پژوهش های مدیریت منابع سازمانی

پژوهش های مدیریت منابع سازمانی

ا
  • ابعاد رفتار شهروندی سازمانی در ساپکو: ابعاد، محرک‌ها و پیامد [دوره 2، شماره 3، 1391، صفحه 65-87]
  • ارزیابی عملکرد طراحی مدل ارزیابی عملکرد گروههای کاری: رویکرد تحلیل پوششی داده های چندسطحی [دوره 2، شماره 3، 1391، صفحه 1-22]
  • ارزیابی عملکرد ارائه روش تأمین بودجه و شاخص‌های ارزیابی عملکرد سازمان برای پاداش بهره‌وری جهت رسیدن به بهبود عملکرد، مورد مطالعه: کارکنان شرکت نیرو محرکه [دوره 2، شماره 3، 1391، صفحه 23-43]
  • اعتیاد به کار بررسی رابطه بین "اعتیاد به کار" با "ویژگی های رفتاری" قضات و وکلای دادگستری استان تهران [دوره 2، شماره 2، 1391، صفحه 87-109]
  • اهداف استراتژیک ارزیابی تأثیر اجرای برنامه‌ریزی عملیاتیدر تحقق برنامه تولید و کاهش هزینه [دوره 2، شماره 1، 1391، صفحه 114-135]
  • اهمال‌کاری سازمانی تحلیل مسیر ارتباط اهمال‌کاری سازمانی با برانگیختگی شناختی و فرسودگی شغلی کارکنان ادارات دولتی استان تهران [دوره 2، شماره 4، 1391، صفحه 111-131]
ب
  • بازار یابی درونی بررسی اثر بازاریابی درونی بر مشتری گرایی کارکنان با تاکید بر شاخص های چشم انداز، بهبود و توسعه، پاداش (مورد مطالعه: کارکنان شعب بانک ملی استان مازندران) [دوره 2، شماره 4، 1391، صفحه 133-154]
  • برانگیختگی شناختی تحلیل مسیر ارتباط اهمال‌کاری سازمانی با برانگیختگی شناختی و فرسودگی شغلی کارکنان ادارات دولتی استان تهران [دوره 2، شماره 4، 1391، صفحه 111-131]
  • برنامه تولید ارزیابی تأثیر اجرای برنامه‌ریزی عملیاتیدر تحقق برنامه تولید و کاهش هزینه [دوره 2، شماره 1، 1391، صفحه 114-135]
  • برنامه‌ریزی عملیاتی ارزیابی تأثیر اجرای برنامه‌ریزی عملیاتیدر تحقق برنامه تولید و کاهش هزینه [دوره 2، شماره 1، 1391، صفحه 114-135]
  • بهره‌وری ارائه روش تأمین بودجه و شاخص‌های ارزیابی عملکرد سازمان برای پاداش بهره‌وری جهت رسیدن به بهبود عملکرد، مورد مطالعه: کارکنان شرکت نیرو محرکه [دوره 2، شماره 3، 1391، صفحه 23-43]
  • بهره وری منابع انسانی رابطه میان رفتارشهروندی سازمانی(مولفه های وفاداری سازمانی، اطاعت سازمانی، توسعه شخصی) و بهره وری منابع انسانی در میان کارکنان بیمارستانهای منتخب دانشگاههای علوم پزشکی تهران و شهید بهشتی [دوره 2، شماره 3، 1391، صفحه 146-161]
  • بیمارستان های علوم پزشکی رابطه میان رفتارشهروندی سازمانی(مولفه های وفاداری سازمانی، اطاعت سازمانی، توسعه شخصی) و بهره وری منابع انسانی در میان کارکنان بیمارستانهای منتخب دانشگاههای علوم پزشکی تهران و شهید بهشتی [دوره 2، شماره 3، 1391، صفحه 146-161]
پ
  • پاداش ارائه روش تأمین بودجه و شاخص‌های ارزیابی عملکرد سازمان برای پاداش بهره‌وری جهت رسیدن به بهبود عملکرد، مورد مطالعه: کارکنان شرکت نیرو محرکه [دوره 2، شماره 3، 1391، صفحه 23-43]
  • پاداش بررسی اثر بازاریابی درونی بر مشتری گرایی کارکنان با تاکید بر شاخص های چشم انداز، بهبود و توسعه، پاداش (مورد مطالعه: کارکنان شعب بانک ملی استان مازندران) [دوره 2، شماره 4، 1391، صفحه 133-154]
  • پاداش عملکرد ارائه روش تأمین بودجه و شاخص‌های ارزیابی عملکرد سازمان برای پاداش بهره‌وری جهت رسیدن به بهبود عملکرد، مورد مطالعه: کارکنان شرکت نیرو محرکه [دوره 2، شماره 3، 1391، صفحه 23-43]
  • پدیدار شناسی شناسایی موانع تسهیم دانش در شرکت پالایش نفت اصفهان (مطالعه پدیدارشناسی) [دوره 2، شماره 3، 1391، صفحه 119-143]
  • پیامد رفتار شهروندی سازمانی در ساپکو: ابعاد، محرک‌ها و پیامد [دوره 2، شماره 3، 1391، صفحه 65-87]
ت
  • تحلیل پوششی داده‌ها ارائه رویکرد ترکیبی DEA-AP برای رتبه‌بندی کارایی معادن سنگ آهن ایران [دوره 2، شماره 3، 1391، صفحه 45-64]
  • تحلیل پوششی داده‌ها اندازه‌گیری عملکرد کلی واحدهای تصمیم‌گیری: کاربرد در توزیع بار در میان کشورهای عضو ناتو [دوره 2، شماره 3، 1391، صفحه 89-117]
  • تحلیل پوششی داده های چند سطحی طراحی مدل ارزیابی عملکرد گروههای کاری: رویکرد تحلیل پوششی داده های چندسطحی [دوره 2، شماره 3، 1391، صفحه 1-22]
  • تحلیل رفتگی بررسی رابطه بین "اعتیاد به کار" با "ویژگی های رفتاری" قضات و وکلای دادگستری استان تهران [دوره 2، شماره 2، 1391، صفحه 87-109]
  • تحلیل نظری تفکیک، ادغام و طراحی وزارت‌خانه‌های جدید در ایران: تحلیلی نظری [دوره 2، شماره 4، 1391، صفحه 85-109]
  • تخصیص ارائه روش تأمین بودجه و شاخص‌های ارزیابی عملکرد سازمان برای پاداش بهره‌وری جهت رسیدن به بهبود عملکرد، مورد مطالعه: کارکنان شرکت نیرو محرکه [دوره 2، شماره 3، 1391، صفحه 23-43]
  • تسهیم دانش شناسایی موانع تسهیم دانش در شرکت پالایش نفت اصفهان (مطالعه پدیدارشناسی) [دوره 2، شماره 3، 1391، صفحه 119-143]
  • تعهد سازمانی بررسی رابطه بین "اعتیاد به کار" با "ویژگی های رفتاری" قضات و وکلای دادگستری استان تهران [دوره 2، شماره 2، 1391، صفحه 87-109]
  • تواناسازهای چابکی طراحی مدل پویای چابکی کسب وکار در سازمان های تولیدی با رویکرد سیستم های پویا [دوره 2، شماره 1، 1391، صفحه 45-68]
  • تواناسازهای چابکی طراحی مدل پویای چابکی کسب وکار در سازمان های تولیدی با رویکرد سیستم های پویا بررسی موردی شرکت های خودرو ساز تجاری [دوره 2، شماره 1، 1391، صفحه 45-66]
  • توسعه و بهبود بررسی اثر بازاریابی درونی بر مشتری گرایی کارکنان با تاکید بر شاخص های چشم انداز، بهبود و توسعه، پاداش (مورد مطالعه: کارکنان شعب بانک ملی استان مازندران) [دوره 2، شماره 4، 1391، صفحه 133-154]
  • توقف‌های خطوط ارزیابی تأثیر اجرای برنامه‌ریزی عملیاتیدر تحقق برنامه تولید و کاهش هزینه [دوره 2، شماره 1، 1391، صفحه 114-135]
ج
  • جو سازمانی ارتقای تعهد سازمانی و رضایت شغلی کارکنان سازمان‌های دولتی ایران:‌ بررسی و تبیین نقش اجزای سرمایه روان‌شناختی [دوره 2، شماره 2، 1391، صفحه 1-23]
چ
  • چابکی طراحی مدل پویای چابکی کسب وکار در سازمان های تولیدی با رویکرد سیستم های پویا [دوره 2، شماره 1، 1391، صفحه 45-68]
  • چابکی طراحی مدل پویای چابکی کسب وکار در سازمان های تولیدی با رویکرد سیستم های پویا بررسی موردی شرکت های خودرو ساز تجاری [دوره 2، شماره 1، 1391، صفحه 45-66]
  • چارچوب‌های نظری تفکیک، ادغام و طراحی وزارت‌خانه‌های جدید در ایران: تحلیلی نظری [دوره 2، شماره 4، 1391، صفحه 85-109]
د
  • دلفی فازی طراحی سیستم خبره فازی به منظور استخدام کارکنان فناوری اطلاعات [دوره 2، شماره 2، 1391، صفحه 45-67]
  • دلفی فازی "طراحی سیستم خبره فازی به منظور استخدام کارکنان فناوری اطلاعات" [دوره 2، شماره 2، 1391، صفحه 45-66]
ر
  • رضایت شغلی و تعهد سازمانی ارتقای تعهد سازمانی و رضایت شغلی کارکنان سازمان‌های دولتی ایران:‌ بررسی و تبیین نقش اجزای سرمایه روان‌شناختی [دوره 2، شماره 2، 1391، صفحه 1-23]
  • رفتار سازمانی هوش معنوی و رابطه آن با رفتار شهروندی سازمانی: سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران [دوره 2، شماره 2، 1391، صفحه 127-147]
  • رفتار شهروندی سا هوش معنوی و رابطه آن با رفتار شهروندی سازمانی: سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران [دوره 2، شماره 2، 1391، صفحه 127-147]
  • رفتار شهروندی سازمانی رفتار شهروندی سازمانی در ساپکو: ابعاد، محرک‌ها و پیامد [دوره 2، شماره 3، 1391، صفحه 65-87]
  • رفتار شهروندی سازمانی رابطه میان رفتارشهروندی سازمانی(مولفه های وفاداری سازمانی، اطاعت سازمانی، توسعه شخصی) و بهره وری منابع انسانی در میان کارکنان بیمارستانهای منتخب دانشگاههای علوم پزشکی تهران و شهید بهشتی [دوره 2، شماره 3، 1391، صفحه 146-161]
  • رفتار شهروندی سازمانی بررسی تأثیر رهبری تحول آفرین بر رفتار شهروندی سازمانی نیروهای دانشگر شرکت ملی نفت ایران [دوره 2، شماره 1، 1391، صفحه 138-155]
  • رهبری تحول آفرین بررسی تأثیر رهبری تحول آفرین بر رفتار شهروندی سازمانی نیروهای دانشگر شرکت ملی نفت ایران [دوره 2، شماره 1، 1391، صفحه 138-155]
  • روش اندرسون- پیترسون ارائه رویکرد ترکیبی DEA-AP برای رتبه‌بندی کارایی معادن سنگ آهن ایران [دوره 2، شماره 3، 1391، صفحه 45-64]
  • روش کلایزی شناسایی موانع تسهیم دانش در شرکت پالایش نفت اصفهان (مطالعه پدیدارشناسی) [دوره 2، شماره 3، 1391، صفحه 119-143]
  • ریسک استراتژیک اولویت بندی ریسک های بانکداری الکترونیکی از دیدگاه مدیران بانک های دولتی و خصوصی [دوره 2، شماره 4، 1391، صفحه 45-63]
  • ریسک بین‌المللی دسته‌بندی ریسک‌های بین‌المللی مؤثر بر انتخاب روش ورود به بازارهای خارجی مورد مطالعه: صنعت خودرو ایران [دوره 2، شماره 2، 1391، صفحه 67-87]
  • ریسک شهرتی و ریسک قانونی اولویت بندی ریسک های بانکداری الکترونیکی از دیدگاه مدیران بانک های دولتی و خصوصی [دوره 2، شماره 4، 1391، صفحه 45-63]
  • ریسک عملیاتی اولویت بندی ریسک های بانکداری الکترونیکی از دیدگاه مدیران بانک های دولتی و خصوصی [دوره 2، شماره 4، 1391، صفحه 45-63]
س
  • ساپکو رفتار شهروندی سازمانی در ساپکو: ابعاد، محرک‌ها و پیامد [دوره 2، شماره 3، 1391، صفحه 65-87]
  • ساختاری کلان دولت تفکیک، ادغام و طراحی وزارت‌خانه‌های جدید در ایران: تحلیلی نظری [دوره 2، شماره 4، 1391، صفحه 85-109]
  • سرمایه روان‌شناختی ارتقای تعهد سازمانی و رضایت شغلی کارکنان سازمان‌های دولتی ایران:‌ بررسی و تبیین نقش اجزای سرمایه روان‌شناختی [دوره 2، شماره 2، 1391، صفحه 1-23]
  • سیستم خبره فازی طراحی سیستم خبره فازی به منظور استخدام کارکنان فناوری اطلاعات [دوره 2، شماره 2، 1391، صفحه 45-67]
  • سیستم خبره فازی "طراحی سیستم خبره فازی به منظور استخدام کارکنان فناوری اطلاعات" [دوره 2، شماره 2، 1391، صفحه 45-66]
  • سیستم های پویا طراحی مدل پویای چابکی کسب وکار در سازمان های تولیدی با رویکرد سیستم های پویا [دوره 2، شماره 1، 1391، صفحه 45-68]
ش
  • شاخص ارائه روش تأمین بودجه و شاخص‌های ارزیابی عملکرد سازمان برای پاداش بهره‌وری جهت رسیدن به بهبود عملکرد، مورد مطالعه: کارکنان شرکت نیرو محرکه [دوره 2، شماره 3، 1391، صفحه 23-43]
  • شرکت ملی نفت ایران بررسی تأثیر رهبری تحول آفرین بر رفتار شهروندی سازمانی نیروهای دانشگر شرکت ملی نفت ایران [دوره 2، شماره 1، 1391، صفحه 138-155]
  • شعب بانک ملی استان مازندران بررسی اثر بازاریابی درونی بر مشتری گرایی کارکنان با تاکید بر شاخص های چشم انداز، بهبود و توسعه، پاداش (مورد مطالعه: کارکنان شعب بانک ملی استان مازندران) [دوره 2، شماره 4، 1391، صفحه 133-154]
  • شیوه ورود دسته‌بندی ریسک‌های بین‌المللی مؤثر بر انتخاب روش ورود به بازارهای خارجی مورد مطالعه: صنعت خودرو ایران [دوره 2، شماره 2، 1391، صفحه 67-87]
ص
  • صنعت خودرو دسته‌بندی ریسک‌های بین‌المللی مؤثر بر انتخاب روش ورود به بازارهای خارجی مورد مطالعه: صنعت خودرو ایران [دوره 2، شماره 2، 1391، صفحه 67-87]
  • صنعت گردشگری بررسی عوامل مؤثر ده گانه مدل لیندگرین در اجرای مدیریت ارتباط با مشتری در صنعت گردشگری ایران (مورد مطالعه :آژانس های مسافرتی) [دوره 2، شماره 4، 1391، صفحه 65-84]
ط
ف
  • فرایندهای زنجیره تامین طراحی مدل پویای چابکی کسب وکار در سازمان های تولیدی با رویکرد سیستم های پویا [دوره 2، شماره 1، 1391، صفحه 45-68]
  • فرسودگی شغلی تحلیل مسیر ارتباط اهمال‌کاری سازمانی با برانگیختگی شناختی و فرسودگی شغلی کارکنان ادارات دولتی استان تهران [دوره 2، شماره 4، 1391، صفحه 111-131]
  • فرهنگ سازمانی نقش فشارهای نهادی و فرهنگی در بهره برداری از مدیریت دانش (مورد مطالعه شرکت برق منطقه ای مشهد) [دوره 2، شماره 4، 1391، صفحه 1-22]
  • فشار های نهادی نقش فشارهای نهادی و فرهنگی در بهره برداری از مدیریت دانش (مورد مطالعه شرکت برق منطقه ای مشهد) [دوره 2، شماره 4، 1391، صفحه 1-22]
ق
  • قابلیت های چابکی طراحی مدل پویای چابکی کسب وکار در سازمان های تولیدی با رویکرد سیستم های پویا [دوره 2، شماره 1، 1391، صفحه 45-68]
  • قابلیت های چابکی طراحی مدل پویای چابکی کسب وکار در سازمان های تولیدی با رویکرد سیستم های پویا بررسی موردی شرکت های خودرو ساز تجاری [دوره 2، شماره 1، 1391، صفحه 45-66]
ک
  • کارآیی بازه‌ای اندازه‌گیری عملکرد کلی واحدهای تصمیم‌گیری: کاربرد در توزیع بار در میان کشورهای عضو ناتو [دوره 2، شماره 3، 1391، صفحه 89-117]
  • کارآیی‌های خوشبینانه و بدبینانه اندازه‌گیری عملکرد کلی واحدهای تصمیم‌گیری: کاربرد در توزیع بار در میان کشورهای عضو ناتو [دوره 2، شماره 3، 1391، صفحه 89-117]
  • کارایی ارائه رویکرد ترکیبی DEA-AP برای رتبه‌بندی کارایی معادن سنگ آهن ایران [دوره 2، شماره 3، 1391، صفحه 45-64]
  • کارکنان ادارات دولتی تهران تحلیل مسیر ارتباط اهمال‌کاری سازمانی با برانگیختگی شناختی و فرسودگی شغلی کارکنان ادارات دولتی استان تهران [دوره 2، شماره 4، 1391، صفحه 111-131]
  • کارکنان فناوری اطلاعات طراحی سیستم خبره فازی به منظور استخدام کارکنان فناوری اطلاعات [دوره 2، شماره 2، 1391، صفحه 45-67]
  • کارکنان فناوری اطلاعات "طراحی سیستم خبره فازی به منظور استخدام کارکنان فناوری اطلاعات" [دوره 2، شماره 2، 1391، صفحه 45-66]
گ
  • گروههای کاری طراحی مدل ارزیابی عملکرد گروههای کاری: رویکرد تحلیل پوششی داده های چندسطحی [دوره 2، شماره 3، 1391، صفحه 1-22]
م
  • محرک‌ها رفتار شهروندی سازمانی در ساپکو: ابعاد، محرک‌ها و پیامد [دوره 2، شماره 3، 1391، صفحه 65-87]
  • محرک های محیطی طراحی مدل پویای چابکی کسب وکار در سازمان های تولیدی با رویکرد سیستم های پویا [دوره 2، شماره 1، 1391، صفحه 45-68]
  • محرک های محیطی طراحی مدل پویای چابکی کسب وکار در سازمان های تولیدی با رویکرد سیستم های پویا بررسی موردی شرکت های خودرو ساز تجاری [دوره 2، شماره 1، 1391، صفحه 45-66]
  • مدل لیندگرین بررسی عوامل مؤثر ده گانه مدل لیندگرین در اجرای مدیریت ارتباط با مشتری در صنعت گردشگری ایران (مورد مطالعه :آژانس های مسافرتی) [دوره 2، شماره 4، 1391، صفحه 65-84]
  • مدل‌های کراندار اندازه‌گیری عملکرد کلی واحدهای تصمیم‌گیری: کاربرد در توزیع بار در میان کشورهای عضو ناتو [دوره 2، شماره 3، 1391، صفحه 89-117]
  • مدیریت ارتباط با مشتری بررسی عوامل مؤثر ده گانه مدل لیندگرین در اجرای مدیریت ارتباط با مشتری در صنعت گردشگری ایران (مورد مطالعه :آژانس های مسافرتی) [دوره 2، شماره 4، 1391، صفحه 65-84]
  • مدیریت دانش نقش فشارهای نهادی و فرهنگی در بهره برداری از مدیریت دانش (مورد مطالعه شرکت برق منطقه ای مشهد) [دوره 2، شماره 4، 1391، صفحه 1-22]
  • مدیریت در دولت تفکیک، ادغام و طراحی وزارت‌خانه‌های جدید در ایران: تحلیلی نظری [دوره 2، شماره 4، 1391، صفحه 85-109]
  • مشتری گرایی بررسی اثر بازاریابی درونی بر مشتری گرایی کارکنان با تاکید بر شاخص های چشم انداز، بهبود و توسعه، پاداش (مورد مطالعه: کارکنان شعب بانک ملی استان مازندران) [دوره 2، شماره 4، 1391، صفحه 133-154]
  • معادن سنگ آهن ارائه رویکرد ترکیبی DEA-AP برای رتبه‌بندی کارایی معادن سنگ آهن ایران [دوره 2، شماره 3، 1391، صفحه 45-64]
  • منابع اطلاعاتی سازمان طراحی مدلی برای اندازه‌گیری هوشمندی استراتژیک سازمانی (مورد مطالعه: شرکت‌های استفاده‌کننده از نرم‌افزارهای هوشمندی کسب و کار در ایران) [دوره 2، شماره 1، 1391، صفحه 21-43]
  • مهارت های عمومی طراحی سیستم خبره فازی به منظور استخدام کارکنان فناوری اطلاعات [دوره 2، شماره 2، 1391، صفحه 45-67]
  • مهارت های عمومی "طراحی سیستم خبره فازی به منظور استخدام کارکنان فناوری اطلاعات" [دوره 2، شماره 2، 1391، صفحه 45-66]
  • موانع تسهیم دانش شناسایی موانع تسهیم دانش در شرکت پالایش نفت اصفهان (مطالعه پدیدارشناسی) [دوره 2، شماره 3، 1391، صفحه 119-143]
ن
  • نتایج چابکی طراحی مدل پویای چابکی کسب وکار در سازمان های تولیدی با رویکرد سیستم های پویا [دوره 2، شماره 1، 1391، صفحه 45-68]
و
ه
  • هوش معنوی هوش معنوی و رابطه آن با رفتار شهروندی سازمانی: سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران [دوره 2، شماره 2، 1391، صفحه 127-147]
  • هوشمندی استراتژیک طراحی مدلی برای اندازه‌گیری هوشمندی استراتژیک سازمانی (مورد مطالعه: شرکت‌های استفاده‌کننده از نرم‌افزارهای هوشمندی کسب و کار در ایران) [دوره 2، شماره 1، 1391، صفحه 21-43]
  • هوشمندی برون سازمانی طراحی مدلی برای اندازه‌گیری هوشمندی استراتژیک سازمانی (مورد مطالعه: شرکت‌های استفاده‌کننده از نرم‌افزارهای هوشمندی کسب و کار در ایران) [دوره 2، شماره 1، 1391، صفحه 21-43]
  • هوشمندی درون سازمانی طراحی مدلی برای اندازه‌گیری هوشمندی استراتژیک سازمانی (مورد مطالعه: شرکت‌های استفاده‌کننده از نرم‌افزارهای هوشمندی کسب و کار در ایران) [دوره 2، شماره 1، 1391، صفحه 21-43]