 127-141]
  • مدل‌سازی ساختاری- تفسیری استقرار مدیریت منابع انسانی سبز در اکوسیستم کارآفرینی [دوره 8، شماره 4، 1397، صفحه 131-149]
  • مدل سازی ساختاری تفسیری مدل زنجیره تأمین ناب در فراساحل صنعت نفت و گاز با رویکرد ساختاری تفسیری [دوره 8، شماره 3، 1397، صفحه 1-19]
  • مدل‌سازی معادلات ساختاری مدلسازی یادگیری بین‌سازمانی قابلیت‌های مدیریت پروژه در پروژه‌های بین‌المللی صنعت نفت ایران [دوره 8، شماره 3، 1397، صفحه 87-108]
  • مدل شایستگی ارائه مدل شایستگی حرفه ای مدیران پژوهشی در سازمان های پژوهش محور [دوره 8، شماره 1، 1397، صفحه 23-46]
  • مدل کسب‌وکار طراحی مدل کسب‌وکار باشگاه مشتریان در صنعت بیمه با تأکید بر نوآوری و بلوک مشتریان [دوره 8، شماره 1، 1397، صفحه 89-112]
  • مدیران پژوهشی ارائه مدل شایستگی حرفه ای مدیران پژوهشی در سازمان های پژوهش محور [دوره 8، شماره 1، 1397، صفحه 23-46]
  • مدیریت ارتباط مشتری خوشه‌بندی مشتریان بانکی مبتنی بر روش کامیانگین و الگوریتم رقابت استعماری [دوره 8، شماره 3، 1397، صفحه 45-61]
  • مدیریت تعامل ارائه الگوی مدیریت تعامل با ذینفعان راهبردی بانک [دوره 8، شماره 2، 1397، صفحه 57-72]
  • مدیریت زنجیره تأمین سبز پیکره‌بندی مدل ریاضی دو مرحله‌ای برای مدیریت زنجیره تأمین سبز [دوره 8، شماره 4، 1397، صفحه 111-130]
  • مدیریت منابع انسانی استقرار مدیریت منابع انسانی سبز در اکوسیستم کارآفرینی [دوره 8، شماره 4، 1397، صفحه 131-149]
  • مدیریت منابع انسانی سبز استقرار مدیریت منابع انسانی سبز در اکوسیستم کارآفرینی [دوره 8، شماره 4، 1397، صفحه 131-149]
  • مزیت رقابتی پایدار مزیت رقابتی پایدار و تصویر برند سازمان: تبیین نقش استراتژی بازاریابی و تعاملات اجتماعی مشتریان [دوره 8، شماره 4، 1397، صفحه 89-110]
  • مشارکت بررسی نقش قابلیت یکپارچگی دانش بر توسعه مشترک محصول با میانجی‌گری نوآوری باز [دوره 8، شماره 1، 1397، صفحه 47-65]
  • معادن روباز تخمین پارامتریک هزینه‌های ماشین‌آلات بارگیری و باربری در معادن روباز [دوره 8، شماره 4، 1397، صفحه 23-44]
  • معیارهای ارزیابی عملکرد واکاوی عمکرد سازمانی: رویکرد مالی و ساختاری [دوره 8، شماره 4، 1397، صفحه 1-22]
  • منابع قدرت فردی عوامل مؤثر بر توزیع قدرت در شبکه سازمانی با تأکید بر رویکرد تحلیل شبکه [دوره 8، شماره 1، 1397، صفحه 133-155]
  • منابع قدرت واحدهای سازمانی عوامل مؤثر بر توزیع قدرت در شبکه سازمانی با تأکید بر رویکرد تحلیل شبکه [دوره 8، شماره 1، 1397، صفحه 133-155]
  • موفقیت تعیین مهمترین ویژگی‌های شرکت‌های دانش‌محور موفق ایرانی [دوره 8، شماره 1، 1397، صفحه 113-131]
ن
  • نظریه داده بنیاد توسعه مدل نظری سازمان‌های یادگیرنده پروژه محور: رویکرد نظریه داده‌بنیاد [دوره 8، شماره 1، 1397، صفحه 67-87]
  • نگاشت علّی نگاشت علّی مدل پیروی شرنگ‌آلود تبانی‌کنندگان [دوره 8، شماره 2، 1397، صفحه 39-55]
  • نوآوری باز بررسی نقش قابلیت یکپارچگی دانش بر توسعه مشترک محصول با میانجی‌گری نوآوری باز [دوره 8، شماره 1، 1397، صفحه 47-65]
  • نوآوری بازاریابی اثر سیستم مدیریت برند بر عملکرد برند در صنعت مواد غذایی [دوره 8، شماره 3، 1397، صفحه 63-85]
  • نیت اخلاقی تأثیر تعهد سازمانی و ارتباط با مشتری بر نیت اخلاقی کارکنان: نقش میانجی فنون خنثا‌سازی [دوره 8، شماره 2، 1397، صفحه 19-37]
و
ه
  • هزینه تخمین پارامتریک هزینه‌های ماشین‌آلات بارگیری و باربری در معادن روباز [دوره 8، شماره 4، 1397، صفحه 23-44]
ی
  • یادگیری توسعه مدل نظری سازمان‌های یادگیرنده پروژه محور: رویکرد نظریه داده‌بنیاد [دوره 8، شماره 1، 1397، صفحه 67-87]
  • یادگیری بین‌سازمانی مدلسازی یادگیری بین‌سازمانی قابلیت‌های مدیریت پروژه در پروژه‌های بین‌المللی صنعت نفت ایران [دوره 8، شماره 3، 1397، صفحه 87-108]