استراتژیالگوی مبنایی تصمیمگیری مدیریت ورزش ایران: گفتمانکاوی استراتژی با استفاده از تحلیل دادهبنیاد [دوره 3، شماره 1، 1392، صفحه 23-44]
استرساثر سرمایه روانشناختی کارکنان سازمان بر بهزیستی هیجانی و روانشناختی آنها؛ نقش میانجی هیجانات مثبت، استرس و دلواپسی [دوره 3، شماره 3، 1392، صفحه 90-110]
اعتماد الکترونیکیتأثیر راهبردهای بازاریابی ارتباطی بر افزایش رضایت، اعتماد و وفاداری الکترونیکی مشتریان بانک سامان در فرآیند ارائه خدمات اینترنتی [دوره 3، شماره 1، 1392، صفحه 1-21]
اقدامات کارآمدمدیریت منابع انسانیشناسایی و اولویتبندی اقدامات کارآمد مدیریت منابع انسانی در شرایط بحران با استفاده از رویکرد ترکیبی ANP و DEMATEL [دوره 3، شماره 3، 1392، صفحه 1-22]
انتقال دانشفرهنگ مدیریت خطا و عملکرد سازمانی: تبیین نقش ظرفیت جذب دانش و عملکرد نوآورانه [دوره 3، شماره 2، 1392، صفحه 111-130]
انرژیهای نواولویتبندی عوامل مؤثر بر قیمتگذاری انرژیهای نو در ایران با استفاده از روش فرآیند تحلیل شبکهای [دوره 3، شماره 1، 1392، صفحه 135-151]
انگیزه رهبریمدل مفهومی عوامل مؤثر بر قصد و نیت رهبری: مورد مطالعه دانشجویان رشته مدیریت دانشگاههای دولتی شهر تهران [دوره 3، شماره 4، 1392، صفحه 93-111]
ایرانالگوی مبنایی تصمیمگیری مدیریت ورزش ایران: گفتمانکاوی استراتژی با استفاده از تحلیل دادهبنیاد [دوره 3، شماره 1، 1392، صفحه 23-44]
ایراناولویتبندی عوامل مؤثر بر قیمتگذاری انرژیهای نو در ایران با استفاده از روش فرآیند تحلیل شبکهای [دوره 3، شماره 1، 1392، صفحه 135-151]
ب
بحران اقتصادیشناسایی و اولویتبندی اقدامات کارآمد مدیریت منابع انسانی در شرایط بحران با استفاده از رویکرد ترکیبی ANP و DEMATEL [دوره 3، شماره 3، 1392، صفحه 1-22]
بنگاههای کوچک و متوسطارائه چارچوبی برای تشخیص ساختار مناسب سازمانهای صنعتی در راستای عملکرد بهتر با استفاده از روش طراحی آزمایشهای تاگوچی [دوره 3، شماره 3، 1392، صفحه 49-70]
بهرهوری فردیطراحی مدل تطبیقی فرهنگ سازمانی در تعالی بهرهوری فردی کارکنان: مورد مطالعه بانک سپه [دوره 3، شماره 2، 1392، صفحه 1-20]
بهزیستیاثر سرمایه روانشناختی کارکنان سازمان بر بهزیستی هیجانی و روانشناختی آنها؛ نقش میانجی هیجانات مثبت، استرس و دلواپسی [دوره 3، شماره 3، 1392، صفحه 90-110]
بیمارستان بخش خصوصیتأثیر تعارض کار- خانواده بر فرسودگی شغلی بر تمایل به ترک سازمان؛ مقایسه تطبیقی بیمارستانهای بخش خصوصی و دولتی [دوره 3، شماره 2، 1392، صفحه 21-42]
بیمارستان بخش دولتیتأثیر تعارض کار- خانواده بر فرسودگی شغلی بر تمایل به ترک سازمان؛ مقایسه تطبیقی بیمارستانهای بخش خصوصی و دولتی [دوره 3، شماره 2، 1392، صفحه 21-42]
پ
پرسنل پرستاریاثر سرمایه روانشناختی کارکنان سازمان بر بهزیستی هیجانی و روانشناختی آنها؛ نقش میانجی هیجانات مثبت، استرس و دلواپسی [دوره 3، شماره 3، 1392، صفحه 90-110]
پویاییشناسی سیستمطراحی مدلی پویا برای انتخاب سناریوی مناسب سطح ذخیره احتیاطی در سیستم MRP: شرکت تولیدی مشهد پانل بارثاوا [دوره 3، شماره 4، 1392، صفحه 22-45]
پیچیدگیتاثیر عدم اطمینان محیطی بر نوآوری سازمانی: تبیین نقش ساختار سازمانی به عنوان متغیر مداخلهگر [دوره 3، شماره 4، 1392، صفحه 68-93]
پیشایندهای موقعیتیپیشایندهای موقعیتی رضایت کاربران از سیستمها و فنّاوری اطلاعات [دوره 3، شماره 4، 1392، صفحه 137-156]
تحلیل شبکهایشناسایی و اولویتبندی اقدامات کارآمد مدیریت منابع انسانی در شرایط بحران با استفاده از رویکرد ترکیبی ANP و DEMATEL [دوره 3، شماره 3، 1392، صفحه 1-22]
تعارض کار- خانوادهتأثیر تعارض کار- خانواده بر فرسودگی شغلی بر تمایل به ترک سازمان؛ مقایسه تطبیقی بیمارستانهای بخش خصوصی و دولتی [دوره 3، شماره 2، 1392، صفحه 21-42]
تعهد سازمانیشناسایی و رتبهبندی عوامل مؤثر بر انتقال کارکنان در پتروشیمی بسپاران بندرامام (ره) [دوره 3، شماره 1، 1392، صفحه 89-111]
تعهد سازمانیآزمون مدل میانجی رابطه بین ارزیابی عملکرد توسعه- مدار و عملکرد شغلی [دوره 3، شماره 3، 1392، صفحه 23-47]
تمایل به ترکتأثیر تعارض کار- خانواده بر فرسودگی شغلی بر تمایل به ترک سازمان؛ مقایسه تطبیقی بیمارستانهای بخش خصوصی و دولتی [دوره 3، شماره 2، 1392، صفحه 21-42]
تمرکزتاثیر عدم اطمینان محیطی بر نوآوری سازمانی: تبیین نقش ساختار سازمانی به عنوان متغیر مداخلهگر [دوره 3، شماره 4، 1392، صفحه 68-93]
توانمندسازهاتأثیر توانمندسازهای مدیریت دانش روی توانمندی کارکنان شرکتهای کوچک و متوسط: با نقش میانجی فرآیند مدیریت دانش [دوره 3، شماره 2، 1392، صفحه 91-110]
توانمندسازیشناسایی و رتبهبندی عوامل مؤثر بر انتقال کارکنان در پتروشیمی بسپاران بندرامام (ره) [دوره 3، شماره 1، 1392، صفحه 89-111]
توانمندسازی کارکنانرابطه مدل استاندارد سرمایهگذاری در افراد و کیفیت توانمندسازی کارکنان: ستاد مرکزی وزارت امور اقتصاد و دارایی [دوره 3، شماره 1، 1392، صفحه 45-68]
توانمندی کارکنانتأثیر توانمندسازهای مدیریت دانش روی توانمندی کارکنان شرکتهای کوچک و متوسط: با نقش میانجی فرآیند مدیریت دانش [دوره 3، شماره 2، 1392، صفحه 91-110]
ج
جبران خدماتطراحی نظام جبران خدمات در سازمان های دانش بنیان با رویکرد مدل سازی ساختاری – تفسیری [دوره 3، شماره 2، 1392، صفحه 131-151]
حمایت سازمانیآزمون مدل میانجی رابطه بین ارزیابی عملکرد توسعه- مدار و عملکرد شغلی [دوره 3، شماره 3، 1392، صفحه 23-47]
خ
خوشهبندیطراحی نظام جبران خدمات در سازمان های دانش بنیان با رویکرد مدل سازی ساختاری – تفسیری [دوره 3، شماره 2، 1392، صفحه 131-151]
خوشهبندی کا- میانگینارائه مدلی برای تحلیل رفتار عاملهای پاسخگو به تماسهای مشتریان در مراکز تماس: مورد کاوی دادههای عاملهای مرکز تماس یکی از شرکتهای خودروسازی [دوره 3، شماره 4، 1392، صفحه 115-136]
د
دلواپسیاثر سرمایه روانشناختی کارکنان سازمان بر بهزیستی هیجانی و روانشناختی آنها؛ نقش میانجی هیجانات مثبت، استرس و دلواپسی [دوره 3، شماره 3، 1392، صفحه 90-110]
ذخیره احتیاطیطراحی مدلی پویا برای انتخاب سناریوی مناسب سطح ذخیره احتیاطی در سیستم MRP: شرکت تولیدی مشهد پانل بارثاوا [دوره 3، شماره 4، 1392، صفحه 22-45]
ر
راهبرد بازاریابی ارتباطیتأثیر راهبردهای بازاریابی ارتباطی بر افزایش رضایت، اعتماد و وفاداری الکترونیکی مشتریان بانک سامان در فرآیند ارائه خدمات اینترنتی [دوره 3، شماره 1، 1392، صفحه 1-21]
رسمیتتاثیر عدم اطمینان محیطی بر نوآوری سازمانی: تبیین نقش ساختار سازمانی به عنوان متغیر مداخلهگر [دوره 3، شماره 4، 1392، صفحه 68-93]
رضایت الکترونیکیتأثیر راهبردهای بازاریابی ارتباطی بر افزایش رضایت، اعتماد و وفاداری الکترونیکی مشتریان بانک سامان در فرآیند ارائه خدمات اینترنتی [دوره 3، شماره 1، 1392، صفحه 1-21]
رضایت شغلیشناسایی و رتبهبندی عوامل مؤثر بر انتقال کارکنان در پتروشیمی بسپاران بندرامام (ره) [دوره 3، شماره 1، 1392، صفحه 89-111]
رضایت کاربرپیشایندهای موقعیتی رضایت کاربران از سیستمها و فنّاوری اطلاعات [دوره 3، شماره 4، 1392، صفحه 137-156]
رفتارهای سیاسیتاثیر مهارت های سیاسی بر توانایی استفاده از فنون مدیریت تصویرپردازی ذهنی دیگران (مورد مطالعه: کارکنان استانداری ) [دوره 3، شماره 3، 1392، صفحه 111-134]
رهبری سازمانشناسایی و رتبهبندی عوامل مؤثر بر انتقال کارکنان در پتروشیمی بسپاران بندرامام (ره) [دوره 3، شماره 1، 1392، صفحه 89-111]
رویه های مدیریت منابع انسانینقش ارزشهای فرهنگ سازمانی بر اثربخشی رویههای مدیریت منابع انسانی [دوره 3، شماره 4، 1392، صفحه 1-18]
س
ساخت اجتماعی واقعیتساختن برای ماندن در «اداره»: فهم پویایی های ساخت اجتماعی واقعیت در پرتو قوم نگاری سازمانی [دوره 3، شماره 3، 1392، صفحه 71-88]
ساختار سازمانیتاثیر عدم اطمینان محیطی بر نوآوری سازمانی: تبیین نقش ساختار سازمانی به عنوان متغیر مداخلهگر [دوره 3، شماره 4، 1392، صفحه 68-93]
ساختارسازمانیشناسایی و رتبهبندی عوامل مؤثر بر انتقال کارکنان در پتروشیمی بسپاران بندرامام (ره) [دوره 3، شماره 1، 1392، صفحه 89-111]
سازمان دانش بنیانطراحی نظام جبران خدمات در سازمان های دانش بنیان با رویکرد مدل سازی ساختاری – تفسیری [دوره 3، شماره 2، 1392، صفحه 131-151]
سرمایه اجتماعیتأثیر سرمایه اجتماعی بر یکپارچگی زنجیره تأمین: صنایع غذایی استان فارس [دوره 3، شماره 2، 1392، صفحه 43-65]
سرمایه اجتماعی بیرونیطراحی مدل نقش سرمایه اجتماعی بیرونی در کسب مزیت رقابتی؛ مورد مطالعه صنعت رنگ و رزین [دوره 3، شماره 1، 1392، صفحه 69-87]
سرمایه روانشناختیاثر سرمایه روانشناختی کارکنان سازمان بر بهزیستی هیجانی و روانشناختی آنها؛ نقش میانجی هیجانات مثبت، استرس و دلواپسی [دوره 3، شماره 3، 1392، صفحه 90-110]
سیستمهای اطلاعاتیپیشایندهای موقعیتی رضایت کاربران از سیستمها و فنّاوری اطلاعات [دوره 3، شماره 4، 1392، صفحه 137-156]
ش
شبکههای اجتماعیمدل مفهومی عوامل مؤثر بر قصد و نیت رهبری: مورد مطالعه دانشجویان رشته مدیریت دانشگاههای دولتی شهر تهران [دوره 3، شماره 4، 1392، صفحه 93-111]
شرکتهای کوچک و متوسطتأثیر توانمندسازهای مدیریت دانش روی توانمندی کارکنان شرکتهای کوچک و متوسط: با نقش میانجی فرآیند مدیریت دانش [دوره 3، شماره 2، 1392، صفحه 91-110]
ص
صنعت رنگ و رزینطراحی مدل نقش سرمایه اجتماعی بیرونی در کسب مزیت رقابتی؛ مورد مطالعه صنعت رنگ و رزین [دوره 3، شماره 1، 1392، صفحه 69-87]
ط
طراحی آزمایشات تاگوچیارائه چارچوبی برای تشخیص ساختار مناسب سازمانهای صنعتی در راستای عملکرد بهتر با استفاده از روش طراحی آزمایشهای تاگوچی [دوره 3، شماره 3، 1392، صفحه 49-70]
طراحی آزمایشات تاگوچیطراحی آزمایشهای تاگوچی، رویکردی واقعبینانه به وزندهی شاخصهای ارزیابی عملکرد کارکنان [دوره 3، شماره 4، 1392، صفحه 46-67]
طراحی مبتنی بر کاربرارائه چارچوبی برای ارزیابی نظام مدیریت ایده و پیشنهادهای کارکنان براساس کاربردپذیری آنها: مورد مطالعه شرکت گاز استان لرستان [دوره 3، شماره 1، 1392، صفحه 113-134]
ظ
ظرفیت جذب دانشفرهنگ مدیریت خطا و عملکرد سازمانی: تبیین نقش ظرفیت جذب دانش و عملکرد نوآورانه [دوره 3، شماره 2، 1392، صفحه 111-130]
ع
عدم اطمینان محیطیتاثیر عدم اطمینان محیطی بر نوآوری سازمانی: تبیین نقش ساختار سازمانی به عنوان متغیر مداخلهگر [دوره 3، شماره 4، 1392، صفحه 68-93]
عملکرد برترارائه چارچوبی برای تشخیص ساختار مناسب سازمانهای صنعتی در راستای عملکرد بهتر با استفاده از روش طراحی آزمایشهای تاگوچی [دوره 3، شماره 3، 1392، صفحه 49-70]
عملکرد سازمانیفرهنگ مدیریت خطا و عملکرد سازمانی: تبیین نقش ظرفیت جذب دانش و عملکرد نوآورانه [دوره 3، شماره 2، 1392، صفحه 111-130]
عملکرد شغلیآزمون مدل میانجی رابطه بین ارزیابی عملکرد توسعه- مدار و عملکرد شغلی [دوره 3، شماره 3، 1392، صفحه 23-47]
عملکرد نوآورانهفرهنگ مدیریت خطا و عملکرد سازمانی: تبیین نقش ظرفیت جذب دانش و عملکرد نوآورانه [دوره 3، شماره 2، 1392، صفحه 111-130]
ف
فرآیند مدیریت دانشتأثیر توانمندسازهای مدیریت دانش روی توانمندی کارکنان شرکتهای کوچک و متوسط: با نقش میانجی فرآیند مدیریت دانش [دوره 3، شماره 2، 1392، صفحه 91-110]
فرایند تحلیل شبکهایاولویتبندی عوامل مؤثر بر قیمتگذاری انرژیهای نو در ایران با استفاده از روش فرآیند تحلیل شبکهای [دوره 3، شماره 1، 1392، صفحه 135-151]
فرسودگی شغلیتأثیر تعارض کار- خانواده بر فرسودگی شغلی بر تمایل به ترک سازمان؛ مقایسه تطبیقی بیمارستانهای بخش خصوصی و دولتی [دوره 3، شماره 2، 1392، صفحه 21-42]
فرهنگنقش ارزشهای فرهنگ سازمانی بر اثربخشی رویههای مدیریت منابع انسانی [دوره 3، شماره 4، 1392، صفحه 1-18]
فرهنگ سازمانیطراحی مدل تطبیقی فرهنگ سازمانی در تعالی بهرهوری فردی کارکنان: مورد مطالعه بانک سپه [دوره 3، شماره 2، 1392، صفحه 1-20]
فرهنگ مدیریت خطافرهنگ مدیریت خطا و عملکرد سازمانی: تبیین نقش ظرفیت جذب دانش و عملکرد نوآورانه [دوره 3، شماره 2، 1392، صفحه 111-130]
فنّاوری اطلاعاتپیشایندهای موقعیتی رضایت کاربران از سیستمها و فنّاوری اطلاعات [دوره 3، شماره 4، 1392، صفحه 137-156]
ق
قصد و نیت رهبریمدل مفهومی عوامل مؤثر بر قصد و نیت رهبری: مورد مطالعه دانشجویان رشته مدیریت دانشگاههای دولتی شهر تهران [دوره 3، شماره 4، 1392، صفحه 93-111]
قومنگاری تفسیریساختن برای ماندن در «اداره»: فهم پویایی های ساخت اجتماعی واقعیت در پرتو قوم نگاری سازمانی [دوره 3، شماره 3، 1392، صفحه 71-88]
قیمتگذاری انرژیهای نواولویتبندی عوامل مؤثر بر قیمتگذاری انرژیهای نو در ایران با استفاده از روش فرآیند تحلیل شبکهای [دوره 3، شماره 1، 1392، صفحه 135-151]
ک
کارآمدی رهبریمدل مفهومی عوامل مؤثر بر قصد و نیت رهبری: مورد مطالعه دانشجویان رشته مدیریت دانشگاههای دولتی شهر تهران [دوره 3، شماره 4، 1392، صفحه 93-111]
کاربردپذیریارائه چارچوبی برای ارزیابی نظام مدیریت ایده و پیشنهادهای کارکنان براساس کاربردپذیری آنها: مورد مطالعه شرکت گاز استان لرستان [دوره 3، شماره 1، 1392، صفحه 113-134]
کارمند ایدهآلساختن برای ماندن در «اداره»: فهم پویایی های ساخت اجتماعی واقعیت در پرتو قوم نگاری سازمانی [دوره 3، شماره 3، 1392، صفحه 71-88]
کیفیترابطه مدل استاندارد سرمایهگذاری در افراد و کیفیت توانمندسازی کارکنان: ستاد مرکزی وزارت امور اقتصاد و دارایی [دوره 3، شماره 1، 1392، صفحه 45-68]
گ
گفتمانالگوی مبنایی تصمیمگیری مدیریت ورزش ایران: گفتمانکاوی استراتژی با استفاده از تحلیل دادهبنیاد [دوره 3، شماره 1، 1392، صفحه 23-44]
م
مدل استاندارد سرمایهگذاری در افرادرابطه مدل استاندارد سرمایهگذاری در افراد و کیفیت توانمندسازی کارکنان: ستاد مرکزی وزارت امور اقتصاد و دارایی [دوره 3، شماره 1، 1392، صفحه 45-68]
مدلسازی ساختاری –تفسیریطراحی نظام جبران خدمات در سازمان های دانش بنیان با رویکرد مدل سازی ساختاری – تفسیری [دوره 3، شماره 2، 1392، صفحه 131-151]
مدل فرهنگ سازمانیطراحی مدل تطبیقی فرهنگ سازمانی در تعالی بهرهوری فردی کارکنان: مورد مطالعه بانک سپه [دوره 3، شماره 2، 1392، صفحه 1-20]
مدیریت ارتباط با مشتریارائه مدلی برای تحلیل رفتار عاملهای پاسخگو به تماسهای مشتریان در مراکز تماس: مورد کاوی دادههای عاملهای مرکز تماس یکی از شرکتهای خودروسازی [دوره 3، شماره 4، 1392، صفحه 115-136]
مدیریت ایدهارائه چارچوبی برای ارزیابی نظام مدیریت ایده و پیشنهادهای کارکنان براساس کاربردپذیری آنها: مورد مطالعه شرکت گاز استان لرستان [دوره 3، شماره 1، 1392، صفحه 113-134]
مدیریت تصویرپردازی ذهنی دیگرانتاثیر مهارت های سیاسی بر توانایی استفاده از فنون مدیریت تصویرپردازی ذهنی دیگران (مورد مطالعه: کارکنان استانداری ) [دوره 3، شماره 3، 1392، صفحه 111-134]
مدیریت زنجیره تأمینتأثیر سرمایه اجتماعی بر یکپارچگی زنجیره تأمین: صنایع غذایی استان فارس [دوره 3، شماره 2، 1392، صفحه 43-65]
مدیریت منابع انسانیارائه مدلی برای تحلیل رفتار عاملهای پاسخگو به تماسهای مشتریان در مراکز تماس: مورد کاوی دادههای عاملهای مرکز تماس یکی از شرکتهای خودروسازی [دوره 3، شماره 4، 1392، صفحه 115-136]
مدیریت ورزشالگوی مبنایی تصمیمگیری مدیریت ورزش ایران: گفتمانکاوی استراتژی با استفاده از تحلیل دادهبنیاد [دوره 3، شماره 1، 1392، صفحه 23-44]
مرکز تماسارائه مدلی برای تحلیل رفتار عاملهای پاسخگو به تماسهای مشتریان در مراکز تماس: مورد کاوی دادههای عاملهای مرکز تماس یکی از شرکتهای خودروسازی [دوره 3، شماره 4، 1392، صفحه 115-136]
مزیت رقابتیطراحی مدل نقش سرمایه اجتماعی بیرونی در کسب مزیت رقابتی؛ مورد مطالعه صنعت رنگ و رزین [دوره 3، شماره 1، 1392، صفحه 69-87]
مزیت رقابتیارائه چارچوبی برای تشخیص ساختار مناسب سازمانهای صنعتی در راستای عملکرد بهتر با استفاده از روش طراحی آزمایشهای تاگوچی [دوره 3، شماره 3، 1392، صفحه 49-70]
مشارکت کارکنانارائه چارچوبی برای ارزیابی نظام مدیریت ایده و پیشنهادهای کارکنان براساس کاربردپذیری آنها: مورد مطالعه شرکت گاز استان لرستان [دوره 3، شماره 1، 1392، صفحه 113-134]
معادلات ساختاریتأثیر سرمایه اجتماعی بر یکپارچگی زنجیره تأمین: صنایع غذایی استان فارس [دوره 3، شماره 2، 1392، صفحه 43-65]
مهارت های سیاسیتاثیر مهارت های سیاسی بر توانایی استفاده از فنون مدیریت تصویرپردازی ذهنی دیگران (مورد مطالعه: کارکنان استانداری ) [دوره 3، شماره 3، 1392، صفحه 111-134]
ن
نظام پیشنهادهاارائه چارچوبی برای ارزیابی نظام مدیریت ایده و پیشنهادهای کارکنان براساس کاربردپذیری آنها: مورد مطالعه شرکت گاز استان لرستان [دوره 3، شماره 1، 1392، صفحه 113-134]
نظریه دادهبنیادالگوی مبنایی تصمیمگیری مدیریت ورزش ایران: گفتمانکاوی استراتژی با استفاده از تحلیل دادهبنیاد [دوره 3، شماره 1، 1392، صفحه 23-44]
نظریه سازه شخصیساختن برای ماندن در «اداره»: فهم پویایی های ساخت اجتماعی واقعیت در پرتو قوم نگاری سازمانی [دوره 3، شماره 3، 1392، صفحه 71-88]
نفوذتاثیر مهارت های سیاسی بر توانایی استفاده از فنون مدیریت تصویرپردازی ذهنی دیگران (مورد مطالعه: کارکنان استانداری ) [دوره 3، شماره 3، 1392، صفحه 111-134]
نوآوری سازمانیتاثیر عدم اطمینان محیطی بر نوآوری سازمانی: تبیین نقش ساختار سازمانی به عنوان متغیر مداخلهگر [دوره 3، شماره 4، 1392، صفحه 68-93]
هزینه موجودیطراحی مدلی پویا برای انتخاب سناریوی مناسب سطح ذخیره احتیاطی در سیستم MRP: شرکت تولیدی مشهد پانل بارثاوا [دوره 3، شماره 4، 1392، صفحه 22-45]
هیجانات مثبتاثر سرمایه روانشناختی کارکنان سازمان بر بهزیستی هیجانی و روانشناختی آنها؛ نقش میانجی هیجانات مثبت، استرس و دلواپسی [دوره 3، شماره 3، 1392، صفحه 90-110]
ی
یکپارچگی زنجیره تأمینتأثیر سرمایه اجتماعی بر یکپارچگی زنجیره تأمین: صنایع غذایی استان فارس [دوره 3، شماره 2، 1392، صفحه 43-65]