پژوهش های مدیریت منابع سازمانی

پژوهش های مدیریت منابع سازمانی

آ
  • آثار میانجی آزمون مدل میانجی رابطه بین ارزیابی عملکرد توسعه- مدار و عملکرد شغلی [دوره 3، شماره 3، 1392، صفحه 23-47]
ا
  • اثربخشی نقش ارزش‌های فرهنگ سازمانی بر اثر‌بخشی رویه‌های مدیریت منابع انسانی [دوره 3، شماره 4، 1392، صفحه 1-18]
  • ارتقای بهره‌وری طراحی مدل تطبیقی فرهنگ سازمانی در تعالی بهره‌وری فردی کارکنان: مورد مطالعه بانک سپه [دوره 3، شماره 2، 1392، صفحه 1-20]
  • ارزش های فرهنگ سازمانی نقش ارزش‌های فرهنگ سازمانی بر اثر‌بخشی رویه‌های مدیریت منابع انسانی [دوره 3، شماره 4، 1392، صفحه 1-18]
  • ارزیابی عملکرد توسعه مدار آزمون مدل میانجی رابطه بین ارزیابی عملکرد توسعه- مدار و عملکرد شغلی [دوره 3، شماره 3، 1392، صفحه 23-47]
  • ارزیابی عملکرد کارکنان طراحی آزمایش‌‌های تاگوچی، رویکردی واقع‌بینانه به وزن‌دهی شاخص‌های ارزیابی عملکرد کارکنان [دوره 3، شماره 4، 1392، صفحه 46-67]
  • استراتژی الگوی مبنایی تصمیم‌گیری مدیریت ورزش ایران: گفتمان‌کاوی استراتژی با استفاده از تحلیل داده‌بنیاد [دوره 3، شماره 1، 1392، صفحه 23-44]
  • استرس اثر سرمایه روان‌شناختی کارکنان سازمان بر به‌زیستی هیجانی و روان‌شناختی آن‌ها؛ نقش میانجی هیجانات مثبت، استرس و دلواپسی [دوره 3، شماره 3، 1392، صفحه 90-110]
  • اعتماد الکترونیکی تأثیر راهبردهای بازاریابی ارتباطی بر افزایش رضایت، اعتماد و وفاداری الکترونیکی مشتریان بانک سامان در فرآیند ارائه خدمات اینترنتی [دوره 3، شماره 1، 1392، صفحه 1-21]
  • اقدامات کارآمدمدیریت منابع انسانی شناسایی و اولویت‌بندی اقدامات کارآمد مدیریت منابع انسانی در شرایط بحران با استفاده از رویکرد ترکیبی ANP و DEMATEL [دوره 3، شماره 3، 1392، صفحه 1-22]
  • انتقال دانش فرهنگ مدیریت خطا و عملکرد سازمانی: تبیین نقش ظرفیت جذب دانش و عملکرد نوآورانه [دوره 3، شماره 2، 1392، صفحه 111-130]
  • انرژی‌های نو اولویت‌بندی عوامل مؤثر بر قیمت‌گذاری انرژی‌های نو در ایران با استفاده از روش فرآیند تحلیل شبکه‌ای [دوره 3، شماره 1، 1392، صفحه 135-151]
  • انگیزه رهبری مدل مفهومی عوامل مؤثر بر قصد و نیت رهبری: مورد مطالعه دانشجویان رشته مدیریت دانشگاه‌های دولتی شهر تهران [دوره 3، شماره 4، 1392، صفحه 93-111]
  • ایران الگوی مبنایی تصمیم‌گیری مدیریت ورزش ایران: گفتمان‌کاوی استراتژی با استفاده از تحلیل داده‌بنیاد [دوره 3، شماره 1، 1392، صفحه 23-44]
  • ایران اولویت‌بندی عوامل مؤثر بر قیمت‌گذاری انرژی‌های نو در ایران با استفاده از روش فرآیند تحلیل شبکه‌ای [دوره 3، شماره 1، 1392، صفحه 135-151]
ب
  • بحران اقتصادی شناسایی و اولویت‌بندی اقدامات کارآمد مدیریت منابع انسانی در شرایط بحران با استفاده از رویکرد ترکیبی ANP و DEMATEL [دوره 3، شماره 3، 1392، صفحه 1-22]
  • بنگاه‌های کوچک و متوسط ارائه چارچوبی برای تشخیص ساختار مناسب سازمان‌های صنعتی در راستای عملکرد بهتر با استفاده از روش طراحی آزمایش‌های تاگوچی [دوره 3، شماره 3، 1392، صفحه 49-70]
  • بهبود سازمانی طراحی مدل استراتژیک ارزیابی عملکرد رویکرد تلفیقی تحلیل اهمیت - عملکرد دیمتل و تحلیل رگرسیون چندگانه [دوره 3، شماره 2، 1392، صفحه 67-90]
  • بهره‌وری فردی طراحی مدل تطبیقی فرهنگ سازمانی در تعالی بهره‌وری فردی کارکنان: مورد مطالعه بانک سپه [دوره 3، شماره 2، 1392، صفحه 1-20]
  • به‌زیستی اثر سرمایه روان‌شناختی کارکنان سازمان بر به‌زیستی هیجانی و روان‌شناختی آن‌ها؛ نقش میانجی هیجانات مثبت، استرس و دلواپسی [دوره 3، شماره 3، 1392، صفحه 90-110]
  • بیمارستان بخش خصوصی تأثیر تعارض کار- خانواده بر فرسودگی شغلی بر تمایل به ترک سازمان؛ مقایسه‌ تطبیقی بیمارستان‌های بخش خصوصی و دولتی [دوره 3، شماره 2، 1392، صفحه 21-42]
  • بیمارستان بخش دولتی تأثیر تعارض کار- خانواده بر فرسودگی شغلی بر تمایل به ترک سازمان؛ مقایسه‌ تطبیقی بیمارستان‌های بخش خصوصی و دولتی [دوره 3، شماره 2، 1392، صفحه 21-42]
پ
  • پرسنل پرستاری اثر سرمایه روان‌شناختی کارکنان سازمان بر به‌زیستی هیجانی و روان‌شناختی آن‌ها؛ نقش میانجی هیجانات مثبت، استرس و دلواپسی [دوره 3، شماره 3، 1392، صفحه 90-110]
  • پژوهش در عملیات نرم طراحی مدل استراتژیک ارزیابی عملکرد رویکرد تلفیقی تحلیل اهمیت - عملکرد دیمتل و تحلیل رگرسیون چندگانه [دوره 3، شماره 2، 1392، صفحه 67-90]
  • پویایی‌شناسی سیستم طراحی مدلی پویا برای انتخاب سناریوی مناسب سطح ذخیره احتیاطی در سیستم MRP: شرکت تولیدی مشهد پانل بارثاوا [دوره 3، شماره 4، 1392، صفحه 22-45]
  • پیچیدگی تاثیر عدم اطمینان محیطی بر نوآوری سازمانی: تبیین نقش ساختار سازمانی به عنوان متغیر مداخله‌گر [دوره 3، شماره 4، 1392، صفحه 68-93]
  • پیشایندهای موقعیتی پیشایندهای موقعیتی رضایت کاربران از سیستم‌ها و فنّاوری اطلاعات [دوره 3، شماره 4، 1392، صفحه 137-156]
ت
  • تحلیل اهمیت- عملکرد طراحی مدل استراتژیک ارزیابی عملکرد رویکرد تلفیقی تحلیل اهمیت - عملکرد دیمتل و تحلیل رگرسیون چندگانه [دوره 3، شماره 2، 1392، صفحه 67-90]
  • تحلیل شبکه‌ای شناسایی و اولویت‌بندی اقدامات کارآمد مدیریت منابع انسانی در شرایط بحران با استفاده از رویکرد ترکیبی ANP و DEMATEL [دوره 3، شماره 3، 1392، صفحه 1-22]
  • تعارض کار- خانواده تأثیر تعارض کار- خانواده بر فرسودگی شغلی بر تمایل به ترک سازمان؛ مقایسه‌ تطبیقی بیمارستان‌های بخش خصوصی و دولتی [دوره 3، شماره 2، 1392، صفحه 21-42]
  • تعهد سازمانی شناسایی و رتبه‌بندی عوامل مؤثر بر انتقال کارکنان در پتروشیمی بسپاران بندرامام (ره) [دوره 3، شماره 1، 1392، صفحه 89-111]
  • تعهد سازمانی آزمون مدل میانجی رابطه بین ارزیابی عملکرد توسعه- مدار و عملکرد شغلی [دوره 3، شماره 3، 1392، صفحه 23-47]
  • تعیین وزن شاخص‌های ارزیابی عملکرد طراحی آزمایش‌‌های تاگوچی، رویکردی واقع‌بینانه به وزن‌دهی شاخص‌های ارزیابی عملکرد کارکنان [دوره 3، شماره 4، 1392، صفحه 46-67]
  • تمایل به ترک تأثیر تعارض کار- خانواده بر فرسودگی شغلی بر تمایل به ترک سازمان؛ مقایسه‌ تطبیقی بیمارستان‌های بخش خصوصی و دولتی [دوره 3، شماره 2، 1392، صفحه 21-42]
  • تمرکز تاثیر عدم اطمینان محیطی بر نوآوری سازمانی: تبیین نقش ساختار سازمانی به عنوان متغیر مداخله‌گر [دوره 3، شماره 4، 1392، صفحه 68-93]
  • توانمندسازها تأثیر توانمندسازهای مدیریت دانش روی توانمندی کارکنان شرکت‌های کوچک و متوسط: با نقش میانجی فرآیند مدیریت دانش [دوره 3، شماره 2، 1392، صفحه 91-110]
  • توانمندسازی شناسایی و رتبه‌بندی عوامل مؤثر بر انتقال کارکنان در پتروشیمی بسپاران بندرامام (ره) [دوره 3، شماره 1، 1392، صفحه 89-111]
  • توانمندسازی کارکنان رابطه مدل استاندارد سرمایه‌گذاری در افراد و کیفیت توانمند‌سازی کارکنان: ستاد مرکزی وزارت امور اقتصاد و دارایی [دوره 3، شماره 1، 1392، صفحه 45-68]
  • توانمندی کارکنان تأثیر توانمندسازهای مدیریت دانش روی توانمندی کارکنان شرکت‌های کوچک و متوسط: با نقش میانجی فرآیند مدیریت دانش [دوره 3، شماره 2، 1392، صفحه 91-110]
ج
  • جبران خدمات طراحی نظام جبران خدمات در سازمان های دانش بنیان با رویکرد مدل سازی ساختاری – تفسیری [دوره 3، شماره 2، 1392، صفحه 131-151]
  • جدول آرایه‌های متعامد تاگوچی طراحی آزمایش‌‌های تاگوچی، رویکردی واقع‌بینانه به وزن‌دهی شاخص‌های ارزیابی عملکرد کارکنان [دوره 3، شماره 4، 1392، صفحه 46-67]
ح
  • حمایت سازمانی آزمون مدل میانجی رابطه بین ارزیابی عملکرد توسعه- مدار و عملکرد شغلی [دوره 3، شماره 3، 1392، صفحه 23-47]
خ
  • خوشه‌بندی طراحی نظام جبران خدمات در سازمان های دانش بنیان با رویکرد مدل سازی ساختاری – تفسیری [دوره 3، شماره 2، 1392، صفحه 131-151]
  • خوشه‌بندی کا- میانگین ارائه مدلی برای تحلیل رفتار عامل‌های پاسخگو به تماس‌های مشتریان در مراکز تماس: مورد کاوی داده‌های عامل‌های مرکز تماس یکی از شرکت‌های خودروسازی [دوره 3، شماره 4، 1392، صفحه 115-136]
د
  • دلواپسی اثر سرمایه روان‌شناختی کارکنان سازمان بر به‌زیستی هیجانی و روان‌شناختی آن‌ها؛ نقش میانجی هیجانات مثبت، استرس و دلواپسی [دوره 3، شماره 3، 1392، صفحه 90-110]
  • دیمتل طراحی مدل استراتژیک ارزیابی عملکرد رویکرد تلفیقی تحلیل اهمیت - عملکرد دیمتل و تحلیل رگرسیون چندگانه [دوره 3، شماره 2، 1392، صفحه 67-90]
ذ
  • ذخیره احتیاطی طراحی مدلی پویا برای انتخاب سناریوی مناسب سطح ذخیره احتیاطی در سیستم MRP: شرکت تولیدی مشهد پانل بارثاوا [دوره 3، شماره 4، 1392، صفحه 22-45]
ر
  • راهبرد بازاریابی ارتباطی تأثیر راهبردهای بازاریابی ارتباطی بر افزایش رضایت، اعتماد و وفاداری الکترونیکی مشتریان بانک سامان در فرآیند ارائه خدمات اینترنتی [دوره 3، شماره 1، 1392، صفحه 1-21]
  • رسمیت تاثیر عدم اطمینان محیطی بر نوآوری سازمانی: تبیین نقش ساختار سازمانی به عنوان متغیر مداخله‌گر [دوره 3، شماره 4، 1392، صفحه 68-93]
  • رضایت الکترونیکی تأثیر راهبردهای بازاریابی ارتباطی بر افزایش رضایت، اعتماد و وفاداری الکترونیکی مشتریان بانک سامان در فرآیند ارائه خدمات اینترنتی [دوره 3، شماره 1، 1392، صفحه 1-21]
  • رضایت شغلی شناسایی و رتبه‌بندی عوامل مؤثر بر انتقال کارکنان در پتروشیمی بسپاران بندرامام (ره) [دوره 3، شماره 1، 1392، صفحه 89-111]
  • رضایت کاربر پیشایندهای موقعیتی رضایت کاربران از سیستم‌ها و فنّاوری اطلاعات [دوره 3، شماره 4، 1392، صفحه 137-156]
  • رفتارهای سیاسی تاثیر مهارت های سیاسی بر توانایی استفاده از فنون مدیریت تصویرپردازی ذهنی دیگران (مورد مطالعه: کارکنان استانداری ) [دوره 3، شماره 3، 1392، صفحه 111-134]
  • رگرسیون چندگانه طراحی مدل استراتژیک ارزیابی عملکرد رویکرد تلفیقی تحلیل اهمیت - عملکرد دیمتل و تحلیل رگرسیون چندگانه [دوره 3، شماره 2، 1392، صفحه 67-90]
  • رهبری سازمان شناسایی و رتبه‌بندی عوامل مؤثر بر انتقال کارکنان در پتروشیمی بسپاران بندرامام (ره) [دوره 3، شماره 1، 1392، صفحه 89-111]
  • رویه های مدیریت منابع انسانی نقش ارزش‌های فرهنگ سازمانی بر اثر‌بخشی رویه‌های مدیریت منابع انسانی [دوره 3، شماره 4، 1392، صفحه 1-18]
س
  • ساخت اجتماعی واقعیت ساختن برای ماندن در «اداره»: فهم پویایی های ساخت اجتماعی واقعیت در پرتو قوم نگاری سازمانی [دوره 3، شماره 3، 1392، صفحه 71-88]
  • ساختار سازمانی تاثیر عدم اطمینان محیطی بر نوآوری سازمانی: تبیین نقش ساختار سازمانی به عنوان متغیر مداخله‌گر [دوره 3، شماره 4، 1392، صفحه 68-93]
  • ساختارسازمانی شناسایی و رتبه‌بندی عوامل مؤثر بر انتقال کارکنان در پتروشیمی بسپاران بندرامام (ره) [دوره 3، شماره 1، 1392، صفحه 89-111]
  • سازمان دانش بنیان طراحی نظام جبران خدمات در سازمان های دانش بنیان با رویکرد مدل سازی ساختاری – تفسیری [دوره 3، شماره 2، 1392، صفحه 131-151]
  • سرمایه اجتماعی تأثیر سرمایه اجتماعی بر یکپارچگی زنجیره تأمین: صنایع غذایی استان فارس [دوره 3، شماره 2، 1392، صفحه 43-65]
  • سرمایه اجتماعی بیرونی طراحی مدل نقش سرمایه اجتماعی بیرونی در کسب مزیت رقابتی؛ مورد مطالعه صنعت رنگ و رزین [دوره 3، شماره 1، 1392، صفحه 69-87]
  • سرمایه روان‌شناختی اثر سرمایه روان‌شناختی کارکنان سازمان بر به‌زیستی هیجانی و روان‌شناختی آن‌ها؛ نقش میانجی هیجانات مثبت، استرس و دلواپسی [دوره 3، شماره 3، 1392، صفحه 90-110]
  • سیستم‌های اطلاعاتی پیشایندهای موقعیتی رضایت کاربران از سیستم‌ها و فنّاوری اطلاعات [دوره 3، شماره 4، 1392، صفحه 137-156]
ش
  • شبکه‌های اجتماعی مدل مفهومی عوامل مؤثر بر قصد و نیت رهبری: مورد مطالعه دانشجویان رشته مدیریت دانشگاه‌های دولتی شهر تهران [دوره 3، شماره 4، 1392، صفحه 93-111]
  • شرکت‌های کوچک و متوسط تأثیر توانمندسازهای مدیریت دانش روی توانمندی کارکنان شرکت‌های کوچک و متوسط: با نقش میانجی فرآیند مدیریت دانش [دوره 3، شماره 2، 1392، صفحه 91-110]
ص
  • صنعت رنگ و رزین طراحی مدل نقش سرمایه اجتماعی بیرونی در کسب مزیت رقابتی؛ مورد مطالعه صنعت رنگ و رزین [دوره 3، شماره 1، 1392، صفحه 69-87]
ط
  • طراحی آزمایشات تاگوچی ارائه چارچوبی برای تشخیص ساختار مناسب سازمان‌های صنعتی در راستای عملکرد بهتر با استفاده از روش طراحی آزمایش‌های تاگوچی [دوره 3، شماره 3، 1392، صفحه 49-70]
  • طراحی آزمایشات تاگوچی طراحی آزمایش‌‌های تاگوچی، رویکردی واقع‌بینانه به وزن‌دهی شاخص‌های ارزیابی عملکرد کارکنان [دوره 3، شماره 4، 1392، صفحه 46-67]
  • طراحی مبتنی بر کاربر ارائه چارچوبی برای ارزیابی نظام مدیریت ایده و پیشنهادهای کارکنان بر‌اساس کاربرد‌پذیری آن‌ها: مورد مطالعه شرکت گاز استان لرستان [دوره 3، شماره 1، 1392، صفحه 113-134]
ظ
  • ظرفیت جذب دانش فرهنگ مدیریت خطا و عملکرد سازمانی: تبیین نقش ظرفیت جذب دانش و عملکرد نوآورانه [دوره 3، شماره 2، 1392، صفحه 111-130]
ع
  • عدم اطمینان محیطی تاثیر عدم اطمینان محیطی بر نوآوری سازمانی: تبیین نقش ساختار سازمانی به عنوان متغیر مداخله‌گر [دوره 3، شماره 4، 1392، صفحه 68-93]
  • عملکرد برتر ارائه چارچوبی برای تشخیص ساختار مناسب سازمان‌های صنعتی در راستای عملکرد بهتر با استفاده از روش طراحی آزمایش‌های تاگوچی [دوره 3، شماره 3، 1392، صفحه 49-70]
  • عملکرد سازمانی فرهنگ مدیریت خطا و عملکرد سازمانی: تبیین نقش ظرفیت جذب دانش و عملکرد نوآورانه [دوره 3، شماره 2، 1392، صفحه 111-130]
  • عملکرد شغلی آزمون مدل میانجی رابطه بین ارزیابی عملکرد توسعه- مدار و عملکرد شغلی [دوره 3، شماره 3، 1392، صفحه 23-47]
  • عملکرد نوآورانه فرهنگ مدیریت خطا و عملکرد سازمانی: تبیین نقش ظرفیت جذب دانش و عملکرد نوآورانه [دوره 3، شماره 2، 1392، صفحه 111-130]
ف
  • فرآیند مدیریت دانش تأثیر توانمندسازهای مدیریت دانش روی توانمندی کارکنان شرکت‌های کوچک و متوسط: با نقش میانجی فرآیند مدیریت دانش [دوره 3، شماره 2، 1392، صفحه 91-110]
  • فرایند تحلیل شبکه‌ای اولویت‌بندی عوامل مؤثر بر قیمت‌گذاری انرژی‌های نو در ایران با استفاده از روش فرآیند تحلیل شبکه‌ای [دوره 3، شماره 1، 1392، صفحه 135-151]
  • فرسودگی شغلی تأثیر تعارض کار- خانواده بر فرسودگی شغلی بر تمایل به ترک سازمان؛ مقایسه‌ تطبیقی بیمارستان‌های بخش خصوصی و دولتی [دوره 3، شماره 2، 1392، صفحه 21-42]
  • فرهنگ نقش ارزش‌های فرهنگ سازمانی بر اثر‌بخشی رویه‌های مدیریت منابع انسانی [دوره 3، شماره 4، 1392، صفحه 1-18]
  • فرهنگ سازمانی طراحی مدل تطبیقی فرهنگ سازمانی در تعالی بهره‌وری فردی کارکنان: مورد مطالعه بانک سپه [دوره 3، شماره 2، 1392، صفحه 1-20]
  • فرهنگ مدیریت خطا فرهنگ مدیریت خطا و عملکرد سازمانی: تبیین نقش ظرفیت جذب دانش و عملکرد نوآورانه [دوره 3، شماره 2، 1392، صفحه 111-130]
  • فنّاوری اطلاعات پیشایندهای موقعیتی رضایت کاربران از سیستم‌ها و فنّاوری اطلاعات [دوره 3، شماره 4، 1392، صفحه 137-156]
ق
  • قصد و نیت رهبری مدل مفهومی عوامل مؤثر بر قصد و نیت رهبری: مورد مطالعه دانشجویان رشته مدیریت دانشگاه‌های دولتی شهر تهران [دوره 3، شماره 4، 1392، صفحه 93-111]
  • قوم‌نگاری تفسیری ساختن برای ماندن در «اداره»: فهم پویایی های ساخت اجتماعی واقعیت در پرتو قوم نگاری سازمانی [دوره 3، شماره 3، 1392، صفحه 71-88]
  • قیمت‌گذاری انرژی‌های نو اولویت‌بندی عوامل مؤثر بر قیمت‌گذاری انرژی‌های نو در ایران با استفاده از روش فرآیند تحلیل شبکه‌ای [دوره 3، شماره 1، 1392، صفحه 135-151]
ک
  • کارآمدی رهبری مدل مفهومی عوامل مؤثر بر قصد و نیت رهبری: مورد مطالعه دانشجویان رشته مدیریت دانشگاه‌های دولتی شهر تهران [دوره 3، شماره 4، 1392، صفحه 93-111]
  • کاربران سیستم‌ها و فنّاوری اطلاعات (سا/ فا) پیشایندهای موقعیتی رضایت کاربران از سیستم‌ها و فنّاوری اطلاعات [دوره 3، شماره 4، 1392، صفحه 137-156]
  • کاربرد‌پذیری ارائه چارچوبی برای ارزیابی نظام مدیریت ایده و پیشنهادهای کارکنان بر‌اساس کاربرد‌پذیری آن‌ها: مورد مطالعه شرکت گاز استان لرستان [دوره 3، شماره 1، 1392، صفحه 113-134]
  • کارمند ایده‌آل ساختن برای ماندن در «اداره»: فهم پویایی های ساخت اجتماعی واقعیت در پرتو قوم نگاری سازمانی [دوره 3، شماره 3، 1392، صفحه 71-88]
  • کیفیت رابطه مدل استاندارد سرمایه‌گذاری در افراد و کیفیت توانمند‌سازی کارکنان: ستاد مرکزی وزارت امور اقتصاد و دارایی [دوره 3، شماره 1، 1392، صفحه 45-68]
گ
  • گفتمان الگوی مبنایی تصمیم‌گیری مدیریت ورزش ایران: گفتمان‌کاوی استراتژی با استفاده از تحلیل داده‌بنیاد [دوره 3، شماره 1، 1392، صفحه 23-44]
م
  • مدل استاندارد سرمایه‌گذاری در افراد رابطه مدل استاندارد سرمایه‌گذاری در افراد و کیفیت توانمند‌سازی کارکنان: ستاد مرکزی وزارت امور اقتصاد و دارایی [دوره 3، شماره 1، 1392، صفحه 45-68]
  • مدل‌سازی ساختاری –تفسیری طراحی نظام جبران خدمات در سازمان های دانش بنیان با رویکرد مدل سازی ساختاری – تفسیری [دوره 3، شماره 2، 1392، صفحه 131-151]
  • مدل فرهنگ سازمانی طراحی مدل تطبیقی فرهنگ سازمانی در تعالی بهره‌وری فردی کارکنان: مورد مطالعه بانک سپه [دوره 3، شماره 2، 1392، صفحه 1-20]
  • مدیریت ارتباط با مشتری ارائه مدلی برای تحلیل رفتار عامل‌های پاسخگو به تماس‌های مشتریان در مراکز تماس: مورد کاوی داده‌های عامل‌های مرکز تماس یکی از شرکت‌های خودروسازی [دوره 3، شماره 4، 1392، صفحه 115-136]
  • مدیریت ایده ارائه چارچوبی برای ارزیابی نظام مدیریت ایده و پیشنهادهای کارکنان بر‌اساس کاربرد‌پذیری آن‌ها: مورد مطالعه شرکت گاز استان لرستان [دوره 3، شماره 1، 1392، صفحه 113-134]
  • مدیریت تصویرپردازی ذهنی دیگران تاثیر مهارت های سیاسی بر توانایی استفاده از فنون مدیریت تصویرپردازی ذهنی دیگران (مورد مطالعه: کارکنان استانداری ) [دوره 3، شماره 3، 1392، صفحه 111-134]
  • مدیریت زنجیره تأمین تأثیر سرمایه اجتماعی بر یکپارچگی زنجیره تأمین: صنایع غذایی استان فارس [دوره 3، شماره 2، 1392، صفحه 43-65]
  • مدیریت منابع انسانی ارائه مدلی برای تحلیل رفتار عامل‌های پاسخگو به تماس‌های مشتریان در مراکز تماس: مورد کاوی داده‌های عامل‌های مرکز تماس یکی از شرکت‌های خودروسازی [دوره 3، شماره 4، 1392، صفحه 115-136]
  • مدیریت ورزش الگوی مبنایی تصمیم‌گیری مدیریت ورزش ایران: گفتمان‌کاوی استراتژی با استفاده از تحلیل داده‌بنیاد [دوره 3، شماره 1، 1392، صفحه 23-44]
  • مرکز تماس ارائه مدلی برای تحلیل رفتار عامل‌های پاسخگو به تماس‌های مشتریان در مراکز تماس: مورد کاوی داده‌های عامل‌های مرکز تماس یکی از شرکت‌های خودروسازی [دوره 3، شماره 4، 1392، صفحه 115-136]
  • مزیت رقابتی طراحی مدل نقش سرمایه اجتماعی بیرونی در کسب مزیت رقابتی؛ مورد مطالعه صنعت رنگ و رزین [دوره 3، شماره 1، 1392، صفحه 69-87]
  • مزیت رقابتی ارائه چارچوبی برای تشخیص ساختار مناسب سازمان‌های صنعتی در راستای عملکرد بهتر با استفاده از روش طراحی آزمایش‌های تاگوچی [دوره 3، شماره 3، 1392، صفحه 49-70]
  • مشارکت کارکنان ارائه چارچوبی برای ارزیابی نظام مدیریت ایده و پیشنهادهای کارکنان بر‌اساس کاربرد‌پذیری آن‌ها: مورد مطالعه شرکت گاز استان لرستان [دوره 3، شماره 1، 1392، صفحه 113-134]
  • معادلات ساختاری تأثیر سرمایه اجتماعی بر یکپارچگی زنجیره تأمین: صنایع غذایی استان فارس [دوره 3، شماره 2، 1392، صفحه 43-65]
  • معیارهای مؤثر بر عملکرد سازمان طراحی مدل استراتژیک ارزیابی عملکرد رویکرد تلفیقی تحلیل اهمیت - عملکرد دیمتل و تحلیل رگرسیون چندگانه [دوره 3، شماره 2، 1392، صفحه 67-90]
  • مهارت های سیاسی تاثیر مهارت های سیاسی بر توانایی استفاده از فنون مدیریت تصویرپردازی ذهنی دیگران (مورد مطالعه: کارکنان استانداری ) [دوره 3، شماره 3، 1392، صفحه 111-134]
ن
  • نظام پیشنهادها ارائه چارچوبی برای ارزیابی نظام مدیریت ایده و پیشنهادهای کارکنان بر‌اساس کاربرد‌پذیری آن‌ها: مورد مطالعه شرکت گاز استان لرستان [دوره 3، شماره 1، 1392، صفحه 113-134]
  • نظریه داده‌بنیاد الگوی مبنایی تصمیم‌گیری مدیریت ورزش ایران: گفتمان‌کاوی استراتژی با استفاده از تحلیل داده‌بنیاد [دوره 3، شماره 1، 1392، صفحه 23-44]
  • نظریه سازه شخصی ساختن برای ماندن در «اداره»: فهم پویایی های ساخت اجتماعی واقعیت در پرتو قوم نگاری سازمانی [دوره 3، شماره 3، 1392، صفحه 71-88]
  • نفوذ تاثیر مهارت های سیاسی بر توانایی استفاده از فنون مدیریت تصویرپردازی ذهنی دیگران (مورد مطالعه: کارکنان استانداری ) [دوره 3، شماره 3، 1392، صفحه 111-134]
  • نوآوری سازمانی تاثیر عدم اطمینان محیطی بر نوآوری سازمانی: تبیین نقش ساختار سازمانی به عنوان متغیر مداخله‌گر [دوره 3، شماره 4، 1392، صفحه 68-93]
و
  • واژه‌های کلیدی: سنجش عملکرد طراحی مدل استراتژیک ارزیابی عملکرد رویکرد تلفیقی تحلیل اهمیت - عملکرد دیمتل و تحلیل رگرسیون چندگانه [دوره 3، شماره 2، 1392، صفحه 67-90]
ه
  • هزینه موجودی طراحی مدلی پویا برای انتخاب سناریوی مناسب سطح ذخیره احتیاطی در سیستم MRP: شرکت تولیدی مشهد پانل بارثاوا [دوره 3، شماره 4، 1392، صفحه 22-45]
  • هیجانات مثبت اثر سرمایه روان‌شناختی کارکنان سازمان بر به‌زیستی هیجانی و روان‌شناختی آن‌ها؛ نقش میانجی هیجانات مثبت، استرس و دلواپسی [دوره 3، شماره 3، 1392، صفحه 90-110]
ی
  • یکپارچگی زنجیره تأمین تأثیر سرمایه اجتماعی بر یکپارچگی زنجیره تأمین: صنایع غذایی استان فارس [دوره 3، شماره 2، 1392، صفحه 43-65]