دوره 4، شماره 3 - ( 1393 )                   جلد 4 شماره 3 صفحات 69-49 | برگشت به فهرست نسخه ها

XML English Abstract Print


Download citation:
BibTeX | RIS | EndNote | Medlars | ProCite | Reference Manager | RefWorks
Send citation to:

Morovati Sharifabadi A, Peirow S. Internal service quality measurement and improvement: integrated approach Performance Control Matrix (PCM) and Rough Set Theory. ORMR 2014; 4 (3) :49-69
URL: http://ormr.modares.ac.ir/article-28-1059-fa.html
مروتی شریف آبادی علی، پیرو سعید. سنجش و بهبود کیفیت خدمات داخلی سازمان: روش‌شناسی تلفیقی ماتریس کنترل عملکرد و نظریه مجموعه‌های راف. پژوهش های مدیریت منابع سازمانی. 1393; 4 (3) :49-69

URL: http://ormr.modares.ac.ir/article-28-1059-fa.html


1- - استادیار، دانشکده اقتصاد، مدیریت و حسابداری، دانشگاه یزد، یزد، ایران
2- کارشناسی ارشد، دانشکده اقتصاد، مدیریت و حسابداری، دانشگاه یزد، یزد، ایران
چکیده:   (10187 مشاهده)
چکیده مفهوم کیفیت خدمات داخلی، موضوعی است که در دهه‌های اخیر با در نظر گرفتن اهمیت و نقش آن در توسعه و کارآیی نیروی انسانی، توجه بسیاری از مدیران سازمان‌ها را به خود جلب کرده است. از این رو پژوهش حاضر به دنبال بررسی سطح کیفیت خدمات داخلی سازمان و انتخاب راهبرد مناسب به منظور بهبود آن می‌باشد. پژوهش حاضر از نظر هدف کاربردی و از نظر روش اجرا پیمایشی است. به منظور جمع‌آوری داده‌ها از ابزار پرسشنامه استفاده شده است. جامعه‌ آماری، کارمندان سازمان برق منطقه‌ای یزد می‌باشد به منظور تصمیم‌گیری در رابطه با اولویت‌بندی اقدام‌های بهبود، از نظریه مجموعه‌های راف بهره گرفته شده است. نتایج تحلیل داده‌ها نشان می‌دهد از بین بیست‌وشش مؤلفه کیفیت خدمات داخلی شش مؤلفه جزء عوامل نیازمند به بهبود در سازمان مورد مطالعه هستند.        
متن کامل [PDF 252 kb]   (2653 دریافت)    
نوع مقاله: علمی پژوهشی | موضوع مقاله: پژوهش های مدیریت منابع سازمانی
دریافت: 1392/12/18 | پذیرش: 1393/7/14 | انتشار: 1393/12/1

ارسال نظر درباره این مقاله : نام کاربری یا پست الکترونیک شما:
CAPTCHA

بازنشر اطلاعات
Creative Commons License این مقاله تحت شرایط Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License قابل بازنشر است.