پژوهش های مدیریت منابع سازمانی

پژوهش های مدیریت منابع سازمانی

ا
  • احتمال ورشکستگی تبیین نقش سرمایه فکری در کاهش احتمال ورشکستگی شرکت‌ها: شواهدی از بورس اوراق بهادار تهران [دوره 7، شماره 4، 1396، صفحه 157-159]
  • ارتباطات بین فردی طراحی الگوی دستیابی به ارتباطات سازمانی اثربخش بر اساس شایستگی‌های ارتباطی درون‌فردی و بین فردی [دوره 7، شماره 4، 1396، صفحه 49-73]
  • ارتباطات درون‌فردی طراحی الگوی دستیابی به ارتباطات سازمانی اثربخش بر اساس شایستگی‌های ارتباطی درون‌فردی و بین فردی [دوره 7، شماره 4، 1396، صفحه 49-73]
  • ارتباطات سازمانی طراحی الگوی دستیابی به ارتباطات سازمانی اثربخش بر اساس شایستگی‌های ارتباطی درون‌فردی و بین فردی [دوره 7، شماره 4، 1396، صفحه 49-73]
  • ارزش ادراک شده غیرکارکردی پیشایندها و پیامد‌های شهرت بانک از دیدگاه مشتری [دوره 7، شماره 4، 1396، صفحه 115-130]
  • ارزش ویژه برند واکاوی مفهوم شهروندی شرکتی و بررسی نقش آن در توسعه وفاداری مشتریان [دوره 7، شماره 1، 1396، صفحه 45-64]
  • استرس‌شغلی مدل‌یابی رابطه استرس شغلی و قصد ترک‌شغل کارکنان با نقش تعدیل‌گر قاطعیت مدیر [دوره 7، شماره 1، 1396، صفحه 89-106]
  • اعتماد پیشایندها و پیامد‌های شهرت بانک از دیدگاه مشتری [دوره 7، شماره 4، 1396، صفحه 115-130]
  • اکتشاف نوآوری بررسی تأثیر بازارگرایی بر عملکرد شرکت با میانجی گری دوسوتوانی نوآوری [دوره 7، شماره 3، 1396، صفحه 19-35]
  • الگوی رایانه ای مقایسه کانون ارزیابی با ارزیابی در الگوی کامل و الگوی رایانه ای [دوره 7، شماره 1، 1396، صفحه 149-168]
  • الگوی کامل مقایسه کانون ارزیابی با ارزیابی در الگوی کامل و الگوی رایانه ای [دوره 7، شماره 1، 1396، صفحه 149-168]
  • انضباط مالی تبیین چارچوب مدیریت مخارج عمومی در ایران [دوره 7، شماره 3، 1396، صفحه 1-18]
  • انگیزش ارزیابی عوامل مؤثر بر پذیرش بازی‌وار ‌سازی سازمانی در جهت بهبود پیامدهای رفتاری [دوره 7، شماره 4، 1396، صفحه 75-93]
  • ایران رابطه‌ مدیریت دانش با قابلیت نوآوری با توجه به نقش تعدیل‌گر جهت‌گیری استراتژیک [دوره 7، شماره 2، 1396، صفحه 39-59]
ب
  • بازار سرمایه کاربرد روش‌شناسی سیستم‌های نرم در ساختاردهی به مسأله تأمین مالی از طریق بازار سرمایه ایران، مورد مطالعه: بورس اوراق بهادار تهران [دوره 7، شماره 1، 1396، صفحه 65-88]
  • بازارگرایی انفعالی بررسی تأثیر بازارگرایی بر عملکرد شرکت با میانجی گری دوسوتوانی نوآوری [دوره 7، شماره 3، 1396، صفحه 19-35]
  • بازارگرایی فعال بررسی تأثیر بازارگرایی بر عملکرد شرکت با میانجی گری دوسوتوانی نوآوری [دوره 7، شماره 3، 1396، صفحه 19-35]
  • بازاریابی موفقیت مجتمع های تجاری از منظر عوامل موثر بر رفاه خرید مشتریان [دوره 7، شماره 1، 1396، صفحه 25-43]
  • بازی‌وار‌سازی ارزیابی عوامل مؤثر بر پذیرش بازی‌وار ‌سازی سازمانی در جهت بهبود پیامدهای رفتاری [دوره 7، شماره 4، 1396، صفحه 75-93]
  • بخش‌بندی کارکنان نقش کانون ارزیابی در برنامه‌های بهبود کارکنان با استفاده از شبکه‌های عصبی مصنوعی [دوره 7، شماره 3، 1396، صفحه 93-115]
  • برنامه‌ریزی آرمانی تبیین روابط نقشه استراتژیک با رویکرد ترکیبی تصمیم‌گیری چند معیاره فازی و برنامه‌ریزی آرمانی [دوره 7، شماره 4، 1396، صفحه 205-229]
  • برنامه‌ریزی خطی چندهدفه صفر و یک طراحی مدل ریاضی تصمیم گیری ساخت یا خرید به منظور توسعه سبد محصولات [دوره 7، شماره 1، 1396، صفحه 107-124]
  • برنامه‌ریزی راهبردی برنامه‌ریزی راهبردی تحقیقات کارآفرینی در ایران [دوره 7، شماره 1، 1396، صفحه 125-148]
  • برنامه‌ریزی منابع سازمان بررسی تأثیر اجرای ماژول خرید سیستم برنامه‌ریزی منابع سازمان بر عملکرد مدیریت زنجیره تأمین [دوره 7، شماره 4، 1396، صفحه 28-48]
  • برنامه‌ریزی نیروی‌انسانی مدل‌یابی رابطه استرس شغلی و قصد ترک‌شغل کارکنان با نقش تعدیل‌گر قاطعیت مدیر [دوره 7، شماره 1، 1396، صفحه 89-106]
  • بلوغ مدیریت منابع انسانی الکترونیک شناسایی و رتبه بندی شاخص های ارزیابی بلوغ مدیریت منابع انسانی الکترونیک [دوره 7، شماره 3، 1396، صفحه 75-91]
  • بهره برداری نوآوری بررسی تأثیر بازارگرایی بر عملکرد شرکت با میانجی گری دوسوتوانی نوآوری [دوره 7، شماره 3، 1396، صفحه 19-35]
  • بورس اوراق بهادار تهران تبیین نقش سرمایه فکری در کاهش احتمال ورشکستگی شرکت‌ها: شواهدی از بورس اوراق بهادار تهران [دوره 7، شماره 4، 1396، صفحه 157-159]
  • بی اعتمادی سازمانی تبیین نقش منتورینگ در کاهش بی اعتمادی سازمانی [دوره 7، شماره 2، 1396، صفحه 129-155]
پ
  • پروژه‌های زیرساخت راه موانع حاکمیت خوب پورتفولیوی پروژه‌ها در سازمان‌های متولی زیرساخت‌های راه کشور [دوره 7، شماره 4، 1396، صفحه 131-155]
  • پژوهش‌های کارآفرینی برنامه‌ریزی راهبردی تحقیقات کارآفرینی در ایران [دوره 7، شماره 1، 1396، صفحه 125-148]
  • پورتفولیوی پروژه‌ها موانع حاکمیت خوب پورتفولیوی پروژه‌ها در سازمان‌های متولی زیرساخت‌های راه کشور [دوره 7، شماره 4، 1396، صفحه 131-155]
  • پیامدهای رفتاری ارزیابی عوامل مؤثر بر پذیرش بازی‌وار ‌سازی سازمانی در جهت بهبود پیامدهای رفتاری [دوره 7، شماره 4، 1396، صفحه 75-93]
ت
  • تأمین مالی کاربرد روش‌شناسی سیستم‌های نرم در ساختاردهی به مسأله تأمین مالی از طریق بازار سرمایه ایران، مورد مطالعه: بورس اوراق بهادار تهران [دوره 7، شماره 1، 1396، صفحه 65-88]
  • تئوری تبادل اجتماعی تبیین نقش منتورینگ در کاهش بی اعتمادی سازمانی [دوره 7، شماره 2، 1396، صفحه 129-155]
  • تاب آوری سازمانی تحلیل جامع عوامل موثر بر تاب آوری سازمانی در صنایع کوچک و متوسط [دوره 7، شماره 3، 1396، صفحه 37-58]
  • تحقیق در عملیات نرم کاربرد روش‌شناسی سیستم‌های نرم در ساختاردهی به مسأله تأمین مالی از طریق بازار سرمایه ایران، مورد مطالعه: بورس اوراق بهادار تهران [دوره 7، شماره 1، 1396، صفحه 65-88]
  • تحلیل سلسله مراتبی تحلیل جامع عوامل موثر بر تاب آوری سازمانی در صنایع کوچک و متوسط [دوره 7، شماره 3، 1396، صفحه 37-58]
  • تحلیل مضمون رهبری مشتری‌مدار: شناسایی مؤلفه‌ها و تأثیر آن بر نتایج سازمان [دوره 7، شماره 2، 1396، صفحه 62-79]
  • تخصیص الگوی مبنایی تخصیص بهینه منابع بازاریابی: رویکرد داده‌بنیاد [دوره 7، شماره 3، 1396، صفحه 59-74]
  • تخصیص منابع تبیین چارچوب مدیریت مخارج عمومی در ایران [دوره 7، شماره 3، 1396، صفحه 1-18]
  • ترافیک وب سایت ارزیابی و خوشه بندی بانک‌ها و مؤسسات مالی و اعتباری ایران بر اساس شاخص‌های ترافیکی وب سایت [دوره 7، شماره 1، 1396، صفحه 189-206]
  • ترک شغل رابطه بین عدالت سازمانی و حمایت سازمانی ادراک شده با میل به ترک شغل نیروهای دانشگر [دوره 7، شماره 2، 1396، صفحه 105-127]
  • ترومای سازمانی نقش هشیاری سازمانی بر ترومای سازمانی با توجه به نقش میانجی هوش سیاسی مدیران [دوره 7، شماره 4، 1396، صفحه 95-113]
  • تصمیم‌گیری چند معیاره تبیین روابط نقشه استراتژیک با رویکرد ترکیبی تصمیم‌گیری چند معیاره فازی و برنامه‌ریزی آرمانی [دوره 7، شماره 4، 1396، صفحه 205-229]
  • تعهد سازمانی تأثیر استفاده از رسانه های اجتماعی بر عملکرد شغلی کارکنان دانشگاه تربیت مدرس [دوره 7، شماره 3، 1396، صفحه 135-155]
  • تعهد شغلی کارکنان پیش‌بینی تعهد ‌شغلی برپایه مسئولیت‌پذیری اجتماعی سازمان با الگوریتم تقطیع پیش‌بینی‌گرا [دوره 7، شماره 1، 1396، صفحه 169-188]
  • تقطیع پیش بینی گرا (POS) پیش‌بینی تعهد ‌شغلی برپایه مسئولیت‌پذیری اجتماعی سازمان با الگوریتم تقطیع پیش‌بینی‌گرا [دوره 7، شماره 1، 1396، صفحه 169-188]
  • توسعه کارآفرینی برنامه‌ریزی راهبردی تحقیقات کارآفرینی در ایران [دوره 7، شماره 1، 1396، صفحه 125-148]
  • توصیه ترغیبی دیگران پیشایندها و پیامد‌های شهرت بانک از دیدگاه مشتری [دوره 7، شماره 4، 1396، صفحه 115-130]
ج
  • جهت‌گیری استراتژیک رابطه‌ مدیریت دانش با قابلیت نوآوری با توجه به نقش تعدیل‌گر جهت‌گیری استراتژیک [دوره 7، شماره 2، 1396، صفحه 39-59]
  • جهت‌گیری راهبردی رهبری مشتری‌مدار: شناسایی مؤلفه‌ها و تأثیر آن بر نتایج سازمان [دوره 7، شماره 2، 1396، صفحه 62-79]
چ
  • چکلند بازنمایی و ساختاردهی مسئله خلاقیت سازمانی با استفاده از متدلوژی سیستم‌های نَرم [دوره 7، شماره 4، 1396، صفحه 181-203]
ح
  • حاکمیت نقش حاکمیت فناوری اطلاعات در موفقیت سیستم برنامه‌ریزی منابع سازمان [دوره 7، شماره 3، 1396، صفحه 117-134]
  • حاکمیت خوب موانع حاکمیت خوب پورتفولیوی پروژه‌ها در سازمان‌های متولی زیرساخت‌های راه کشور [دوره 7، شماره 4، 1396، صفحه 131-155]
  • حکمرانی خوب تبیین چارچوب مدیریت مخارج عمومی در ایران [دوره 7، شماره 3، 1396، صفحه 1-18]
  • حمایت سازمانی ادراک شده رابطه بین عدالت سازمانی و حمایت سازمانی ادراک شده با میل به ترک شغل نیروهای دانشگر [دوره 7، شماره 2، 1396، صفحه 105-127]
خ
  • خدمات مبتنی بر مکان ارائه مدل پذیرش خدمات مبتنی بر مکان در بانک های ایرانی [دوره 7، شماره 2، 1396، صفحه 21-38]
  • خدمات مبتنی بر مکان بانکی ارائه مدل پذیرش خدمات مبتنی بر مکان در بانک های ایرانی [دوره 7، شماره 2، 1396، صفحه 21-38]
  • خلاقیت سازمانی بازنمایی و ساختاردهی مسئله خلاقیت سازمانی با استفاده از متدلوژی سیستم‌های نَرم [دوره 7، شماره 4، 1396، صفحه 181-203]
  • خوشه بندی ارزیابی و خوشه بندی بانک‌ها و مؤسسات مالی و اعتباری ایران بر اساس شاخص‌های ترافیکی وب سایت [دوره 7، شماره 1، 1396، صفحه 189-206]
  • خوشه بندی بهبود سیستم مدیریت شکایات با استفاده از ماشین بردار پشتیبان [دوره 7، شماره 2، 1396، صفحه 175-192]
  • خوشه بندی سلسله مراتبی ارزیابی و خوشه بندی بانک‌ها و مؤسسات مالی و اعتباری ایران بر اساس شاخص‌های ترافیکی وب سایت [دوره 7، شماره 1، 1396، صفحه 189-206]
د
  • دیمتل فازی تبیین روابط میان موانع بکارگیری مدیریت کیفیت جامع با استفاده از رویکرد ترکیبی فازی (صنعت گاز) [دوره 7، شماره 1، 1396، صفحه 1-23]
ر
  • رسانه اجتماعی تأثیر استفاده از رسانه های اجتماعی بر عملکرد شغلی کارکنان دانشگاه تربیت مدرس [دوره 7، شماره 3، 1396، صفحه 135-155]
  • رضایت شغلی تأثیر استفاده از رسانه های اجتماعی بر عملکرد شغلی کارکنان دانشگاه تربیت مدرس [دوره 7، شماره 3، 1396، صفحه 135-155]
  • رفاه خرید موفقیت مجتمع های تجاری از منظر عوامل موثر بر رفاه خرید مشتریان [دوره 7، شماره 1، 1396، صفحه 25-43]
  • رفتار مصرف کننده موفقیت مجتمع های تجاری از منظر عوامل موثر بر رفاه خرید مشتریان [دوره 7، شماره 1، 1396، صفحه 25-43]
  • رهبری مشتری‌مدار رهبری مشتری‌مدار: شناسایی مؤلفه‌ها و تأثیر آن بر نتایج سازمان [دوره 7، شماره 2، 1396، صفحه 62-79]
  • روش بهترین- بدترین بررسی و ارزیابی ریسک های پروژه بر پایه روش بهترین- بدترین [دوره 7، شماره 2، 1396، صفحه 157-173]
  • روش‌شناسی سیستم‌های نرم کاربرد روش‌شناسی سیستم‌های نرم در ساختاردهی به مسأله تأمین مالی از طریق بازار سرمایه ایران، مورد مطالعه: بورس اوراق بهادار تهران [دوره 7، شماره 1، 1396، صفحه 65-88]
  • روش فرآیند تجزیه و تحلیل سلسله مراتبی فازی طراحی مدل ریاضی تصمیم گیری ساخت یا خرید به منظور توسعه سبد محصولات [دوره 7، شماره 1، 1396، صفحه 107-124]
  • رویکرد حداقل مربعات جزئی نقش حاکمیت فناوری اطلاعات در موفقیت سیستم برنامه‌ریزی منابع سازمان [دوره 7، شماره 3، 1396، صفحه 117-134]
  • رویکرد کیفی الگوی مبنایی تخصیص بهینه منابع بازاریابی: رویکرد داده‌بنیاد [دوره 7، شماره 3، 1396، صفحه 59-74]
  • ریسک بررسی و ارزیابی ریسک های پروژه بر پایه روش بهترین- بدترین [دوره 7، شماره 2، 1396، صفحه 157-173]
ز
  • زلزله‌ تبیین سطح اهمیت- عملکرد مؤلفه‌های زنجیره تأمین بشردوستانه‌ در بَعد از فاجعه [دوره 7، شماره 3، 1396، صفحه 157-176]
  • زنجیره تأمین بررسی تأثیر اجرای ماژول خرید سیستم برنامه‌ریزی منابع سازمان بر عملکرد مدیریت زنجیره تأمین [دوره 7، شماره 4، 1396، صفحه 28-48]
  • زنجیره تأمین بشردوستانه تبیین سطح اهمیت- عملکرد مؤلفه‌های زنجیره تأمین بشردوستانه‌ در بَعد از فاجعه [دوره 7، شماره 3، 1396، صفحه 157-176]
س
  • ساختار شکست ریسک بررسی و ارزیابی ریسک های پروژه بر پایه روش بهترین- بدترین [دوره 7، شماره 2، 1396، صفحه 157-173]
  • ساخت یا خرید طراحی مدل ریاضی تصمیم گیری ساخت یا خرید به منظور توسعه سبد محصولات [دوره 7، شماره 1، 1396، صفحه 107-124]
  • سازمان سمی واکاوی رهاوردهای سازمان سمی با روی آورد مدل یابی ساختاری تفسیری [دوره 7، شماره 2، 1396، صفحه 193-209]
  • سرمایه اجتماعی تأثیر استفاده از رسانه های اجتماعی بر عملکرد شغلی کارکنان دانشگاه تربیت مدرس [دوره 7، شماره 3، 1396، صفحه 135-155]
  • سرمایه فکری تبیین نقش سرمایه فکری در کاهش احتمال ورشکستگی شرکت‌ها: شواهدی از بورس اوراق بهادار تهران [دوره 7، شماره 4، 1396، صفحه 157-159]
  • سمیت سازمانی واکاوی رهاوردهای سازمان سمی با روی آورد مدل یابی ساختاری تفسیری [دوره 7، شماره 2، 1396، صفحه 193-209]
  • سیستم برنامه ریزی منابع سازمان نقش حاکمیت فناوری اطلاعات در موفقیت سیستم برنامه‌ریزی منابع سازمان [دوره 7، شماره 3، 1396، صفحه 117-134]
  • سیستم خرید بررسی تأثیر اجرای ماژول خرید سیستم برنامه‌ریزی منابع سازمان بر عملکرد مدیریت زنجیره تأمین [دوره 7، شماره 4، 1396، صفحه 28-48]
ش
  • شاخص های ‌ارزیابی شناسایی و رتبه بندی شاخص های ارزیابی بلوغ مدیریت منابع انسانی الکترونیک [دوره 7، شماره 3، 1396، صفحه 75-91]
  • شایستگی‌های ارتباطی طراحی الگوی دستیابی به ارتباطات سازمانی اثربخش بر اساس شایستگی‌های ارتباطی درون‌فردی و بین فردی [دوره 7، شماره 4، 1396، صفحه 49-73]
  • شبکه‌های عصبی مصنوعی نقش کانون ارزیابی در برنامه‌های بهبود کارکنان با استفاده از شبکه‌های عصبی مصنوعی [دوره 7، شماره 3، 1396، صفحه 93-115]
  • شرکت های کوچک و متوسط تحلیل جامع عوامل موثر بر تاب آوری سازمانی در صنایع کوچک و متوسط [دوره 7، شماره 3، 1396، صفحه 37-58]
  • شهرت بانک از دیدگاه مشتری پیشایندها و پیامد‌های شهرت بانک از دیدگاه مشتری [دوره 7، شماره 4، 1396، صفحه 115-130]
  • شهرت شرکت واکاوی مفهوم شهروندی شرکتی و بررسی نقش آن در توسعه وفاداری مشتریان [دوره 7، شماره 1، 1396، صفحه 45-64]
  • شهروندی شرکتی واکاوی مفهوم شهروندی شرکتی و بررسی نقش آن در توسعه وفاداری مشتریان [دوره 7، شماره 1، 1396، صفحه 45-64]
ص
  • صنعت بانکداری ارائه مدل پذیرش خدمات مبتنی بر مکان در بانک های ایرانی [دوره 7، شماره 2، 1396، صفحه 21-38]
ع
  • عجین شدن شغلی تبیین نقش منتورینگ در کاهش بی اعتمادی سازمانی [دوره 7، شماره 2، 1396، صفحه 129-155]
  • عملکرد شرکت بررسی تأثیر بازارگرایی بر عملکرد شرکت با میانجی گری دوسوتوانی نوآوری [دوره 7، شماره 3، 1396، صفحه 19-35]
  • عملکرد شغلی تأثیر استفاده از رسانه های اجتماعی بر عملکرد شغلی کارکنان دانشگاه تربیت مدرس [دوره 7، شماره 3، 1396، صفحه 135-155]
ف
  • فرایند تحلیل سلسله مراتبی فازی تبیین روابط نقشه استراتژیک با رویکرد ترکیبی تصمیم‌گیری چند معیاره فازی و برنامه‌ریزی آرمانی [دوره 7، شماره 4، 1396، صفحه 205-229]
ق
  • قابلیت نوآوری رابطه‌ مدیریت دانش با قابلیت نوآوری با توجه به نقش تعدیل‌گر جهت‌گیری استراتژیک [دوره 7، شماره 2، 1396، صفحه 39-59]
  • قاطعیت‌مدیر مدل‌یابی رابطه استرس شغلی و قصد ترک‌شغل کارکنان با نقش تعدیل‌گر قاطعیت مدیر [دوره 7، شماره 1، 1396، صفحه 89-106]
  • قصد ترک‌شغل مدل‌یابی رابطه استرس شغلی و قصد ترک‌شغل کارکنان با نقش تعدیل‌گر قاطعیت مدیر [دوره 7، شماره 1، 1396، صفحه 89-106]
ک
  • کارت امتیازی متوازن تبیین روابط نقشه استراتژیک با رویکرد ترکیبی تصمیم‌گیری چند معیاره فازی و برنامه‌ریزی آرمانی [دوره 7، شماره 4، 1396، صفحه 205-229]
  • کانون ارزیابی مقایسه کانون ارزیابی با ارزیابی در الگوی کامل و الگوی رایانه ای [دوره 7، شماره 1، 1396، صفحه 149-168]
  • کانون ارزیابی نقش کانون ارزیابی در برنامه‌های بهبود کارکنان با استفاده از شبکه‌های عصبی مصنوعی [دوره 7، شماره 3، 1396، صفحه 93-115]
  • کنترل بررسی تأثیر اجرای ماژول خرید سیستم برنامه‌ریزی منابع سازمان بر عملکرد مدیریت زنجیره تأمین [دوره 7، شماره 4، 1396، صفحه 28-48]
گ
ل
  • لبه تاریک رفتار سازمانی واکاوی رهاوردهای سازمان سمی با روی آورد مدل یابی ساختاری تفسیری [دوره 7، شماره 2، 1396، صفحه 193-209]
م
  • ماتریس اهمیت-عملکرد تبیین سطح اهمیت- عملکرد مؤلفه‌های زنجیره تأمین بشردوستانه‌ در بَعد از فاجعه [دوره 7، شماره 3، 1396، صفحه 157-176]
  • ماشین بردار پشتیبان بهبود سیستم مدیریت شکایات با استفاده از ماشین بردار پشتیبان [دوره 7، شماره 2، 1396، صفحه 175-192]
  • متدلوژی سیستم‌های نرم بازنمایی و ساختاردهی مسئله خلاقیت سازمانی با استفاده از متدلوژی سیستم‌های نَرم [دوره 7، شماره 4، 1396، صفحه 181-203]
  • مجتمع تجاری موفقیت مجتمع های تجاری از منظر عوامل موثر بر رفاه خرید مشتریان [دوره 7، شماره 1، 1396، صفحه 25-43]
  • مدل SWOT برنامه‌ریزی راهبردی تحقیقات کارآفرینی در ایران [دوره 7، شماره 1، 1396، صفحه 125-148]
  • مدل پذیرش ارائه مدل پذیرش خدمات مبتنی بر مکان در بانک های ایرانی [دوره 7، شماره 2، 1396، صفحه 21-38]
  • مدل‌سازی ساختاری تفسیری فازی تبیین روابط میان موانع بکارگیری مدیریت کیفیت جامع با استفاده از رویکرد ترکیبی فازی (صنعت گاز) [دوره 7، شماره 1، 1396، صفحه 1-23]
  • مدل‌سازی معادلات ساختاری تبیین سطح اهمیت- عملکرد مؤلفه‌های زنجیره تأمین بشردوستانه‌ در بَعد از فاجعه [دوره 7، شماره 3، 1396، صفحه 157-176]
  • مدل یابی ساختاری تفسیری واکاوی رهاوردهای سازمان سمی با روی آورد مدل یابی ساختاری تفسیری [دوره 7، شماره 2، 1396، صفحه 193-209]
  • مدیریت پروژه بررسی و ارزیابی ریسک های پروژه بر پایه روش بهترین- بدترین [دوره 7، شماره 2، 1396، صفحه 157-173]
  • مدیریت دانش رابطه‌ مدیریت دانش با قابلیت نوآوری با توجه به نقش تعدیل‌گر جهت‌گیری استراتژیک [دوره 7، شماره 2، 1396، صفحه 39-59]
  • مدیریت شکایات بهبود سیستم مدیریت شکایات با استفاده از ماشین بردار پشتیبان [دوره 7، شماره 2، 1396، صفحه 175-192]
  • مدیریت عملیاتی تبیین چارچوب مدیریت مخارج عمومی در ایران [دوره 7، شماره 3، 1396، صفحه 1-18]
  • مدیریت کیفیت جامع تبیین روابط میان موانع بکارگیری مدیریت کیفیت جامع با استفاده از رویکرد ترکیبی فازی (صنعت گاز) [دوره 7، شماره 1، 1396، صفحه 1-23]
  • مدیریت مخارج عمومی تبیین چارچوب مدیریت مخارج عمومی در ایران [دوره 7، شماره 3، 1396، صفحه 1-18]
  • مدیریت منابع انسانی الکترونیک شناسایی و رتبه بندی شاخص های ارزیابی بلوغ مدیریت منابع انسانی الکترونیک [دوره 7، شماره 3، 1396، صفحه 75-91]
  • مراکز تماس بهبود سیستم مدیریت شکایات با استفاده از ماشین بردار پشتیبان [دوره 7، شماره 2، 1396، صفحه 175-192]
  • مزیت رقابتی پایدار بازنمایی و ساختاردهی مسئله خلاقیت سازمانی با استفاده از متدلوژی سیستم‌های نَرم [دوره 7، شماره 4، 1396، صفحه 181-203]
  • مسئولیت پذیری اجتماعی سازمان پیش‌بینی تعهد ‌شغلی برپایه مسئولیت‌پذیری اجتماعی سازمان با الگوریتم تقطیع پیش‌بینی‌گرا [دوره 7، شماره 1، 1396، صفحه 169-188]
  • منابع بازاریابی الگوی مبنایی تخصیص بهینه منابع بازاریابی: رویکرد داده‌بنیاد [دوره 7، شماره 3، 1396، صفحه 59-74]
  • منابع دولتی موانع حاکمیت خوب پورتفولیوی پروژه‌ها در سازمان‌های متولی زیرساخت‌های راه کشور [دوره 7، شماره 4، 1396، صفحه 131-155]
  • منتورینگ تبیین نقش منتورینگ در کاهش بی اعتمادی سازمانی [دوره 7، شماره 2، 1396، صفحه 129-155]
  • موانع بکارگیری تبیین روابط میان موانع بکارگیری مدیریت کیفیت جامع با استفاده از رویکرد ترکیبی فازی (صنعت گاز) [دوره 7، شماره 1، 1396، صفحه 1-23]
  • موفقیت سیستم اطلاعاتی نقش حاکمیت فناوری اطلاعات در موفقیت سیستم برنامه‌ریزی منابع سازمان [دوره 7، شماره 3، 1396، صفحه 117-134]
ن
  • نظریه داده‌بنیاد الگوی مبنایی تخصیص بهینه منابع بازاریابی: رویکرد داده‌بنیاد [دوره 7، شماره 3، 1396، صفحه 59-74]
  • نقشه‌های خودسازمانده نقش کانون ارزیابی در برنامه‌های بهبود کارکنان با استفاده از شبکه‌های عصبی مصنوعی [دوره 7، شماره 3، 1396، صفحه 93-115]
  • ننقشه استراتژیک تبیین روابط نقشه استراتژیک با رویکرد ترکیبی تصمیم‌گیری چند معیاره فازی و برنامه‌ریزی آرمانی [دوره 7، شماره 4، 1396، صفحه 205-229]
  • نیروهای دانشگر رابطه بین عدالت سازمانی و حمایت سازمانی ادراک شده با میل به ترک شغل نیروهای دانشگر [دوره 7، شماره 2، 1396، صفحه 105-127]
و
  • واژگان کلیدی: تصمیم‌گیری طراحی مدل ریاضی تصمیم گیری ساخت یا خرید به منظور توسعه سبد محصولات [دوره 7، شماره 1، 1396، صفحه 107-124]
  • واژگان کلیدی: "عدالت سازمانی رابطه بین عدالت سازمانی و حمایت سازمانی ادراک شده با میل به ترک شغل نیروهای دانشگر [دوره 7، شماره 2، 1396، صفحه 105-127]
  • وب سایت الکسا ارزیابی و خوشه بندی بانک‌ها و مؤسسات مالی و اعتباری ایران بر اساس شاخص‌های ترافیکی وب سایت [دوره 7، شماره 1، 1396، صفحه 189-206]
  • وب سنجی ارزیابی و خوشه بندی بانک‌ها و مؤسسات مالی و اعتباری ایران بر اساس شاخص‌های ترافیکی وب سایت [دوره 7، شماره 1، 1396، صفحه 189-206]
  • وفاداری مشتریان واکاوی مفهوم شهروندی شرکتی و بررسی نقش آن در توسعه وفاداری مشتریان [دوره 7، شماره 1، 1396، صفحه 45-64]
ه
  • هشیاری سازمانی نقش هشیاری سازمانی بر ترومای سازمانی با توجه به نقش میانجی هوش سیاسی مدیران [دوره 7، شماره 4، 1396، صفحه 95-113]
  • هوش سیاسی نقش هشیاری سازمانی بر ترومای سازمانی با توجه به نقش میانجی هوش سیاسی مدیران [دوره 7، شماره 4، 1396، صفحه 95-113]
ی
  • یکپارچگی بررسی تأثیر اجرای ماژول خرید سیستم برنامه‌ریزی منابع سازمان بر عملکرد مدیریت زنجیره تأمین [دوره 7، شماره 4، 1396، صفحه 28-48]