پژوهش های مدیریت منابع سازمانی

پژوهش های مدیریت منابع سازمانی

ا
  • ابعاد هوش معنوی رابطه ابعاد هوش معنوی با کاهش فرسودگی شغلی [دوره 4، شماره 4، 1393، صفحه 109-135]
  • اخلاق کار تبیین رابطه بین اخلاق‌ کار و رفتار غیرمولد [دوره 4، شماره 4، 1393، صفحه 89-107]
  • ارزش ادراک شده تأثیر ادراک مشتری از نام تجاری بر وفاداری وی با میانجی‌گری ارزش ادراک شده توسط مشتری [دوره 4، شماره 4، 1393، صفحه 1-21]
  • ارزش ویژه ارتباط ارائه مدلی برای ارزش ویژه مشتری: مورد مطالعه بانک کشاورزی [دوره 4، شماره 1، 1393، صفحه 81-98]
  • ارزش ویژه برآوردی ارائه مدلی برای ارزش ویژه مشتری: مورد مطالعه بانک کشاورزی [دوره 4، شماره 1، 1393، صفحه 81-98]
  • ارزش ویژه برند ارائه مدلی برای ارزش ویژه مشتری: مورد مطالعه بانک کشاورزی [دوره 4، شماره 1، 1393، صفحه 81-98]
  • ارزیابی شایستگی‌های شغلی مدلی برای طراحی و ارزیابی شایستگی‌های شغلی دانش‌کارآن: مورد‌کاوی مشاغل [دوره 4، شماره 2، 1393، صفحه 66-81]
  • ارزیابی عملکرد بومی‌سازی معیارهای مدل سرآمدی سازمانی (EFQM) در سازمان‌های پژوهشی نظامی [دوره 4، شماره 1، 1393، صفحه 143-119]
  • ارزیابی کارکنان دانشی مدلی برای طراحی و ارزیابی شایستگی‌های شغلی دانش‌کارآن: مورد‌کاوی مشاغل [دوره 4، شماره 2، 1393، صفحه 66-81]
  • اعتماد به سرپرست تعهد به تغییر: نقش حمایت، اعتماد، عدالت و عاطفه [دوره 4، شماره 2، 1393، صفحه 1-23]
  • اکتشاف الگوی توسعه یادگیری دوجانبه‌گرایانه در سرمایه فکری: مورد مطالعه صنعت دارویی کشور [دوره 4، شماره 3، 1393، صفحه 151-173]
  • انتفاع الگوی توسعه یادگیری دوجانبه‌گرایانه در سرمایه فکری: مورد مطالعه صنعت دارویی کشور [دوره 4، شماره 3، 1393، صفحه 151-173]
ب
  • بانک طراحی مدل ساختاری مدیریت دانش مشتری بانک با استفاده از مدل‌سازی ساختاری تفسیری [دوره 4، شماره 3، 1393، صفحه 1-22]
  • بانک تأثیر سفارشی‌سازی خدمات در صنایع بانکداری بر وفاداری، اعتماد و رضایت‌مندی مشتری با استفاده از مدل ECSI [دوره 4، شماره 3، 1393، صفحه 23-48]
  • بانک انصار ارزیابی و رتبه‌بندی رابطه سامانه‌های بانکداری الکترونیکی و ظرفیت جذب منابع مالی بانک [دوره 4، شماره 2، 1393، صفحه 44-63]
پ
  • پیچیدگی طراحی و ساخت منعطف برای انجام پروژه‌های بزرگ صنعت احداث در شرایط محیطی پیچیده [دوره 4، شماره 4، 1393، صفحه 69-88]
ت
  • تأمین‌کننده حل مسئله انتخاب تأمین‌کننده با استفاده از مدل ترکیبی تحلیل سلسله مراتبی دلفی فازی- ویکور (FDAHP-VIKOR) [دوره 4، شماره 4، 1393، صفحه 23-48]
  • تئوری داده‌بنیاد ملاحظات سازمانی گذار به اقتصاد یادگیرنده در ایران [دوره 4، شماره 3، 1393، صفحه 72-98]
  • تاکتیک‌های مدیریت تأثیر بررسی آثار تاکتیک‌‌‌های مدیریت تأثیر روی موفقیت در مسیر حرفه‌ای [دوره 4، شماره 3، 1393، صفحه 99-129]
  • تحلیل سلسله مراتبی دلفی فازی حل مسئله انتخاب تأمین‌کننده با استفاده از مدل ترکیبی تحلیل سلسله مراتبی دلفی فازی- ویکور (FDAHP-VIKOR) [دوره 4، شماره 4، 1393، صفحه 23-48]
  • تحلیل عاملی جابجایی عوامل انگیزاننده و نگهدارنده هرزبرگ: واقعیت یا تصادف [دوره 4، شماره 2، 1393، صفحه 83-106]
  • تحلیل عاملی تأییدی تحلیلی بر عوامل مؤثر بر تحقق بازاریابی سبز (مورد مطالعه صنعت خودروی ایران) [دوره 4، شماره 2، 1393، صفحه 130-150]
  • تحلیل محتوا الگوی توسعه یادگیری دوجانبه‌گرایانه در سرمایه فکری: مورد مطالعه صنعت دارویی کشور [دوره 4، شماره 3، 1393، صفحه 151-173]
  • تسهیم دانش نقش سرمایه اجتماعی و کنترل رفتاری به عنوان عوامل تأثیرگذار بر وضعیت تسهیم دانش ضمنی میان کارکنان [دوره 4، شماره 4، 1393، صفحه 138-152]
  • تصمیم‌گیری چند معیاره معیارهای انتخاب کارکنان در محیط فازی روش رتبه‌بندی توسط نزدیک به راه‌حل آرمانی [دوره 4، شماره 1، 1393، صفحه 30-52]
  • تصمیم‌گیری چند معیاره حل مسئله انتخاب تأمین‌کننده با استفاده از مدل ترکیبی تحلیل سلسله مراتبی دلفی فازی- ویکور (FDAHP-VIKOR) [دوره 4، شماره 4، 1393، صفحه 23-48]
  • تعبیه شدگی ارزیابی ابعاد شبکه های نوآوری: صنعت فناوری اطلاعات ایران [دوره 4، شماره 1، 1393، صفحه 1-27]
  • تعهد به تغییر تعهد به تغییر: نقش حمایت، اعتماد، عدالت و عاطفه [دوره 4، شماره 2، 1393، صفحه 1-23]
  • تعهد سازمانی ارتباط نهادینه‌سازی اخلاق با کیفیت زندگی کاری، رضایت شغلی و تعهد سازمانی [دوره 4، شماره 2، 1393، صفحه 25-41]
  • تمایل به ترک و جابه‌جایی شغل بررسی تأثیر تعهد سازمانی بر تمایل به ترک و جابه‌جایی شغل با نقش تعدیل‌گری تناسب فرد-‌ سازمان [دوره 4، شماره 1، 1393، صفحه 99-117]
  • تناسب فرد- سازمان بررسی تأثیر تعهد سازمانی بر تمایل به ترک و جابه‌جایی شغل با نقش تعدیل‌گری تناسب فرد-‌ سازمان [دوره 4، شماره 1، 1393، صفحه 99-117]
ج
  • جانشین‌پروری رابطه بین بلوغ سازمانی و سبک رهبری با جانشین پروری و کسب و کارهای خانوادگی [دوره 4، شماره 3، 1393، صفحه 131-149]
  • جذب منابع مالی ارزیابی و رتبه‌بندی رابطه سامانه‌های بانکداری الکترونیکی و ظرفیت جذب منابع مالی بانک [دوره 4، شماره 2، 1393، صفحه 44-63]
خ
  • خدمات تأثیر سفارشی‌سازی خدمات در صنایع بانکداری بر وفاداری، اعتماد و رضایت‌مندی مشتری با استفاده از مدل ECSI [دوره 4، شماره 3، 1393، صفحه 23-48]
  • خود سازمان‌دهی ارزیابی ابعاد شبکه های نوآوری: صنعت فناوری اطلاعات ایران [دوره 4، شماره 1، 1393، صفحه 1-27]
د
  • دانایی تدوین مدل استراتژیک دانایی محوری در بخش علم وفناوری در راستای سند چشم انداز 20ساله جمهوری اسلامی ایران [دوره 4، شماره 1، 1393، صفحه 144-163]
  • دانش‌کار مدلی برای طراحی و ارزیابی شایستگی‌های شغلی دانش‌کارآن: مورد‌کاوی مشاغل [دوره 4، شماره 2، 1393، صفحه 66-81]
ر
  • راهبردهای مقابله با استرس نقش تعدیل کننده راهبردهای مقابله با استرس در رابطه بین فرسودگی شغلی و عملکرد خانواده [دوره 4، شماره 4، 1393، صفحه 49-67]
  • رضایت شغلی ارتباط نهادینه‌سازی اخلاق با کیفیت زندگی کاری، رضایت شغلی و تعهد سازمانی [دوره 4، شماره 2، 1393، صفحه 25-41]
  • رضایت‌مندی تأثیر سفارشی‌سازی خدمات در صنایع بانکداری بر وفاداری، اعتماد و رضایت‌مندی مشتری با استفاده از مدل ECSI [دوره 4، شماره 3، 1393، صفحه 23-48]
  • رفتار غیرمولد تبیین رابطه بین اخلاق‌ کار و رفتار غیرمولد [دوره 4، شماره 4، 1393، صفحه 89-107]
  • روش‌های تصمیم‌گیری تحلیلی بر عوامل مؤثر بر تحقق بازاریابی سبز (مورد مطالعه صنعت خودروی ایران) [دوره 4، شماره 2، 1393، صفحه 130-150]
  • روش ویکور حل مسئله انتخاب تأمین‌کننده با استفاده از مدل ترکیبی تحلیل سلسله مراتبی دلفی فازی- ویکور (FDAHP-VIKOR) [دوره 4، شماره 4، 1393، صفحه 23-48]
  • رویکرد کمترین مربعات جزئی بررسی تأثیر تعهد سازمانی بر تمایل به ترک و جابه‌جایی شغل با نقش تعدیل‌گری تناسب فرد-‌ سازمان [دوره 4، شماره 1، 1393، صفحه 99-117]
ز
  • زنجیره تأمین حل مسئله انتخاب تأمین‌کننده با استفاده از مدل ترکیبی تحلیل سلسله مراتبی دلفی فازی- ویکور (FDAHP-VIKOR) [دوره 4، شماره 4، 1393، صفحه 23-48]
س
  • سازمان تأمین اجتماعی تبیین رابطه بین اخلاق‌ کار و رفتار غیرمولد [دوره 4، شماره 4، 1393، صفحه 89-107]
  • سبک رهبری رابطه بین بلوغ سازمانی و سبک رهبری با جانشین پروری و کسب و کارهای خانوادگی [دوره 4، شماره 3، 1393، صفحه 131-149]
  • سرمایه اجتماعی نقش سرمایه اجتماعی و کنترل رفتاری به عنوان عوامل تأثیرگذار بر وضعیت تسهیم دانش ضمنی میان کارکنان [دوره 4، شماره 4، 1393، صفحه 138-152]
  • سرمایه فکری الگوی توسعه یادگیری دوجانبه‌گرایانه در سرمایه فکری: مورد مطالعه صنعت دارویی کشور [دوره 4، شماره 3، 1393، صفحه 151-173]
  • سیستم انجام پروژه طراحی و ساخت منعطف برای انجام پروژه‌های بزرگ صنعت احداث در شرایط محیطی پیچیده [دوره 4، شماره 4، 1393، صفحه 69-88]
ش
  • شاخص‌های دانایی محوری تدوین مدل استراتژیک دانایی محوری در بخش علم وفناوری در راستای سند چشم انداز 20ساله جمهوری اسلامی ایران [دوره 4، شماره 1، 1393، صفحه 144-163]
  • شاخص‌های علمی فناوری تدوین مدل استراتژیک دانایی محوری در بخش علم وفناوری در راستای سند چشم انداز 20ساله جمهوری اسلامی ایران [دوره 4، شماره 1، 1393، صفحه 144-163]
  • شایستگی‌های شغلی کارکنان دانشی مدلی برای طراحی و ارزیابی شایستگی‌های شغلی دانش‌کارآن: مورد‌کاوی مشاغل [دوره 4، شماره 2، 1393، صفحه 66-81]
ص
  • صنعت بانکداری شناسایی و بررسی مکانیزم‌های مؤثر بر حاکمیت اثربخش فناوری اطلاعات در صنعت بانکداری ایران [دوره 4، شماره 1، 1393، صفحه 53-79]
  • صنعت خودرو تحلیلی بر عوامل مؤثر بر تحقق بازاریابی سبز (مورد مطالعه صنعت خودروی ایران) [دوره 4، شماره 2، 1393، صفحه 130-150]
ط
  • طراحی و ساخت طراحی و ساخت منعطف برای انجام پروژه‌های بزرگ صنعت احداث در شرایط محیطی پیچیده [دوره 4، شماره 4، 1393، صفحه 69-88]
ظ
ع
  • عاطفه مثبت تعهد به تغییر: نقش حمایت، اعتماد، عدالت و عاطفه [دوره 4، شماره 2، 1393، صفحه 1-23]
  • عدالت تعهد به تغییر: نقش حمایت، اعتماد، عدالت و عاطفه [دوره 4، شماره 2، 1393، صفحه 1-23]
  • عدم قطعیت طراحی و ساخت منعطف برای انجام پروژه‌های بزرگ صنعت احداث در شرایط محیطی پیچیده [دوره 4، شماره 4، 1393، صفحه 69-88]
  • عملکرد خانواده نقش تعدیل کننده راهبردهای مقابله با استرس در رابطه بین فرسودگی شغلی و عملکرد خانواده [دوره 4، شماره 4، 1393، صفحه 49-67]
  • عوامل بهداشتی جابجایی عوامل انگیزاننده و نگهدارنده هرزبرگ: واقعیت یا تصادف [دوره 4، شماره 2، 1393، صفحه 83-106]
ف
  • فرسودگی شغلی نقش تعدیل کننده راهبردهای مقابله با استرس در رابطه بین فرسودگی شغلی و عملکرد خانواده [دوره 4، شماره 4، 1393، صفحه 49-67]
  • فرسودگی شغلی رابطه ابعاد هوش معنوی با کاهش فرسودگی شغلی [دوره 4، شماره 4، 1393، صفحه 109-135]
  • فناوری اطلاعات ارزیابی ابعاد شبکه های نوآوری: صنعت فناوری اطلاعات ایران [دوره 4، شماره 1، 1393، صفحه 1-27]
ق
  • قصد خرید ارائه مدلی برای ارزش ویژه مشتری: مورد مطالعه بانک کشاورزی [دوره 4، شماره 1، 1393، صفحه 81-98]
ک
  • کارکنان یقه‌سفید مدلی برای طراحی و ارزیابی شایستگی‌های شغلی دانش‌کارآن: مورد‌کاوی مشاغل [دوره 4، شماره 2، 1393، صفحه 66-81]
  • کسب‌و‌کارهای خانوادگی رابطه بین بلوغ سازمانی و سبک رهبری با جانشین پروری و کسب و کارهای خانوادگی [دوره 4، شماره 3، 1393، صفحه 131-149]
  • کنترل خارجی نقش سرمایه اجتماعی و کنترل رفتاری به عنوان عوامل تأثیرگذار بر وضعیت تسهیم دانش ضمنی میان کارکنان [دوره 4، شماره 4، 1393، صفحه 138-152]
  • کنترل داخلی نقش سرمایه اجتماعی و کنترل رفتاری به عنوان عوامل تأثیرگذار بر وضعیت تسهیم دانش ضمنی میان کارکنان [دوره 4، شماره 4، 1393، صفحه 138-152]
  • کیفیت خدمات تأثیر ادراک مشتری از نام تجاری بر وفاداری وی با میانجی‌گری ارزش ادراک شده توسط مشتری [دوره 4، شماره 4، 1393، صفحه 1-21]
  • کیفیت زندگی کاری ارتباط نهادینه‌سازی اخلاق با کیفیت زندگی کاری، رضایت شغلی و تعهد سازمانی [دوره 4، شماره 2، 1393، صفحه 25-41]
گ
  • گزینش معیارهای انتخاب کارکنان در محیط فازی روش رتبه‌بندی توسط نزدیک به راه‌حل آرمانی [دوره 4، شماره 1، 1393، صفحه 30-52]
م
  • ماتریس کنترل عملکرد سنجش و بهبود کیفیت خدمات داخلی سازمان: روش‌شناسی تلفیقی ماتریس کنترل عملکرد و نظریه مجموعه‌های راف [دوره 4، شماره 3، 1393، صفحه 49-69]
  • مدل‌سازی ساختاری تفسیری طراحی مدل ساختاری مدیریت دانش مشتری بانک با استفاده از مدل‌سازی ساختاری تفسیری [دوره 4، شماره 3، 1393، صفحه 1-22]
  • مدل‌سازی معادلات ساختاری رابطه بین بلوغ سازمانی و سبک رهبری با جانشین پروری و کسب و کارهای خانوادگی [دوره 4، شماره 3، 1393، صفحه 131-149]
  • مدل واسطه‌ای بازاریابی الکترونیک کشاورزی کاربرد نظریه رفتار برنامه ریزی شده بر پذیرش بازاریابی الکترونیک از سوی کارشناسان کشاورزی [دوره 4، شماره 2، 1393، صفحه 107-127]
  • مدیریت دانایی تدوین مدل استراتژیک دانایی محوری در بخش علم وفناوری در راستای سند چشم انداز 20ساله جمهوری اسلامی ایران [دوره 4، شماره 1، 1393، صفحه 144-163]
  • مدیریت دانش مشتری طراحی مدل ساختاری مدیریت دانش مشتری بانک با استفاده از مدل‌سازی ساختاری تفسیری [دوره 4، شماره 3، 1393، صفحه 1-22]
  • مزیت رقابتی طراحی مدل ساختاری مدیریت دانش مشتری بانک با استفاده از مدل‌سازی ساختاری تفسیری [دوره 4، شماره 3، 1393، صفحه 1-22]
  • مسیر حرفه‌ای بررسی آثار تاکتیک‌‌‌های مدیریت تأثیر روی موفقیت در مسیر حرفه‌ای [دوره 4، شماره 3، 1393، صفحه 99-129]
  • مشتریان داخلی سنجش و بهبود کیفیت خدمات داخلی سازمان: روش‌شناسی تلفیقی ماتریس کنترل عملکرد و نظریه مجموعه‌های راف [دوره 4، شماره 3، 1393، صفحه 49-69]
  • مکانیزم‌های حاکمیت فناوری اطلاعات شناسایی و بررسی مکانیزم‌های مؤثر بر حاکمیت اثربخش فناوری اطلاعات در صنعت بانکداری ایران [دوره 4، شماره 1، 1393، صفحه 53-79]
  • منابع انسانی معیارهای انتخاب کارکنان در محیط فازی روش رتبه‌بندی توسط نزدیک به راه‌حل آرمانی [دوره 4، شماره 1، 1393، صفحه 30-52]
ن
  • نام تجاری خدمات تأثیر ادراک مشتری از نام تجاری بر وفاداری وی با میانجی‌گری ارزش ادراک شده توسط مشتری [دوره 4، شماره 4، 1393، صفحه 1-21]
  • نایادگیری سازمانی ملاحظات سازمانی گذار به اقتصاد یادگیرنده در ایران [دوره 4، شماره 3، 1393، صفحه 72-98]
  • نظریه رفتار برنامه‌ریزی شده کاربرد نظریه رفتار برنامه ریزی شده بر پذیرش بازاریابی الکترونیک از سوی کارشناسان کشاورزی [دوره 4، شماره 2، 1393، صفحه 107-127]
  • نظریه مجموعه‌های راف سنجش و بهبود کیفیت خدمات داخلی سازمان: روش‌شناسی تلفیقی ماتریس کنترل عملکرد و نظریه مجموعه‌های راف [دوره 4، شماره 3، 1393، صفحه 49-69]
و
ه
  • هرزبرگ جابجایی عوامل انگیزاننده و نگهدارنده هرزبرگ: واقعیت یا تصادف [دوره 4، شماره 2، 1393، صفحه 83-106]
  • هوش معنوی رابطه ابعاد هوش معنوی با کاهش فرسودگی شغلی [دوره 4، شماره 4، 1393، صفحه 109-135]
ی